Floyd Linis


linis
 Share

Recommended Posts

Haft åbnevagt i Parken i dag, så dagen startede med en dejlig morgen promenix på 5,5 km :walking: Jeg begynder at få gang i mine korte ben, det går hurtigere og hurtigere at gå de der kilometrer. Det værste er at dermed følger resultatet at jeg svedter mere når jeg kommer frem og derfor bliver jeg alligevel nød til at gå tidligere hjemmefra, for at nå en hurtig tur i bad før jeg skal åbne, eller står jeg og stinker hele dagen.

Bagefter en tur i Fitness DK for at pumpe max :4flex: Jeg synes at det er vildt så meget mere pump jeg får i muskulaturen og forbedret udholdenhed i reps, når jeg husker at tage mit Kre-Alkalyn. Især når jeg også husker mit koffein før træning. Den sidste ingrediens i den der work out cocktail var glukuronlakton - det har jeg ikke kunnet finde rent, kun i forskellige blandingsprodukter, f eks red bull. Jeg ville ellers prøve at bruge det :smile:

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sidste lørdag var vi hos en ven til Poul og hyggede. Som altid bliver det diskuteret ting fra øst til vest og bl a kom emnet Zoombier op og hvad man skulle gøre, hvis de nu kom! To af de andre piger syntes nu vi var meget åndssvage, siden det aldrig kommer at ske, men det ved man jo aldrig :wink: Sjov tankeleg, i hvert fald. Det førte med sig at jeg, på vej på arbejde tidlig morgen, naturligvis kommer i tanke om det, når jeg går forbi den kæmpe tivoli/markedsplads som er sat op udenfor vores hus. Alle de overgivne telt, hvad hvis der er zoombies i dem og de så nu kommer ud og løber efter mig, fordi de hør lyden af mine skridt i gruset? Det er sjovt, som man (eller i hvert fald jeg) kan gå helt op i sådan noget, til sidst var det lige før at jeg begyndt at tro på det :laugh:

zombies.gif

Haha! Sjovt indslag. Man KAN lave zombier, hvis man ved, hvordan man skal gøre, men de skal dagligt have doser af forskellige psyko-aktive stoffer/gifte (bl.a. pigæble), for at man kan styre dem. Det med, at de æder mennesker sker dog kun i filmenes og historiernes verden. Iflg. Illustreret Videnskab skal man simpelthen bare undgå at møde zombier. Og det er heller ikke så svært.

Og desuden er det jo heller ikke pænt gjort at give folk store doser af farlige stoffer, for at få dem til at lave det, man ikke selv gider lave.

Anyways: Fed log, du har. Keep up the good work!

Martin/Oksen.

Link to comment
Share on other sites

Så er den første af mine to beslutninger taget - det bliver ikke December cupen for mig, siden jeg lige fået besked om at min eksamen ligger dagen før. Det betyder at jeg kommer at skulle op til muntlig og praktisk eksamen på den dag i væskeudtømningen hvor jeg drikker og tisser mest :crazy: Det gider jeg faktisk ikke...

Så Fitnessfestivalen føles mere overskuelig, selv om den ligger kun en uge efter eksamen.

Link to comment
Share on other sites

Haha! Sjovt indslag. Man KAN lave zombier, hvis man ved, hvordan man skal gøre, men de skal dagligt have doser af forskellige psyko-aktive stoffer/gifte (bl.a. pigæble), for at man kan styre dem. Det med, at de æder mennesker sker dog kun i filmenes og historiernes verden. Iflg. Illustreret Videnskab skal man simpelthen bare undgå at møde zombier. Og det er heller ikke så svært.

Og desuden er det jo heller ikke pænt gjort at give folk store doser af farlige stoffer, for at få dem til at lave det, man ikke selv gider lave.

Anyways: Fed log, du har. Keep up the good work!

Martin/Oksen.

Hej Martin og velkommen i loggen!

Glad for at du synes den er værd at læse, har dog været lidt dårlig til at opdatere de sidste par dage...

Sejt at de har skrevet om zombier i illustreret videnskab :w00t: Beskrev de også hvordan laver dem???

Link to comment
Share on other sites

Aaaaarrrgh, i dag har jeg bare haft en af de dage hvor man starter dagen i stress og så er det som man er überhypet resten af dagen... Jeg sidder stille og rolig her til morgen og drikker kaffe og vågner op, for at tage ud til Amager og undervise pump og SatsBaby. Når jeg så begynder at pakke min taske opdager jeg, at jeg ikke har min pump cd her hjemme! Den har jeg så glemt i Parken i går! :crazy: Når jeg vel opdagede det, var det ingen chance i verden for at jeg ville kunne nå at cykle forbi Parken også, så jeg prøvede at brænde en ny fra min computer. Min lorte computer var bare såååååååå langsom, men lykkedes til sidst få den brændt. Løb ned til cyklen og cyklede som et hu ud til Amager og når frem lige til tiden, for at finde ud af at lorte anlægget ikke kan læse min CD!!!!! :blink::gal: Så jeg løber ud i receptionen, hvor receptionisten slet ikke aner hvad en centerkopi er for noget. Jeg løber så ind på kontoret og råder rundt og finder en CD fra programmet for et halvt år siden. Det må jeg jo bare tage og krydse fingrer for at jeg kan husk OK...

... det kunne jeg også huske cirka OK... Hader at undervise til noget jeg kun kender halvt godt.

Dagens sjove indslag stod en gut i en kosttilskudsbutik for. Jeg cyklede forbi og så at de havde kæmpe udsalg, så jeg ville gå ind og se hvad de havde af casein. De havde så bare valle - som alle andre butikker her i byen - så jeg tænkte gå. Så spørger gutten i butikken om det var noget han kunne hjælpe med? Jeg sagde bare at jeg var på jagt efter rent casein, men at han kun havde valle. Herpå svarer han så at Jo, det var en korrekt observation, men nu var jo også valle bevist at skulle være den bedste form for protein og tilgængeligt i kroppen helt op til 10 timer. Jeg smilede bare og sagde "måske bedst i smag..." og så gik jeg.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Hej Martin og velkommen i loggen!

Glad for at du synes den er værd at læse, har dog været lidt dårlig til at opdatere de sidste par dage...

Sejt at de har skrevet om zombier i illustreret videnskab :w00t: Beskrev de også hvordan laver dem???

Hej igen, linis.

De beskrev det ikke i detaljer, men det er noget med, at en bokor (voodo-troldmand) giver en person nogle forskellige stoffer (bl.a. fra pindsvine-fisken, som er kendt fra den meget eksklusive sushi-specialitet fugu), som gør, at prsonens vitale funktioner går så langt ned, at folk tror, at han er død (dette er selvsagt nemmest i ulandende, hvor fattige folk ikke lige kan tilkalde de bedste læger), og derfor begraver ham. Kort efter graver bokoren og hans hjælpere den `døde´ op, og gver ham en modgift. Vha. forskellige stoffer holder, såsom pigæble, man så personen på zombie-stadiet, så han ikke gør modstand eller stikker af. Der er dog eksempler på, at en zombie er kommet så meget til sig selv, at den har kunnet undslippe.

Det med, at zombier æder mennesker er heldigvis fri fantasi. De få gange, hvor zombier har slået nogen ihjel, har det været for at slippe væk, og det kan man ikke fortænke dem i.

I øvrigt: I visse hippie-kredse har man indtaget pigæble som rusmiddel. Lad endelig være! Det er et meget stærkt, hallucinogent giftstof, som kan slå folk ihjel.

Link to comment
Share on other sites

I øvrigt: I visse hippie-kredse har man indtaget pigæble som rusmiddel. Lad endelig være! Det er et meget stærkt, hallucinogent giftstof, som kan slå folk ihjel.

Crap, så har jeg brugt 700kr på ingenting.... :nonono:

:tongue:

Vildt nok med de zombier der - glæder mig til at starte min egen forskning en dag... :w00t::wink: Spørgsmålet er bare om man kan få det godkendt af den etiske kommité?

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Det blev til en løbetur her til aften på 6,5 km, rundt om kvarteret :headphonedance: Dejligt vejr at løbe i, det var lige før at jeg taget for meget tøj på. Sådant her sensommer vejr er det bedste! Det tog mig i alt 35 minutter, så det er da OK for en tyksak.

I morgen skal der vejes og måles igen. Denne uge er en carb uge, med meget kulhydrater og mindre på fedtet. Kulhydratkilder er dog kun fiberholdige ting, som grønsager, bær og til vis del gryn og nødder. Så de seneste par dage har jeg levet på pizzasalat, hindbær, tomater, gulerødder og tørrede abrikoser - samt kød, selvfølgelig. Rigtigt godt, god omveksling, men det føles underligt med al den mad! Havde næste glemt hvordan det føles at spise store portioner og i dag til frokost var jeg nød til at give den sidste fjerdedel til Poul, fordi jeg ikke kunne få det ned! :blink: Det er resultatet efter Velocity Diet især, siden den diæt er jeg blevet rigtigt dårlig til at spise store portioner. Jeg er ellers vant til at kunne vinde de mest sindssyge ædekonkurrender :bigsmile:

Til weekenden starter en Velocity agtig diæt. Jeg savner enkelheden med de shakes og at jeg så godt som aldrig var sulten samt sov super godt om natten. Men denne gang tænker jeg tillade mig at skifte en shake ud mod et kyllingbryst, hvis det er at jeg for nok at det søde. Det var det som gjorde at jeg blev lidt træt af den til sidst, at alt bare smagt sødt! Det gør det også lidt nemmere at være social på den måde, selv om jeg stadig væk kommer at veje mine portioner. Men det føles lidt sjovere at sidde med i et selskab med mad end en shaker :smile:

Om en måned er det så tid til en prøve væske udtømning også...

Link to comment
Share on other sites

Diæt update 10. sept.

Vægt: 66,0 kg (+0,1kg) Hmmmm.... forkert retning! Forhåbentlig kan det skyldes at jeg får mere carbs i øjeblikket, så at mine depoter er mere fyldt op og desuden plejer jeg at holde mere væske når jeg får meget kulhydrat.

V Lår: 59 cm

V Læg: 39,5 cm

V Biceps: 33 cm

Hofte: 92 cm

Mave: 83 cm

Talje: 74 cm

Bryst: 88 cm

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning har igen bestået af en masse undervisning i bodytoning och body pump, samt transport cykling og PW. Jeg bliver altid forbavset over hvor brugt man føler sig på det tredje pumphold i træk. Slet ikke som at køre spinning tre dage i træk, det restituerer man sgu hurtigt fra. En anden sjov observation er at siden jeg var på Atkins kuren helt tilbage i februar/marts måned, er jeg blevet bedre til at svede. Jeg har aldrig været god til det, blev mest bare rød i hovedet og hævet. Stille og rolig som jeg begyndt at træne mere og mere, blev jeg også bedre og bedre til det, men nu her er det bare blevet til en vanvittig overgang! Endda SatsBaby er nok til at jeg ligner en der lige er kommet ind fra regnet. Det synes nu mødrene er meget morsomt :laugh: Og her til pump, var jeg drivvåd allerede halvvejs ind i opvarmningssangen.

I morgen skal jeg fotograferes når jeg udfører lidt akrobatik i blast straps :cool:

Link to comment
Share on other sites

Nice - det ser ud som om der er blå streger i :4thumbup:

Kattebilleder udløser pr. def. min opmærksomhed da jeg frygteligt gerne ville have sådan et kræ hvis jeg var mere hjemme. Godt nok sover de meget men det ville alligevel være synd.

Hvad er det en, det ligner umiddelbart en pels som kræver en hjælpende hånd til rengøring men det klarer han/hun måske selv? Ser godt nok nuser ud :wub:

(sorry for OT-spamming)

Link to comment
Share on other sites

Nice - det ser ud som om der er blå streger i :4thumbup:

Kattebilleder udløser pr. def. min opmærksomhed da jeg frygteligt gerne ville have sådan et kræ hvis jeg var mere hjemme. Godt nok sover de meget men det ville alligevel være synd.

Hvad er det en, det ligner umiddelbart en pels som kræver en hjælpende hånd til rengøring men det klarer han/hun måske selv? Ser godt nok nuser ud :wub:

(sorry for OT-spamming)

Katte er dejlige :wub: Fido, som ligger på min ryg, er en blanding mellem Norsk Skovkat og Maine Coon, så hans pels er derefter... Han kan ikke lide kattebørsten, men han elsker min hårbørste. Hvis man giver den til ham, krammer han den og stryger ansigtet op imod den og spinder helt vildt højt :bigsmile: Så det er den eneste man må bruge til ham. Den går desværre ikke så dybt i pelsen som den rigtige kattebørste, så det er ikke så nemt at få fat i de totter han får.

Han er dog god til at passe på sine klør helt på egen hånd. Dem bider han bare af, når de bliver for lange. Lyder helt vildt skægt! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Når jeg lige troede jeg ville slippe for Pouls forkølelse, kom den :dry: Ørk, hader at have snot i hovedet og mine luftveje. Synes dog heldigvis at den er blevet bedre i løbet af de sidste to dage, så forhåbentlig er jeg helt ovenpå igen om ikke så længe.

Synes at det er dejligt at være tilbage på shakes igen! :bigsmile: Jeg plejer normalt at synes det er sjovt at planlægge og lave madpakker, men nu har jeg så skiftende arbejdstider, at det bare er bøvlet at have med. Så er en shake tusinde gange nemmere at køre ned. Den forskel fra rigtig V-diet, dog, er at jeg tillader mig et HSM hver dag, hvis jeg synes at jeg har lyst til det. Det som gjorde at jeg gik kold på den sidste gang var, at jeg fik nok af alt det søde til sidst. Så skulle jeg have mere lyst til to kyllingbryst en aften, spiser jeg det i stedet for min hindbærshake. Lidt som T her på MOL gjorde det - så i stedet for V-diet er jeg på T-diet :tongue:

Nu må jeg hellere komme ud af døren, skal cykle til Amager og undervise to timer. :bike:

Link to comment
Share on other sites

Vægt: 65,9 kg (-0,1kg)

V Lår: 58 cm (-1 cm)

V Læg: 39 cm (-0,5 cm)

V Biceps: 33 cm

Hofte: 89,5 cm (-2,5 cm)

Mave: 83 cm

Talje: 74 cm

Bryst: 88 cm

Ingen dramatiske forændringer, men nu er også det hele målt her til aften, fordi jeg glemt det i morges :innocent: Så mon ikke især målene over maven ville have været lidt mindre, hvis ikke jeg nået at spise og drikke en del i løbet af dagen :smile:

Link to comment
Share on other sites

ØRK! Total skuffelse!! Så lige et sofaprogram fra en svensk lokalstation, hvor de skulle invitere en lokal sport kendtis og snakke helse og træning. Denne person var Lars Frölander, den svenske svømmer som vandt OL 2000 på 800m fjäril (tror jeg det var). Han skulle fortælle om hvad det var som gjorde ham så stor en svømmer. Så fortalt han om de dårlige kostvaner han haft først og var ved at give op, når han pludseligt lærte en kinesiolog at kende, som fik total styr på det og fortalt ham om hvordan han skulle leve.

Først levede Frölander sådan her:

masser, masser og masser med pasta

masser med kødfars

hvidt brød, gerne med enten kødpålæg eller nutella

mælk

æg

kartofler

det var i princippet alt han åd i sin periode som ung svømmer. Og han havde det ikke så godt, var ofte forkølet og troede at svømningen var det eneste han kunde give skulden for det. Så han besluttede for at holde op, tog hjem fra USA til Sverige og mødte denne kinesiolog, som sagde følgende:

Al den pasta og kød og mangel på grønsager gør at hans pH i blodet bliver for lavt, derfor skal han nu skifte det ud med masser med grønsager. Cirka 2/3 af tallerken skulle være grønsager.

Mælk og æg gør at man får svækket immunforsvar, så det skulle han holde op med at spise.

Kartofler kræver en speciel form for mavesaft for at bryde ned (!!!!) så disse skal man ikke spise hvis man vil kunne fordøje resten af sin mad optimalt.

Han skulle begynde med at spise store doser vitamintabletter, fordi han lave energiniveau skyldtes alle giftstoffer i hans krop fra al den dårlige mad. Dette ville vitaminerne rette op på.

Ja, og Frölander mener jo at han må have haft ret, fordi selv om han nu træner mindre frekvent end i USA, er han en bedre atlet!!!!!! Go figure.... Var det nogen der sagde "OTS"??

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

GVT

Så fik jeg sgu endelig revet rundt med andre vægte end til undervisning. Dejligt! Det blev ikke så vildt meget dog, men kunne mærke at det stadig væk var nok siden min forkølelse ikke er helt væk endnu.

Squat ss med RDL

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

10 @ 40 kg

ss

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

10 @ 50 kg

600m på løbebåndet. Tog tre minutter. Øvrig aktivitet i dag har været cykling 10 km, PW 6 km og undervisning to timer.

Edited by linis
Link to comment
Share on other sites

Heartbreaking :cry3:

På min morgentur i dag, gik jeg forbi nogle killinger som jeg tror er efterladte... :unhappy: De lå sammen under et stykke metal på en arbejdsplads og kravlede frem når de hørde mig komme gående forbi. De så ud at være godt ernæret og pælsen var rigtigt blød og flot, så jeg havde svært ved at tro at det var vilde killinger. Og de var heller ikke bange for mig. De var også i den alder, hvor det er at man plejer at sælge dem, så jeg tænkte det evt kunne være en eller anden som ikke kan komme af med dem og bare stillet dem udenfor. Men jeg ved selvfølgelig ikke. Det kan jo også godt være at de bare løber frit sammen med sin mor og at de valgt lige det sted at sove på. Jeg tænkte at jeg ville kigge igen når jeg går forbi på vejen hjem i dag. Spørgsmålet er hvad jeg skal gøre med dem? Måske kan man ringe et kattehjem og høre om de kan tage dem, hvis det skulle være...

Tror ellers at Poul ville blive pænt overrasket, hvis der var tre killinger hjemme i lejligheden i aften :laugh: Så ville han bestemt droppe receptionen hos RuneAndersLars og bare putte og putte :wub:

Link to comment
Share on other sites

Heartbreaking :cry3:

På min morgentur i dag, gik jeg forbi nogle killinger som jeg tror er efterladte... :unhappy: De lå sammen under et stykke metal på en arbejdsplads og kravlede frem når de hørde mig komme gående forbi. De så ud at være godt ernæret og pælsen var rigtigt blød og flot, så jeg havde svært ved at tro at det var vilde killinger. Og de var heller ikke bange for mig. De var også i den alder, hvor det er at man plejer at sælge dem, så jeg tænkte det evt kunne være en eller anden som ikke kan komme af med dem og bare stillet dem udenfor. Men jeg ved selvfølgelig ikke. Det kan jo også godt være at de bare løber frit sammen med sin mor og at de valgt lige det sted at sove på. Jeg tænkte at jeg ville kigge igen når jeg går forbi på vejen hjem i dag. Spørgsmålet er hvad jeg skal gøre med dem? Måske kan man ringe et kattehjem og høre om de kan tage dem, hvis det skulle være...

Tror ellers at Poul ville blive pænt overrasket, hvis der var tre killinger hjemme i lejligheden i aften :laugh: Så ville han bestemt droppe receptionen hos RuneAndersLars og bare putte og putte :wub:

Det er da slet ikke til at holde ud at tænke på...vores dyrlæge har internat, ellers er jeg sikker på at de sagtens kan dem ind på andre internater...stakler!

Vi skal snart have vores lille ny killing... sneeakpeak på

http://www.grevingedyreklinik.dk/Galleri/Galleri.htm

Ellers ser det ud til at det stadig går fremad for dig, glæder mig meget til at se dig helt skrællet, bliver super fedt! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det er da slet ikke til at holde ud at tænke på...vores dyrlæge har internat, ellers er jeg sikker på at de sagtens kan dem ind på andre internater...stakler!

Vi skal snart have vores lille ny killing... sneeakpeak på

http://www.grevingedyreklinik.dk/Galleri/Galleri.htm

Ellers ser det ud til at det stadig går fremad for dig, glæder mig meget til at se dig helt skrællet, bliver super fedt! :smile:

Nøj, hvor er de søde! :wub: Hvad for en af dem er jeres?

Forhåbentlig var de killinger bare killinger som får lov at løbe frit. Det ville være så synd for dem, hvis de var efterladt helt alene ved en vej... Hader sådan noget. Det er det samme som når jeg ser folk gå med hunde og bare behandle dem som lort. Så vil jeg også bare tage hunden med hjem og slå mennesket ihjæl.

Jo, det går stille og rolig fremad :smile: Hygger mig faktisk rigtig meget med det pt, den her diætmodel er lige mig. Det går ikke lige så vildt stærkt som på ren VD, men det går tydeligt fremad. Og forkølelsen bliver bedre for hver dag, så nu begynder overskudet at komme tilbage også :bigsmile:

Hvad med jer? Det er lang tid siden efterhånden. Stadig væk glad for dit arbejde og din diæt osv? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nøj, hvor er de søde! :wub: Hvad for en af dem er jeres?

Forhåbentlig var de killinger bare killinger som får lov at løbe frit. Det ville være så synd for dem, hvis de var efterladt helt alene ved en vej... Hader sådan noget. Det er det samme som når jeg ser folk gå med hunde og bare behandle dem som lort. Så vil jeg også bare tage hunden med hjem og slå mennesket ihjæl.

Jo, det går stille og rolig fremad :smile: Hygger mig faktisk rigtig meget med det pt, den her diætmodel er lige mig. Det går ikke lige så vildt stærkt som på ren VD, men det går tydeligt fremad. Og forkølelsen bliver bedre for hver dag, så nu begynder overskudet at komme tilbage også :bigsmile:

Hvad med jer? Det er lang tid siden efterhånden. Stadig væk glad for dit arbejde og din diæt osv? :smile:

Den lille til venstre er vores... glæder os rigtig meget, så blev det alligevel til 3 katte :blush: ... Ja jeg tænker også på det når folk river og flår i deres hunde, det er sgu' synd!

Det lyder godt, så er du toptunet til Lucia, glæder mig så meget til det!

Bum bum arbejdsmæssigt er der sket rigtig meget siden jeg startede, så lige nu er det lidt op og ned. Har på ingen måde travlt, hvilket i sig selv er super stressende... Men jeg håber det snart går lidt fremad igen. Jeg er gåpet igang med at læse så jeg kan få mig en uddannelse indenfor ledelse, kan jo lige så godt bruge min tid fornuftigt :wink:

Diæt siger du... tja har åbenbart ikke rygrad til det lort,men før eller siden skal det sgu' lykkes, så jeg har ikke givet op! Til gengæld går træningen godt, begyndt på noget periodiserings halløj over fullbody, det er ret godt synes jeg.

Og det der forkølelseshalløj er jeg også rendt ind i, og har ret svært ved at komme af med det igen da alle på kontoret sidder og snøfter og hoster.... TRÆLS!!!

Link to comment
Share on other sites

Den lille til venstre er vores... glæder os rigtig meget, så blev det alligevel til 3 katte :blush: ... Ja jeg tænker også på det når folk river og flår i deres hunde, det er sgu' synd!

Det lyder godt, så er du toptunet til Lucia, glæder mig så meget til det!

Bum bum arbejdsmæssigt er der sket rigtig meget siden jeg startede, så lige nu er det lidt op og ned. Har på ingen måde travlt, hvilket i sig selv er super stressende... Men jeg håber det snart går lidt fremad igen. Jeg er gåpet igang med at læse så jeg kan få mig en uddannelse indenfor ledelse, kan jo lige så godt bruge min tid fornuftigt :wink:

Diæt siger du... tja har åbenbart ikke rygrad til det lort,men før eller siden skal det sgu' lykkes, så jeg har ikke givet op! Til gengæld går træningen godt, begyndt på noget periodiserings halløj over fullbody, det er ret godt synes jeg.

Og det der forkølelseshalløj er jeg også rendt ind i, og har ret svært ved at komme af med det igen da alle på kontoret sidder og snøfter og hoster.... TRÆLS!!!

Så er det blevet til et rigtigt lille kattehjem ved jer! :bigsmile: Hyggeligt, nu bliver det svært for Kaizer at holde styr på dem alle sammen :tongue:

Godt at du er glad for træningen. Jeg kan også bedst lide fullbody - ellers har jeg det ikke som jeg lavet noget. Bentræning kan sagtens få mig kvæstet og ryg, men sådant et brystpass eller arm/skuldre ??? Jeg har det bare som jeg ikke lavet noget som helst bagefter.

Link to comment
Share on other sites

Aktiv dag

Har fået rørt mit flæsk i dag i hvert fald :smile:

Powerwalk: 180 minutter

Undervisning step/styrke og bodytoning: 2 timer

Styrketræning i IK99

med Simon, Erik, Bogs, ptpoul og Guarden :devil:

Squat

7 @ 55 kg

7 @ 55 kg

7 @ 57,5 kg

7 @ 57,5 kg

7 @ 60 kg

Incline BP

7 @ 35 kg

7 @ 35 kg

7 @ 35 kg

7 @ 37,5 kg

7 @ 37,5 kg

RDL

havde glemt mine straps, så kunne ikke bruge meget vægt :dry:

7 @ 60 kg

7 @ 60 kg

7 @ 60 kg

7 @ 60 kg

7 @ 60 kg

Latstræk

10 @ 35 kg

10 @ 35 kg

Band PU lilla

3x5-6

Så prøvede jeg til sidst et par swings med Guardens 48 kg Kettlebell :king: Meget fedt, men næste gang skal jeg nok lægge det tidligt i træningen, fordi jeg kunne mærke at jeg var nød at koncentrere mig for at holde det opspænd som skulle til.

Cardio: Som afslutning på dagen, løb jeg de 5,4 km hjem, ved siden af Poul :headphonedance: Min low carb grød smagt rigtigt godt nu! :4mewantfood:

klar.jpg

Kcal: 219 Fedt:7g Kulh:7g Prot:32g

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share