Return of the Rogue Warrior


Musashi
 Share

Recommended Posts

Ser jo godt ud som altid! :superman: De gange jeg har lavet SSST, har jeg bagefter haft sådan en underlig "tom" fornemmelse i kroppen - det er sgu noget der rykker grænser :devil:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 823
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ser jo godt ud som altid! :superman: De gange jeg har lavet SSST, har jeg bagefter haft sådan en underlig "tom" fornemmelse i kroppen - det er sgu noget der rykker grænser :devil:

'

Ja, det flytter virkelig noget.. Og følelsen af at have været ude og vende grænser kommer snigende stærkere og stærkere op af dagen.. :cry: ..

Link to comment
Share on other sites

Tirsdagens træning:

TGU: 16'x3x3 (BTB), 24'x5x2 (BTB), 32'x2

Snatch: 32'x10 (BTB), 32'x5r x 5s (BTB), 24'x12,10,8 (BTB)

Clean: 32' x8r x 3s

Stretching rutine fra "Beyond stretching" tilføjet et par âsanaer fra Yoga. Rigtig god kombination med Pavels teknikker og Hatha Yoga..

Onsdagens træning:

Løb på løbebånd: 10 min opvarmning (Stigningsløb fra 12km/t til 18km/t) - 15min med intervaller af 1-2 min varighed med aktiv restitution.

Styrketræning:

Squat: 80 x 5, 90 x 5, 100 x 3, 110x 3 x3

Dødløft: 60 x 5, 80 x 3, 100 x 5, 110 x 3, 120 x 5, 130 x 3, 140 x 5, 160 x 1, 120 x 5

Pullup/dips supersæt: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,1,2,3,4,5,6 (Chinups, pullups, mixed grip, tovel, thick bar etc i skøn variation)

Ab rutine: Crunch, leg raise, ball crunch etc.

Armgang i HO's nye armgangs stativ. Rigtig god udtrætning af grebet efter de 20min pullup workout. Det blev til 4 sæt af ca. 10m armgang, heraf 2 sæt i et stativ med en ca. 20 graders hældning. God spas med slidte poter som resultat.

God vind

Dennis

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Stretch: 'Relax Into Strech' rutine plus lidt one arm pushups, clap pushups, catching air jumps m.v.

KB Snatch: 24' x 200reps på ca. 20 min :crazy::cry::devil: ... Av mine stakkels små grabber..

Evil Wheel: 3 x 10reps kneeling roll out...

Jumprope high speed crossover: 3x4min. dødsdans med "The Wire"

God træning.. der kommer nok lidt mere på som dagen skrider frem.

Link to comment
Share on other sites

Fredag:

KB Swing: 3s x 10r x 24kg, 2s x 5r x 32kg

KB Clean n' press: 5x5x24', 3x3x32' superset med div pullup/chinup variationer (ca. 30 pullups med BW i alt)

Long press: 3x3x32'

Long press/windmill kombo: 2x2x32'

Sots press: 2x2x24'

OH Squat: 3s x 5r x 24'

Deck squat: 3s x 5r x 32'

Front squat: 2s x 3r x 32' + 24'

Ab wheel: 3 x 10 roll outs (Kneeling)

Div. jumprope kombinationer: 5 min

Link to comment
Share on other sites

Fredag:

KB Swing: 3s x 10r x 24kg, 2s x 5r x 32kg

KB Clean n' press: 5x5x24', 3x3x32' superset med div pullup/chinup variationer (ca. 30 pullups med BW i alt)

Long press: 3x3x32'

Long press/windmill kombo: 2x2x32'

Sots press: 2x2x24'

OH Squat: 3s x 5r x 24'

Deck squat: 3s x 5r x 32'

Front squat: 2s x 3r x 32' + 24'

Ab wheel: 3 x 10 roll outs (Kneeling)

Div. jumprope kombinationer: 5 min

Fedt o se du gir den gas med djævlekuglerne.. Overvejer selv om man sku anskaffe sig en mere til samlingen. .Måske en 24er :blush: ..

Btw, hva er sots press??

Sys li du sku tjekke denne bw video ud.. Hvis du laver en eneste af disse øvelser er du for vild..

http://thatvideosite.com/view/2805.html

HMm.. ga vide om man sku udfordre Guarden til at prøve nogle a tricksne af.. Han plejer og være alt alt for vild til den slags.. Og hans core styrke er out of this world :devil: ...

Link to comment
Share on other sites

Fedt o se du gir den gas med djævlekuglerne.. Overvejer selv om man sku anskaffe sig en mere til samlingen. .Måske en 24er :blush: ..

Btw, hva er sots press??

Sys li du sku tjekke denne bw video ud.. Hvis du laver en eneste af disse øvelser er du for vild..

http://thatvideosite.com/view/2805.html

HMm.. ga vide om man sku udfordre Guarden til at prøve nogle a tricksne af.. Han plejer og være alt alt for vild til den slags.. Og hans core styrke er out of this world :devil: ...

Damn... Der tog du sgu lige al selvtilliden ud af den gamle kriger.. Fuck, de kan nogle tricks, men hvad hulen!! Det er jo bare at komme igang :blush: Og mon ikke the G-man skulle være i stand til nogle wild akrobatic tricks, hvis han lige får et varsel..

Sots press er et military press bare udført fra bunden af squat.. Den er rimelig nasty!! :devil:

BTW.. Hvis nogen er interesseret i at rende lidt FHB plus armgang/pullup spas på Frederiksberg i næste uge så læg en besked her.

Link to comment
Share on other sites

Damn... Der tog du sgu lige al selvtilliden ud af den gamle kriger.. Fuck, de kan nogle tricks, men hvad hulen!! Det er jo bare at komme igang :blush: Og mon ikke the G-man skulle være i stand til nogle wild akrobatic tricks, hvis han lige får et varsel..

Sots press er et military press bare udført fra bunden af squat.. Den er rimelig nasty!! :devil:

BTW.. Hvis nogen er interesseret i at rende lidt FHB plus armgang/pullup spas på Frederiksberg i næste uge så læg en besked her.

HMm... Det vil jeg lige overveje... Skal se hvor meget work det blir til i næste uge.. Troede du holdte til ovre hos krølle bølle :laugh: ??

Link to comment
Share on other sites

Damn... Der tog du sgu lige al selvtilliden ud af den gamle kriger.. Fuck, de kan nogle tricks, men hvad hulen!! Det er jo bare at komme igang :blush: Og mon ikke the G-man skulle være i stand til nogle wild akrobatic tricks, hvis han lige får et varsel..

Sots press er et military press bare udført fra bunden af squat.. Den er rimelig nasty!! :devil:

BTW.. Hvis nogen er interesseret i at rende lidt FHB plus armgang/pullup spas på Frederiksberg i næste uge så læg en besked her.

FUCK, en crazy video!! :w00t: men ja.. ikke godt for selvtilliden!! Er det på HOC du løber FHB? Jeg bor 2 min derfra, så det kunne da være sjov at prøve :superman:

Link to comment
Share on other sites

Haløj..

Jep.. Jeg løber på HO (Frederiksberg Slot her i ferien), så hvis I er klar kunne det være lækkert med lidt selskab. Regner med at tage derind i starten af ugen...

Og jo, normalt hænger jeg ud hos Borbarukus og co. men har taget residens i Djævleøen i ferien.. Kæresten ville gerne have lidt kvalitetstid, og så må selv den største kriger jo klappe hælene sammen... :bigsmile:

Ingen træning i dag andet end lidt Wheel, pistols og OAP i GTG format..

Link to comment
Share on other sites

Dagens "lav-hvad-der-falder-dig-ind" træning:

TGU: 32' x 1 x 3, 24' x 3 x 2

Snatch: 24' x 200 reps, tid 15 min.

Div. cleans, swings m.v., tid 15 min.

Dødsdans med sjippetovet: ca. 30 min.

5 km. løb på ca. 22 min.

Pullup ladder: 1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,4,5,6 = 103 stk

Dette kombineret med evil wheel (knælende :blush: ), hanging leg raises, dragon flags, dips, step ups, pistols m.v.

Lækker træning uden stress..

Dennis

Link to comment
Share on other sites

Dagens "lav-hvad-der-falder-dig-ind" træning:

TGU: 32' x 1 x 3, 24' x 3 x 2

Snatch: 24' x 200 reps, tid 15 min.

Div. cleans, swings m.v., tid 15 min.

Dødsdans med sjippetovet: ca. 30 min.

5 km. løb på ca. 22 min.

Pullup ladder: 1,2,3,4,5,6,7,8,1,2,3,4,5,6,1,2,3,4,5,1,2,3,4,1,2,3,4,5,6 = 103 stk

Dette kombineret med evil wheel (knælende :blush: ), hanging leg raises, dragon flags, dips, step ups, pistols m.v.

Lækker træning uden stress..

Dennis

Imponerende energiniveau.. :blink:

/Michael

Link to comment
Share on other sites

Imponerende energiniveau.. :blink:

/Michael

Tja... Når jeg bare går og hygger derhjemme, mens man venter på at kæresten kommer hjem fra arbejde, så kan man sgu nå at fyre en del træning af i løbet af en dag... Specielt fordi alternativet er at ordne alle de lækre små praktiske ting hun gerne så man havde gjort færdig når hun kom hjem... :dry: .. Støvsugning, opvask og græslåning??? Hell no!!! Kettlebells, pullups og renden rundt... Anytime... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdags morgentræning med Guarden i fælledparken. :4thumbup:

Super træning med ligesindet (læs Raging Kettlebell slinging Crazy person).

Rolig opstart :wink:

TGU

32', 2 rep højre, 2 rep venstre x 2

24', 5/5 x 2

Two Hands Anyhow

32' + 24', 1 rep x 2 sæt.. Kongeøvelse som udfordre hele kroppen, styrke, bevægelig og mod :devil:

EW-stående

3 rep, 2 sæt... Havde frygtet at The Hardcore Guru ville sætte mig helt til vægs men han lagde "roligt" ud med 3 reps i "Rossboxing"agtig stil, hvilkejeg så måtte efterfølge. Til min egen overraskelse gik det faktisk fornuftigt.. :4thumbup:

See saw press

8 rep, 2 x 24'

Lækkert at få arbejdet lidt med 2 x 24'. Det bliver helt sikkert noget der skal mere af i fremtiden.

Long Press

5 rep, 32', 2 sæt

Snatch

32 kg , 7/7 rep x 2... Hehe.. Lækkert at træningen har båret en smule frugt. Kan huske fire måneder tilbage hvor jeg gruede for at swinge den tunge satan..

2 x 24 kg, 3 rep, 2 sæt.. F... den er nasty, den river totalt igennem i lænden..

Windmill

2 x 24 kg, 5 rep, 3 sæt..

Maxercist rows

24 kg, 7/7.

Renegade rows

2x24' , 5 reps x 2

Det er hvad jeg har været i stand til at huske (med lidt hjælp fra Guardens log)..

Summa Summarum: Kanon træning, som skal gentages når lejligheden byder sig.

Peace Out

Link to comment
Share on other sites

Tre Retters Menu til en Viking in the Making

Appetizer:

Superjoint rutine

Forret:

Bakkeintervaller a la carte (10stk x 100-200m spurt... aktiv restitution med småløb ned igen)

Hovedret

Playground Raid Deluxe: Ladders med chinups, pullups :wub: , mixed grip, stepups, superman squats/airborne lunges, ringdips :devil: , hanging leg raises, reverse ring pulls/upside down squats :laugh: , sping/hop for længde og højde....

Dessert:

Mixed Grilling Jumprope Technical Intervals (i mangel på et bedre udtryk... :bigsmile: ): Bestående af korte spurter med fokus på teknik, primært crossover, doubles og behind the back :blink: ...

Link to comment
Share on other sites

Søndag:

Solbade på Amager Strandpark til failure (PR)... :blush:

Havde 15 minutter til baden var klar da jeg kom hjem så det blev til:

5 min opvarmning med sjippetov.. Fokus på crossover drills og doubles

10 min Clean n' jerk hybrid med langsom sænkning af KB til sticking point og derfra halv military press til lock out. Lækker øvelser som jeg håber for alvor kan bridge the gap når det komme til at MP min 32' KB.

Mandag morgen:

HIIT:

1000m opvarmning

3 x 1000m med 1 min pause. Tider: 3.55, 4.05, 4.10.. Det kan virkelig mærkes at det er ved at være længe siden at intervallerne har været en fast del af kosten...

6 gange længespring... Lidt sprinttræning kombineret med eksplosivitet.. Efter de første to spring begyndte teknikken at forbedre mine spring... Hvilket jo kun giver lyst til flere spring...

Hanging leg raises/armgang kombo.. 3 sæt

KB DL: 3 sæt af 5 rep: samlet vægt 84kg.. Giver ikke det helt store i ryggen, men grebbet bliver godt udfordret.

Thats it... Må hellere holde lidt igen.. Skal bokse lidt med Guarden senere, så der skal lige ligge lidt reserver i rygsækken, klar til at blive indsat... :superman:

Link to comment
Share on other sites

1,5 times fitnessboksning med Sensei Guarden... Damn, det river godt i lungeværket med cirkeltræning, sjipning og sækken... Lækker lille time som klart motiverede til at komme igang med boksningen når ferien er forbi, selvom det jo af gode grunde ikke komme til at stå på så længe.. Nu kommer der jo også en BJJ-guru til Bornholm, så når han ikke er max-rekrut-presset, må jeg hive ham over til lidt 101 rulning...

I morgen står den på 300km drive til Sverige, hvor der skal investeres i KB, bigtime.. En 40kg, en ekstra 32' står den på, plus hvad der skal købes for vennerne..

Nu står den på hygge til failure med kvinden min :wub: ...

Yours in strength

:chopper:

Link to comment
Share on other sites

1,5 times fitnessboksning med Sensei Guarden... Damn, det river godt i lungeværket med cirkeltræning, sjipning og sækken... Lækker lille time som klart motiverede til at komme igang med boksningen når ferien er forbi, selvom det jo af gode grunde ikke komme til at stå på så længe.. Nu kommer der jo også en BJJ-guru til Bornholm, så når han ikke er max-rekrut-presset, må jeg hive ham over til lidt 101 rulning...

I morgen står den på 300km drive til Sverige, hvor der skal investeres i KB, bigtime.. En 40kg, en ekstra 32' står den på, plus hvad der skal købes for vennerne..

Nu står den på hygge til failure med kvinden min :wub: ...

Yours in strength

:chopper:

Hvem er den bjj guru?? Vi må snart lige få indløst vores rain-check :devil:

Ja, vigtigt at passe kvinderne... det er jo dem, som skal sikre, at vores gener bliver ført videre, efter vi har kæmpet for civilisationens overlevelse :devil::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Lyder spændende..er det noget du kan fortælle mere om??

Mvh Black

Tja. det er taget ud af Pavels bog Superjoints.. Består af ledmobilitetsøvelser, som køres med høje repetitioner. Jeg kører dem som en slags tai chi som opvarmning.. Ofte kører jeg dem også om morgenen hvis jeg ved at dagen kommer til at give mine led nogle tæsk. Jeg fokuserer primært på ryggen, knæ, skuldre og nakke.

Se evt. her.

DBM:

Ja, de skal plejes så de kan føde stærke krigere der kan videreføre æten :4thumbup:

BJJ-"guruen" mener jeg hedder Rasmus og har hidtil trænet inde ved jer i CSA. Han skal vist nok starte på konstabelgrunduddannelsen. P.T. er han eftersigende i Brasilien så mon ikke han har nogle moves med hjem :devil: . Og hvis jeg så kan få lov at være prøveklud er det jo bare skønt... :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share