Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Jeg fortsætter diæt med målet nybegynder BB. Jeg fortsatte en diæt efter VD som skulle være en form for "ligevægt" og med en lige fordeling over makronutrienterne. Helt ligevægt blev det så ikke og det skyldes simpelthen dårlig diciplin og planlægning af måltider fra min side :4whip::nonono: Jeg tror nu at cirka halvanden kilo kan skyldes at jeg fik væske og glykogen tilbage efter VD og de andre halvanden kilo min dårlige diciplin, som jo gjorde at jeg rent faktisk ikke vidste helt hvor mange kalorier jeg fik ned. Jeg snød mig selv ved at tro at det var nok at veje cirka 2/3 af maden og spise resten på gefül - men jeg ved jo egentlig at jeg skal veje ALT. "Gratis" grønsager som tomat, salat og agurk nægter jeg dog veje, det tror jeg ikke spiller rolle før evt helt imod slutningen. Så på en vis kan man vel sige at den diæt jeg nu startet igen, er konkurrencediæt. Tror ikke at jeg kan tillade mig en "steady state" periode før december. Jeg tænker faktisk også at jeg en gang i slutningen af september vil prøve at se om jeg ikke kan finde en som har meget forstand på det her og få en vurdering om hvorvidt jeg skal fortsætte at satse på BB, eller evt ville gøre mig bedre til BF, siden man der kan have en smule mere fedt på kroppen :smile:

Jeg syntes at Velocity Diet sparkede røv! Det jeg kunne lide ved den var at den var så simpel og nem af følge. Har som sagt ikke noget imod at diæter er lidt extreme, mere det modsatte. Og jeg kan tydeligt mærke forskellen nu her bagefter, hvad gælder appetit og cravings. Hvis jeg får cravings, så er det efter kød - aldrig brød, som ellers var min store last før. Og jeg kan ikke spise de samme mængeder af det heller. To skiver brød og så er jeg helt mæt :blink:

Der skal dog tillægges, hvis nogen skulle være i tvivl, at jeg naturligvis ikke synes at VD er noget man skal gå på konstant. Vitamin-, og mineraltilskud er fint nok, men jeg tror ikke at det kan være stand in for det man får via rigtig mad over en længere periode. Men 28 dage kan man sgu altid bruge på noget åndssvagt uden at kroppen tager skade.

Hey Linis,

Det er jo længe siden, men vi er nu næsten på plads, så inviterer jer meget snart på lækker BB middag :4mewantfood:

(Kæmpe tak til Poul for flyttehjælpen, btw :flowers: )

Hvor længe siden er det du har været på diæt? Jeg tænker, om ikke dit stofskifte ville have godt af en længere periode med ordentlig mad og, at du spiser alt efter sultfornemmelsen? (Stadig sundt, uden cheat, men uden alt for meget kcal underskud). Resetting metabolism eller ens G-Flux, eller hvad de nu kalder det :smile:

Der er jo stadig lang tid nok til december til, at du kan tage 2 mdr uden diæt, men flere carbs (fra frugt, havregryn, grønt, bønner), så kroppen bliver gearet til højere forbrænding, når du så går på diæt igen...

Knus

Anna

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Linis,

Det er jo længe siden, men vi er nu næsten på plads, så inviterer jer meget snart på lækker BB middag :4mewantfood:

(Kæmpe tak til Poul for flyttehjælpen, btw :flowers: )

Hvor længe siden er det du har været på diæt? Jeg tænker, om ikke dit stofskifte ville have godt af en længere periode med ordentlig mad og, at du spiser alt efter sultfornemmelsen? (Stadig sundt, uden cheat, men uden alt for meget kcal underskud). Resetting metabolism eller ens G-Flux, eller hvad de nu kalder det :smile:

Der er jo stadig lang tid nok til december til, at du kan tage 2 mdr uden diæt, men flere carbs (fra frugt, havregryn, grønt, bønner), så kroppen bliver gearet til højere forbrænding, når du så går på diæt igen...

Knus

Anna

Når linnea har passet sin diæt har hun også tabt fedt.

De sidste par uger har hun ligget på vedlighold med en blandet diæt.

Med andre ord: hvis Linnéa skal tabe sig skal hun passe sin diæt, veje alting og ikke have slipups.

Link to comment
Share on other sites

Hey Linis,

Det er jo længe siden, men vi er nu næsten på plads, så inviterer jer meget snart på lækker BB middag :4mewantfood:

(Kæmpe tak til Poul for flyttehjælpen, btw :flowers: )

Hvor længe siden er det du har været på diæt? Jeg tænker, om ikke dit stofskifte ville have godt af en længere periode med ordentlig mad og, at du spiser alt efter sultfornemmelsen? (Stadig sundt, uden cheat, men uden alt for meget kcal underskud). Resetting metabolism eller ens G-Flux, eller hvad de nu kalder det :smile:

Der er jo stadig lang tid nok til december til, at du kan tage 2 mdr uden diæt, men flere carbs (fra frugt, havregryn, grønt, bønner), så kroppen bliver gearet til højere forbrænding, når du så går på diæt igen...

Knus

Anna

Heyson Superbogdanova! :superman:

Tak for invitationen, glæder mig meget til at se jeres ny lejlighed! Og til BB maden :4mewantfood:

I og med at jeg ikke har passet diæten 100%, har min krop ikke rigtig været på diæt på en måde. Tror at min forbrænding har det fint, bare jeg passer tingene ryger fedtet hurtigt af. Så nu er køkkenvægten min kompagnon :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Jeg tænker faktisk også at jeg en gang i slutningen af september vil prøve at se om jeg ikke kan finde en som har meget forstand på det her og få en vurdering om hvorvidt jeg skal fortsætte at satse på BB, eller evt ville gøre mig bedre til BF, siden man der kan have en smule mere fedt på kroppen :smile:

Kan Poul ikke bare sige til dig, at du ikke er stor nok til BB? :tongue::wink:

(Og det skal du ikke tage alt for negativt. Du er i god form og vil sikkert kunne gøre dig godt i AF/BF)

Hvis jeg får cravings, så er det efter kød - aldrig brød, som ellers var min store last før. Og jeg kan ikke spise de samme mængeder af det heller. To skiver brød og så er jeg helt mæt :blink:

Det er næppe kød du tager på af. 1kg ”good old chicken” er kun 1000kcal. :4mewantfood:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Træning torsdag 28 august

Morgencardio

PW 60 minutter

StramOp

undervisning 55 minutter

Cardio

PW 45 minutter

Styrketræning FitnessDK Nbro

Dødløft

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

10 @ 60 kg

Squat

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

Bænkpres

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

Good morning

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

10 @ 45 kg

BB curl

10 @ 22,5 kg

10 @ 22,5 kg

10 @ 22,5 kg

10 @ 22,5 kg

French press

10 @ 22,5 kg

10 @ 22,5 kg

10 @ 22,5 kg

10 @ 22,5 kg

Link to comment
Share on other sites

Kan Poul ikke bare sige til dig, at du ikke er stor nok til BB? :tongue::wink:

(Og det skal du ikke tage alt for negativt. Du er i god form og vil sikkert kunne gøre dig godt i AF/BF)

Det er næppe kød du tager på af. 1kg ”good old chicken” er kun 1000kcal. :4mewantfood:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Det som umiddelbart tiltaler mig med BB er at jeg er imponeret over fysikken - jeg er ikke så vild med STORE kvinder, men mere de opnået en imponerende masse for en kvinde at være og samtidig en rigtigt lav fedtprocent. Samt at det IMO er lidt sjovere poser på scenen :4flex: Men det kan jo godt være at jeg ville synes det var meget sjov med BF også, lidt skægt at dulle sig op når et er noget jeg ellers aldrig gør :smile:

Na, kød er nu ikke det værste at spise. Men hvis jeg ellers ligger i ligevægt og så kør en kyllingfilé ekstra ned, så bliver der til sidst en skubbet balance...

Link to comment
Share on other sites

Det som umiddelbart tiltaler mig med BB er at jeg er imponeret over fysikken - jeg er ikke så vild med STORE kvinder, men mere de opnået en imponerende masse for en kvinde at være og samtidig en rigtigt lav fedtprocent.

Du ved lige så godt som mig, at det er medikamenterne og ikke træningen der gør forskellen. Endeløse mængder af kosttilskud kommer ikke til at gøre en forskel. Hvis du vil være BBer kan du lige så godt gøre op med konsekvenserne og starte på krudt nu.

Du kan også prøve at accepterer de fysiske begrænsninger, som du nu engang har, og i stedet forsøge at opnå det bedste inden for dem. Hvis du gør det, så er jeg sikker på, at du vil finde stor udfordring i AF/BF. Hos de bedste er fedt% stadig lav og muskelmasse har de altså også rigelig af (især i den lave klasse). :smile:

Na, kød er nu ikke det værste at spise. Men hvis jeg ellers ligger i ligevægt og så kør en kyllingfilé ekstra ned, så bliver der til sidst en skubbet balance...

1½kg svarer til 10kg kylling, så det er vist ikke kun en enkelt vi snakker om. :laugh: Tror du skal gå din kostplan igennem igen og se, om det ikke er andre steder den er gal. Du kan starte med at droppe rugbrødet… :wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Kan Poul ikke bare sige til dig, at du ikke er stor nok til BB? :tongue::wink:

(Og det skal du ikke tage alt for negativt. Du er i god form og vil sikkert kunne gøre dig godt i AF/BF)

Hun kunne også sige til mig at jeg ikke skulle stille op i styrkeløft.

Så vidt jeg ved er der vægtklasser i BB, jeg kan ikke se hvorfor linis ikke skulle kunne stille op i BB.

Hun har ikke en færdig pakke, men man skal jo starte et sted :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du ved lige så godt som mig, at det er medikamenterne og ikke træningen der gør forskellen. Endeløse mængder af kosttilskud kommer ikke til at gøre en forskel. Hvis du vil være BBer kan du lige så godt gøre op med konsekvenserne og starte på krudt nu.

Du kan også prøve at accepterer de fysiske begrænsninger, som du nu engang har, og i stedet forsøge at opnå det bedste inden for dem. Hvis du gør det, så er jeg sikker på, at du vil finde stor udfordring i AF/BF. Hos de bedste er fedt% stadig lav og muskelmasse har de altså også rigelig af (især i den lave klasse). :smile:

1½kg svarer til 10kg kylling, så det er vist ikke kun en enkelt vi snakker om. :laugh: Tror du skal gå din kostplan igennem igen og se, om det ikke er andre steder den er gal. Du kan starte med at droppe rugbrødet… :wink:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Jeg er klar over at jeg aldrig bliver en af de store navne indenfor BB, netop fordi, som du siger, jeg ikke tager noget andet kosttilskud end vitaminpiller og protein/aminosyrer (samt koffein og alger, men det skulle vist heller ikke gøre forskellen :wink: ) Så jeg går ikke rundt og tror at jeg vil være "the one" som kommer at erobre BB verlden som "den som gjorde det clean" :smile: Det kan godt være at jeg er naiv, men jeg tror at du kan komme til at se rigtig godt ud som BB, selv om du er clean. F eks Marija (som jeg postet tidligere i tråden). Hun er nybegynder og jeg synes at hun har en vild fysik. Nu har hun også den fordel at hun har et jernpsyke i klasse med Norah's og det er bare det psyke jeg skal have frem også. Jeg har haft det en gang, har været helt nede på 8% i fedt med fornuftig muskelmasse for en pige, så jeg ved at jeg kan komme langt - også clean. :smile:

Det kan naturligvis være at jeg tager fejl, men jeg tror at de styrker jeg har "naturligt" er styrker som jeg ville kunne få sat mere pris på i BB end i BF. F eks at jeg har gode guns og hamstrings. Ikke at det ikke spiller en rolle i BF, men som jeg forstår det spiller de en større rolle i BB. Og har man styrker, synes jeg i hvert fald at man skal prøve at vælge den sport hvor man kan få en fordel af dem. Men det kan også bare være at jeg ved for lidt om BF, for at vide om jeg evt har en styrke indenfor den sport :smile:

Nu er det ikke kun kylling mit kød indtag har bestået af... :wink: Det har også været meget røget laks, f eks. Så jeg ved hvor fejlen ligger :smile: Og rugbrød spiser jeg næsten aldrig :wink:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

BTW...

Har fået oprettet en blog til min hjemmeside. Der skal dog stadig væk pudses på den og vi prøver at finde ud af hvordan man kan få det i det samme tema som min hjemmeside, sådan at man faktisk kan se at de har med hinanden at gøre... Men det er ellers der hvor jeg primært kommer at logføre træning og diæt fremover. Kommer dog ikke helt at holde mig herfra :wink:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hun kunne også sige til mig at jeg ikke skulle stille op i styrkeløft.

Ja, men der er fordi du er fesen. Dansk styrkeløft er en mulighed clean. Internationalt kan man lige så godt glemme det.

(P.s. Du er stadig stærkere end mig :smile: )

Så vidt jeg ved er der vægtklasser i BB

Ja, men de lave klasser bliver vundet af dværge på krudt, så det er irrelevant.

Hun har ikke en færdig pakke, men man skal jo starte et sted :smile:

Hun får ALDRIG den færdig pakke, og hun kan starte i en af fitness klasserne…

F eks Marija (som jeg postet tidligere i tråden). Hun er nybegynder og jeg synes at hun har en vild fysik.

Kender hende ikke. Kan se patterne ikke er ægte. Hvis hun er nybegynder, så er resten heller ikke.

det er bare det psyke jeg skal have frem også. Jeg har haft det en gang, har været helt nede på 8% i fedt med fornuftig muskelmasse for en pige, så jeg ved at jeg kan komme langt - også clean. :smile:

Ikke for at være ond, men du kan starte med at holde din diæt! Når det er sagt, så er det jo efterhånden snart kun jer tøser der stille op efterhånden, så derfor du får lidt ekstra ris/ros. Hvis du er i tvivl om rosen, så er det, at jeg tror du kan gøre dig godt i AF/BF.

Det kan naturligvis være at jeg tager fejl, men jeg tror at de styrker jeg har "naturligt" er styrker som jeg ville kunne få sat mere pris på i BB end i BF. F eks at jeg har gode guns og hamstrings.

Måske, men det gør dig stadig ikke stor nok. :smile:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Ja, men der er fordi du er fesen. Dansk styrkeløft er en mulighed clean. Internationalt kan man lige så godt glemme det.

(P.s. Du er stadig stærkere end mig :smile: )

Ja, men de lave klasser bliver vundet af dværge på krudt, så det er irrelevant.

Hun får ALDRIG den færdig pakke, og hun kan starte i en af fitness klasserne…

Kender hende ikke. Kan se patterne ikke er ægte. Hvis hun er nybegynder, så er resten heller ikke.

Ikke for at være ond, men du kan starte med at holde din diæt! Når det er sagt, så er det jo efterhånden snart kun jer tøser der stille op efterhånden, så derfor du får lidt ekstra ris/ros. Hvis du er i tvivl om rosen, så er det, at jeg tror du kan gøre dig godt i AF/BF.

Måske, men det gør dig stadig ikke stor nok. :smile:

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Korrekt, Marijas patter er ikke ægte - resten tror jeg meget vel kan være ægte. Kender hendes træner meget vel og jeg er overbevist om at han ville være ærlig overfor mig om han gav hende noget. Han har været ærlig om alle andre af hans atleter - både dem som taget og ikke taget - så jeg har ingen grund til at tro han ville lyve om hende. Hun er rigtig nok nybegynder som BB, men hun har trænet i 2,5 år med DC i år som sit mål og hun har haft meget kyndig vejledning. Jeg ved selv hvor stor forskel halvsløj men nogenlunde struktureret styrketræning gjorde på mig, så hvorfor skulle ikke 100% struktureret træning gøre kæmpe forskelle på hende? Det er også et godt eksempel på at man nemt tror at en person er stor, når hun egentlig "bare" er markeret. Hun vejer ikke en skid på det billede, sagen er bare den at det som vejer, er til stor del muskler og ikke så meget andet.

Jeg tager det ikke som ris at du siger til mig at passe min diæt - det ved jeg jo også godt selv :smile: Og indtil videre er "stor nok" for mig, bare stor nok til at ikke ligne et skelet på scenen, men at faktisk have lidt masse at flexe med. Men det kan godt være at jeg på et tidspunkt ville blive træt af at aldrig kunne vinde over bøfferne - så må jeg jo bare bytte gren.

Men i første omgang må jeg se hvad der er tilbage under spækket... :smile:

Link to comment
Share on other sites

OL's bedste atlet:

Den er bare så griner den video :smile:

Lyder ellers godt med dine planer.... hvis det var mig der skulle bestemme ville jeg satse på BF idet du helt sikkert ikke har muskeudviklingen til BB... men i det Lucia jo har begynder BB så kunne det også være en mulighed!!

Mig bekendt må du da faktisk godt stille op til BF den ene dag og begynder BB den næste under Lucia... det gjorde flere piger da sidste år :bigsmile:

Så får du også to konkurrencer og endda uden flere ugers mellemrum og undgår på den måde "tandudtrækning"

Fortsat GOD VIND med diæten!!

NO

p.s Du siger bare til hvis du skal have noget træning i de høje hæle... så kan du jo blot kigge forbi OBBC :wink:

Link to comment
Share on other sites

Faldt over et blad hvor der stod om GVT - syntes nu det lød ret sjovt at prøve, så kørte nybegynder programmet i dag; fantastisk hårdt og tilpas hjernedødt at gennemføre en fredag eftermiddag :laugh: Sjovt nok fik alle de reps, min ømhed fra gårdagens træning til at give en smule slip :smile: Var ellers så ristet at jeg havde ondt hele SatsBaby timen igennem :blink::w00t:

Dejligt med sådan en sommer aften som i dag - skal lige nyde en god kødgryde i solen, før det er tid til endokrinologi :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Den er bare så griner den video :smile:

Lyder ellers godt med dine planer.... hvis det var mig der skulle bestemme ville jeg satse på BF idet du helt sikkert ikke har muskeudviklingen til BB... men i det Lucia jo har begynder BB så kunne det også være en mulighed!!

Mig bekendt må du da faktisk godt stille op til BF den ene dag og begynder BB den næste under Lucia... det gjorde flere piger da sidste år :bigsmile:

Så får du også to konkurrencer og endda uden flere ugers mellemrum og undgår på den måde "tandudtrækning"

Fortsat GOD VIND med diæten!!

NO

p.s Du siger bare til hvis du skal have noget træning i de høje hæle... så kan du jo blot kigge forbi OBBC :wink:

Ja, det er lige det som ville afgøre for mig - sammen med min fedt% :rolleyes: Havde en kollega i Göteborg som stillede op til nybegynder BB for 4 år siden, tror jeg det var, og lignede bare fuldstændig et skelet, næsten ingen muskler på kroppen... Men på den anden side var det mange af de andre nybegyndere som også var pænt tynde, så måske kunne det være en chance for at jeg ikke ville falde helt igennem den klasse :smile: Men helt sikkert så overvejer jeg også BF kraftigt og jeg vil tage beslutningen i god tid, så jeg ikke går og forbereder mig for noget og så i sidste sekund skifter over. Derfor absolut, absolut senest at jeg beslutter mig helt her i september...

Det kan være at jeg misforstod reglerne på Fitnessfestivalens hjemmeside - jeg forstod det som at man kun måtte vælge det ene. Jeg må lige læse det igennem igen... :smile:

Det er meget muligt at jeg tager dig op på tilbudet om træning i høje hæle - det bliver nok meget god grineren i første omgang :laugh: Tænker at jeg vil begynde og gå rundt her hjemme i mine 12 cm hæle, for at træne mig lidt :bigsmile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Ja, det er lige det som ville afgøre for mig - sammen med min fedt% :rolleyes: Havde en kollega i Göteborg som stillede op til nybegynder BB for 4 år siden, tror jeg det var, og lignede bare fuldstændig et skelet, næsten ingen muskler på kroppen... Men på den anden side var det mange af de andre nybegyndere som også var pænt tynde, så måske kunne det være en chance for at jeg ikke ville falde helt igennem den klasse :smile: Men helt sikkert så overvejer jeg også BF kraftigt og jeg vil tage beslutningen i god tid, så jeg ikke går og forbereder mig for noget og så i sidste sekund skifter over. Derfor absolut, absolut senest at jeg beslutter mig helt her i september...

Det kan være at jeg misforstod reglerne på Fitnessfestivalens hjemmeside - jeg forstod det som at man kun måtte vælge det ene. Jeg må lige læse det igennem igen... :smile:

Det er meget muligt at jeg tager dig op på tilbudet om træning i høje hæle - det bliver nok meget god grineren i første omgang :laugh: Tænker at jeg vil begynde og gå rundt her hjemme i mine 12 cm hæle, for at træne mig lidt :bigsmile:

Jeg skal ikke kunne sige hvordan reglerne er i år? Men mener da der var flere piger sidste år som var med i BB lørdag og så BF søndag :smile:

Som jeg har skrevet tidligere så mener jeg du skal følge den konkurrenceform som lysten vil... noget andet er så hvor jeg tror du rent kropsmæssigt ville placere dig bedst pt. :wink:

Edited by NORAH
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal ikke kunne sige hvordan reglerne er i år? Men mener da der var flere piger sidste år som var med i BB lørdag og så BF søndag :smile:

Som jeg har skrevet tidligere så mener jeg du skal følge den konkurrenceform som lysten vil... noget andet er så hvor jeg tror du rent kropsmæssigt ville placere dig bedst pt. :wink:

Du har helt ret - det var mig der huskede forkert og blandede ting sammen - det var afsnittet om at man ikke måtte stille op i flere BB klasser (veteran, senior, junior), som jeg huskede som at der stået at man ikke måtte stille op i flere en én klasse i det hele taget :smile:

Synes i øvrigt at det er svært at helt forstå det som står i reglerne hvad angår poseringerne. I afsnittet om BF, står det f eks at man skal have samtlige fingrer samlet og knæ samlet, men pigen på deres eksempel billede står og spreder fingrene og har ikke altid sine knæ samlet :blink: Men jeg går ud fra at man skal gå efter hvad der bliver skrevet og ikke billedet??

Link to comment
Share on other sites

Du har helt ret - det var mig der huskede forkert og blandede ting sammen - det var afsnittet om at man ikke måtte stille op i flere BB klasser (veteran, senior, junior), som jeg huskede som at der stået at man ikke måtte stille op i flere en én klasse i det hele taget :smile:

Synes i øvrigt at det er svært at helt forstå det som står i reglerne hvad angår poseringerne. I afsnittet om BF, står det f eks at man skal have samtlige fingrer samlet og knæ samlet, men pigen på deres eksempel billede står og spreder fingrene og har ikke altid sine knæ samlet :blink: Men jeg går ud fra at man skal gå efter hvad der bliver skrevet og ikke billedet??

Trikket med posering er at gøre lige præcis det som klæder dig bedst og selvfølgelig læner sig op af de givne retningslinier!!

Bliver du så bedt om at rette din posering mens du står på scenen så følger du blot anvisningen :wink:

Øv altid den helt korrekte/beskrevet poseringn og øv så på dine egne variantioner indenfor standardposeringerne ... så går du aldrig galt i byen :slut:

Link to comment
Share on other sites

Trikket med posering er at gøre lige præcis det som klæder dig bedst og selvfølgelig læner sig op af de givne retningslinier!!

Bliver du så bedt om at rette din posering mens du står på scenen så følger du blot anvisningen :wink:

Øv altid den helt korrekte/beskrevet poseringn og øv så på dine egne variantioner indenfor standardposeringerne ... så går du aldrig galt i byen :slut:

Ok :smile: Tak for tip!

Skal sgu i gang med poseringstræning nu... At stå og se sig selv i et spejl når man laver alt er en ting, men at så ramme det uden spejl, kan jeg tro er værre...

Link to comment
Share on other sites

Har endelig fået købt batteri til min vægt igen :smile: Så mine diætopdateringer bliver fremover hver onsdag, siden den tydeligvis skulle stå uden at bruges i to døgn efter batteriskift... Jeg aner ikke så meget om elektronik, men må vel hellere følge anvisninger. Mit målebånd har jeg til gengæld glemt på arbejde, så det bliver først inkluderet næste onsdag.

3. sept

Vægt: 65,9 kg

Træningsplan 4-10. sept

Torsdag

PW 18 km

Bodytoning

Step

Pump

Fredag

PW 12 km

"Astronaut" dag 1

Lørdag

PW 12 km

Pump 90 min

Søndag

PW 12 km

Astronaut dag 2

Mandag

PW 12 km

Pump

Astronatu dag 3

Tirsdag

Cykle 20 km

Pump

Step/styrke

Onsdag

PW 12 km

Pump

Det bliver en forfærderlig masse pump denne uge. Jeg er alt for flink og siger ja til at være vikar nogen gang, men hvad - det er gode penge, jo :bigsmile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Sjovt, så dårlig man bliver til at restituere i sine muskler på diæt fra alt sådan noget pump halløj... Det er sgu ikke tungt og man har aldrig blodsmag i munden, men hold da op, det dræner ens muskler på energi! Bare min morgen PW her i dag var som at gå på gummiben. Bliver spændende at se hvordan de har det i aften, med alle de squats som står på dagens skema :crazy:

Læste i går om en undersøgelse som vist at det hormonelle svar efter træning var signifikant forhøjet, hvis man før træningen indtaget en cocktail bestående af bl a kreatin, BCAA og koffein. Det var to andre ingredienser også, men dem kan jeg ikke huske... Men det var da godt at se, at det måske ikke kun er i hovedet, hvor jeg synes at jeg kan mærke en enorm forskel ved især indtag af koffein :bigsmile: Så jeg tror at jeg lige går og tager mig en kop kaffe med god samvittighed :4mewantfood:

Er lige igang med at sætte en træningsplan sammen, den her gang inspireret af Trembleys forskning, både hvad gælder styrke-, og konditionsdelen.

Link to comment
Share on other sites

Sjovt, så dårlig man bliver til at restituere i sine muskler på diæt fra alt sådan noget pump halløj... Det er sgu ikke tungt og man har aldrig blodsmag i munden, men hold da op, det dræner ens muskler på energi! Bare min morgen PW her i dag var som at gå på gummiben. Bliver spændende at se hvordan de har det i aften, med alle de squats som står på dagens skema :crazy:

Læste i går om en undersøgelse som vist at det hormonelle svar efter træning var signifikant forhøjet, hvis man før træningen indtaget en cocktail bestående af bl a kreatin, BCAA og koffein. Det var to andre ingredienser også, men dem kan jeg ikke huske... Men det var da godt at se, at det måske ikke kun er i hovedet, hvor jeg synes at jeg kan mærke en enorm forskel ved især indtag af koffein :bigsmile: Så jeg tror at jeg lige går og tager mig en kop kaffe med god samvittighed :4mewantfood:

Er lige igang med at sætte en træningsplan sammen, den her gang inspireret af Trembleys forskning, både hvad gælder styrke-, og konditionsdelen.

Var de sidste to ingridienser taurin og leucin?

Taurin var ihvf en af de sidste ingredienser!

Link to comment
Share on other sites

Sidste lørdag var vi hos en ven til Poul og hyggede. Som altid bliver det diskuteret ting fra øst til vest og bl a kom emnet Zoombier op og hvad man skulle gøre, hvis de nu kom! To af de andre piger syntes nu vi var meget åndssvage, siden det aldrig kommer at ske, men det ved man jo aldrig :wink: Sjov tankeleg, i hvert fald. Det førte med sig at jeg, på vej på arbejde tidlig morgen, naturligvis kommer i tanke om det, når jeg går forbi den kæmpe tivoli/markedsplads som er sat op udenfor vores hus. Alle de overgivne telt, hvad hvis der er zoombies i dem og de så nu kommer ud og løber efter mig, fordi de hør lyden af mine skridt i gruset? Det er sjovt, som man (eller i hvert fald jeg) kan gå helt op i sådan noget, til sidst var det lige før at jeg begyndt at tro på det :laugh:

zombies.gif

Andet sjovt man kan opleve på sine PW's er alle åndssvage personer - og især hvordan de opfør sig i trafikken! I går var det lige før at en invandrerkvinde og hendes barn blev kørt ned, fordi de absolut skulle med en A-bus i myldretiden. Kan godt forstå de havde travlt, alle ved jo at når der vel kommer en A-bus, må man hellere se at nå den, fordi de kører ikke så tit! Så kvinden løber bare lige ud i vejbanen og hiver sin stakkels lille pige med i armen, lige foran en bil. Det mest mystiske af alt var nok at kvinden, når hun opdager bilen på vej imod hende, hiver pigen foran sig, som om hun skulle beskytte sig bagved hende :blink: Det sluttede heldigvis godt for alle parter, men kvinden fik skældt ud af buschaufføren, når hun vel kom på bussen :laugh:

Dagens motion har bestået af gåtur 11 km, pump workshop og en mindre løbetur på løbebåndet. Ville lige prøve mine ankler af og de har det bedre :smile: 2 km på 11 minutter, så det var stille og roligt tempo!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share