Return of the Rogue Warrior


Musashi
 Share

Recommended Posts

Selvklart!! Jeg har planer om at give den gamle bane et los onsdag aften.. Så du skal være velkommen.. Jeg kan ikke såge noget om hvad tid det bliver endnu, da vi lige skal hjem fra enhedsuddannelse først...

Kanon! Jeg er til boksning fra 1800-1930... :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 823
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens træning:

Ca. 5 km march med 22kg i tægen i blandet kuperet TN med ca. 2 km i tungt sand :crazy: .. God solid marchtræning selvom tiden godt måtte have tilladt et par ekstra kilometer. Tror jeg med fordel kan begynde at oppe vægten med et par kilo.

Turkish Getups: 32kg 1+1x3, 24kg 4+4x2

Snatch: 24kg, 18(V)+18(H),10+10,10+10,10+10

High pulls/snatch kombo: 10+10x2

Military press: 32kilo --> Én med hver arm... YES.. Endelig lykkedes mig at få den satan op med venstre.

24kg, 5+5x3

Mavebøjninger deluxe a la JGK: 20+15+15... Det bliver aldrig min favorit øvelser men jeg bliver nød til at få den i skabet hvis jeg skal maxe den med flere end sølle 25 som i går..

Ellers er kroppen sgu max ovenpå. Ser frem til hinderbahn i morgen :devil: ... De kære 400meters tortur er altid en kærkommen måde at opdage at man aldrig kommer i så god form at det ikke kan gøre ondt.. I øvrigt et karaktertræk banen deler med SSST... :wub:

Link to comment
Share on other sites

All Day Viking Workout!!!

Godmorgen træning: TGU 32kg x1 x 4 sæt (Så er kroppen ligesom skruet sammen til dagens togter :devil: ) + Mavebøjninger 3x15stk

Formiddagslækkeri: 10x30 slag med "sledgehammer" aka stor klodset ondt undseende cirkushammer på blødmadras... (God træning til sværdarmen og kødskjoldet om mavsen.. Giver i øvrigt også en fornuftig kredsløbstræning kombineret med det onde håndtryk... :cry:

Eftermiddag: Hinderbahn med PatrickGO: Teknik træning som opvarmning på samtlige forhindringer.... :innocent: ... men så kom lidt :devil: inspiration hvorefter vi giv den pedal med intervaller; tre forhindringer frem - to tilbage... På den måde når man hurtigt en puls omkring max og man får finpudset teknik og hurtighed samtidig.... Og så skal man jo ikke glemme at den bare gør nas når man hele tiden presser hinanden til en lidt kortere pause... Tak for det, Mester, Næste gang skal vi hele banen rundt... :devil:

Aften: Tekniktræning med KB: Diverse øvelser... TUG (32kg), Snatch (32kg), High Pull (32kg), Bent press (24kg)

Alt dette kombineret med lidt sjov i mine suspended rock rings :wub: og et par halvhjertede forsøg på L-sit med overgang til handstand på KB... (Ikke nogen helt nem øvelse skal jeg hilse og sige... :laugh: ... Særligt ikke når man har sørget for at kroppen er trænet i kælderen før man begynder at øve... Måske ikke det klogeste, men det har jeg jo så heller aldrig påstået at jeg var... :dry:

Håber I alle hygger jer i sommerheden..

Dennis

Og lige en klassiker fra min gamle IDOF:

"En dag uden træning.... er en dag uden mening"

Link to comment
Share on other sites

All Day Viking Workout!!!

Godmorgen træning: TGU 32kg x1 x 4 sæt (Så er kroppen ligesom skruet sammen til dagens togter :devil: ) + Mavebøjninger 3x15stk

Formiddagslækkeri: 10x30 slag med "sledgehammer" aka stor klodset ondt undseende cirkushammer på blødmadras... (God træning til sværdarmen og kødskjoldet om mavsen.. Giver i øvrigt også en fornuftig kredsløbstræning kombineret med det onde håndtryk... :cry:

Eftermiddag: Hinderbahn med PatrickGO: Teknik træning som opvarmning på samtlige forhindringer.... :innocent: ... men så kom lidt :devil: inspiration hvorefter vi giv den pedal med intervaller; tre forhindringer frem - to tilbage... På den måde når man hurtigt en puls omkring max og man får finpudset teknik og hurtighed samtidig.... Og så skal man jo ikke glemme at den bare gør nas når man hele tiden presser hinanden til en lidt kortere pause... Tak for det, Mester, Næste gang skal vi hele banen rundt... :devil:

Aften: Tekniktræning med KB: Diverse øvelser... TUG (32kg), Snatch (32kg), High Pull (32kg), Bent press (24kg)

Alt dette kombineret med lidt sjov i mine suspended rock rings :wub: og et par halvhjertede forsøg på L-sit med overgang til handstand på KB... (Ikke nogen helt nem øvelse skal jeg hilse og sige... :laugh: ... Særligt ikke når man har sørget for at kroppen er trænet i kælderen før man begynder at øve... Måske ikke det klogeste, men det har jeg jo så heller aldrig påstået at jeg var... :dry:

Håber I alle hygger jer i sommerheden..

Dennis

Og lige en klassiker fra min gamle IDOF:

"En dag uden træning.... er en dag uden mening"

Så sandt som det er sagt m8... Så sandt som det er sagt... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Lynhurtig træning i dag da arbejdet hurtigt åd tiden..

Formiddag: Dips 15,14,13,12,11,10 reps på ca 10 min.

Dertil et par sæt med hammeren, ca. 3 sæt af 30 slag

Eftermiddag: Snatch 30 x 16kg, 20 x 24kg, 10x32kg, 28x16kg, 20x24kg, 10x32kg

High pulls; blandede teknisk fokuserede sæt

Bent press 2 reps x 32kg x 3 sæt

Long Press: 4 reps x 32kg x 2 sæt

Ikke det vilde men fik da lige pulsen op... og jeg kan virkelig mærke at teknikken begynder at rykke, specielt med 32kg

Train Hard - Fight easy!!

Link to comment
Share on other sites

Svedig træning fyrbøder. Og godt at se at der er andre end mig der anvender Sledgehammeren som redskab. Den er jo ganske enkelt genial. :4thumbup:

Hvis du dribler på noget Hinderbahn i KBH, vil jeg da gerne træne med. BTW, er banen ikke 500 meter, med 20 forhindringer fordelt undervejs, eller er det mig der husker galt?

Link to comment
Share on other sites

Ohøj Mester

Jo, den er god nok.. Vi kan bare mødes ude på Svanemøllen Kaserne en dag.. Der er også en Marine Forhindringsbane. Den er totalt pirat med passage af tønder, sving i tov, løb hen af "mast" osv... Lige noget for et par rigtige vikinger :4thumbup: ...

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Ohøj Mester

Jo, den er god nok.. Vi kan bare mødes ude på Svanemøllen Kaserne en dag.. Der er også en Marine Forhindringsbane. Den er totalt pirat med passage af tønder, sving i tov, løb hen af "mast" osv... Lige noget for et par rigtige vikinger :4thumbup: ...

Sejt, I´m in.

Giv mig lige en uge eller 2, så baglåret er helt klar. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens lynhurtige træningspas:

Snatch: 3 reps x 3 sæt x 32 kg, 30 reps x 3 sæt x 24kg, 20 reps x 1 sæt x 24kg :cry:

High pulls: 20 reps x 24kg, 8 reps x 32 kg

Two hands anyhow: 1 rep x 32kg+16kg :4thumbup: ... Cool løft... Arbejder på at curle 24kg men der er sgu et stykke vej endnu...

Sidepress: 2 reps x 32kg

Mavebøjer: 60 reps (Avs.. :unhappy: .)

Godt midsommer solhverv til alle skønne ungmøer, gæve vikinger, rå krigere, benhårde ninjaer m.f.

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Dagens lynhurtige træningspas:

Snatch: 3 reps x 3 sæt x 32 kg, 30 reps x 3 sæt x 24kg, 20 reps x 1 sæt x 24kg :cry:

High pulls: 20 reps x 24kg, 8 reps x 32 kg

Two hands anyhow: 1 rep x 32kg+16kg :4thumbup: ... Cool løft... Arbejder på at curle 24kg men der er sgu et stykke vej endnu...

Sidepress: 2 reps x 32kg

Mavebøjer: 60 reps (Avs.. :unhappy: .)

Godt midsommer solhverv til alle skønne ungmøer, gæve vikinger, rå krigere, benhårde ninjaer m.f.

Lækker træning Champ... Hmm.. Hvorn udføre du helt præcis dit two hand anyhow?? Ved godt hvordan det ser ud når man er i slut positionen, har set en masse pics a gamle stærkmænd stå på den måde.. Men er ik helt sikker ppå hvordan den udføres ?? ...

Ehmm, lidt rodet.. Håber du forstår :tongue: ..

Go bål aftn..

Link to comment
Share on other sites

Lækker træning Champ... Hmm.. Hvorn udføre du helt præcis dit two hand anyhow?? Ved godt hvordan det ser ud når man er i slut positionen, har set en masse pics a gamle stærkmænd stå på den måde.. Men er ik helt sikker ppå hvordan den udføres ?? ...

Ehmm, lidt rodet.. Håber du forstår :tongue: ..

Go bål aftn..

Jeg stiller mig med begge bells mellem benene. Først cleaner og presser jeg 32kg. Derefter laver jeg en windmill, hvor jeg samler 16kg op til skulderen med et curl. Derfra rejser jeg mig til stående og presser 16kg således jeg har begge bells over hovedet. Derefter sænker jeg 16kg med windmill til jorden igen inden jeg rejser mig (stadig med 32kg over hovedet) og sænker den sidste bell til skulderen og videre ned.

Gav det mening?? Ellers prøv og spørge på Kenneth Jay's Log. Han har helt sikkert 120% mere styr på hvordan det løft skal i skabet..

Link to comment
Share on other sites

Jeg stiller mig med begge bells mellem benene. Først cleaner og presser jeg 32kg. Derefter laver jeg en windmill, hvor jeg samler 16kg op til skulderen med et curl. Derfra rejser jeg mig til stående og presser 16kg således jeg har begge bells over hovedet. Derefter sænker jeg 16kg med windmill til jorden igen inden jeg rejser mig (stadig med 32kg over hovedet) og sænker den sidste bell til skulderen og videre ned.

Gav det mening?? Ellers prøv og spørge på Kenneth Jay's Log. Han har helt sikkert 120% mere styr på hvordan det løft skal i skabet..

Erhmm.. Lidt tror jeg.. må li ha fat i kenneth :bigsmile: .. Men tak for dit svar champ..

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

TGU: 32' x 2 reps x (H+V), 24'x 3 reps x (H+V) x 3 sæt

BU Clean n' press: 16' x 5 x (H+V) x 2 sæt

Two Hands Anyhow: 24'+16' x 3 x(H+V), 32'+24' x 1 x (H+V)

Clean n' press: 32' x 1 (H+V), (Venstre bliver mere et sidepress, skal arbejde lidt mere med starten af løftet)

Snatch: 24' x 25H+25V (BTB) + 10H+10V (BTB) + 10H+10V (BTB) +5H+5V (BTB)= 100reps på 5 min. rent

Clean n' jerk: 32' x 4H + 4V

Suspended rock ring pullups: 5 reps x 4 sæt

Maverutine: Gymball crunches, janda situps, russian twists m.m.

... Train as if your life depended on it!!!

Sæ's

Musashi

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

TGU: 32' x 2 reps x (H+V), 24'x 3 reps x (H+V) x 3 sæt

BU Clean n' press: 16' x 5 x (H+V) x 2 sæt

Two Hands Anyhow: 24'+16' x 3 x(H+V), 32'+24' x 1 x (H+V)

Clean n' press: 32' x 1 (H+V), (Venstre bliver mere et sidepress, skal arbejde lidt mere med starten af løftet)

Snatch: 24' x 25H+25V (BTB) + 10H+10V (BTB) + 10H+10V (BTB) +5H+5V (BTB)= 100reps på 5 min. rent

Clean n' jerk: 32' x 4H + 4V

Suspended rock ring pullups: 5 reps x 4 sæt

Maverutine: Gymball crunches, janda situps, russian twists m.m.

... Train as if your life depended on it!!!

Sæ's

Musashi

Fed workout! Det bliver sgu ikke meget bedre... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Guarden: Cool, vi ser på det om en uges tid :4thumbup:

MH: Takker ydmygt.. Har dog stadig et stykke vej endnu inden jeg matcher dig med 32'

Mandagens træning: 10min lyntræning

Snatch 32' x 5 reps (H+V) x 10 sæt

Clean n' Jerk: 32' x 5 reps (H+V) x 5 sæt

Poterne er ved at være slidt i bund, så tager lige en påtvungen pause fra klokkerne.

Ellers står den på masser af "superjoints" og "relax into stretch", så kroppen ikke går i stå...

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Efter et par dage i ro var jeg atter klar til at gi' los i går:

SSST: 177 PR

Derefter blandet godt med KB, mest teknisk træning da kroppen var lidt flad oven på de første 10 minutter... :crazy:

Om aftenen blev det til de første spæde forsøg på mit spritnye AB-wheel: DAMN... Den niver.. :cry: .. Så nu er endnu et sommerprojekt i hus..

Mandag:

Indtil videre:

Opvarmningsløb ca 2km - 10 x 200m sprint (ca 1 min aktiv rest.) + 2 x 400m sprint. God solid opstart på løbetræningen efter et kortere afbræk fra den ikke kettlebell/FHB relaterede kredsløbstræning.

10 minute pullup madness: 82 stk PR

Komplex med KB (1x24'): Clean n' press x 5 (H*V) + Windmill x 4 (H*V) + Squat x 5 (H*V)

Long push (32'): 4r x 3s

Evil wheel, Stående så langt ud som det virker forsvarligt: 3 reps x 2 s

Thats it for now...

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share