Return of the Rogue Warrior


Musashi
 Share

Recommended Posts

Har haft knas med den i et par dage.. den er øm, men ikke særlig stor, så jeg giver lige venstre hånd lidt ro de næste par dage.. Hvis skidtet bliver værre må jeg se på det efter RKC her om 14 dage..

Man kan også gå med det rigtigt længe, det er kun når man simpelthen bliver for træt af det, man må få den fjernet... men lad os da håbe den går væk inden længe...

Forresten, mange tak for tilbudet@vores lille tur... Vi takker helt sikkert ja! :4thumbup: Vi har forberedt et lille område, måske vi ku mødes en dag til udveksling af koordinator?? :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 823
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Man kan også gå med det rigtigt længe, det er kun når man simpelthen bliver for træt af det, man må få den fjernet... men lad os da håbe den går væk inden længe...

Forresten, mange tak for tilbudet@vores lille tur... Vi takker helt sikkert ja! :4thumbup: Vi har forberedt et lille område, måske vi ku mødes en dag til udveksling af koordinator?? :smile:

Det er i orden, mester... Men I er jo ikke så mange så det skal jo være et ret begrænset område, der skal opgives. Vil tro jeg kan få en vogn eller to ud i et par timer... Men jeg skal lige høre drengene først!!!

Link to comment
Share on other sites

Aftenens boksetræning:

1½ times ekstrem intensiv tekniktræning. Vi var kun to, så der var ikke mulighed for at gå og gemme sine dårlige vaner. Super undervisning med fokus på teknik, eksplosion og timing. Rigtig gode kombinationsrunder i ringen...

Super klub med rigtig gode instruktører... Derudover er det jo bare bonus at stedet er rigtig old-school, uden pump-barer, step-bænke og andet gejl. Bare masser af solidt og godt brugt boksegrej... Totalt testostoronakkumulerende!!! :devil: .. Der mangler lige et par af de onde kugler :wub: , et par resistance bands :wub: , pullup bar :wub: og et evil wheel :wub: ... Men mon ikke klubben kan manipuleres i den rigtige retning ved hjælp af partiets program for psykologiske operationer... hehehe :devil::devil:

“See, in my line of work you got to keep repeating things over and over and over again for the truth to sink in, to kind of catapult the propaganda."—”

G.W. Bush :laugh::laugh::laugh:

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Det er i orden, mester... Men I er jo ikke så mange så det skal jo være et ret begrænset område, der skal opgives. Vil tro jeg kan få en vogn eller to ud i et par timer... Men jeg skal lige høre drengene først!!!

det er heller ikke ret stort, 6 km i længden og 2 km i bredden :smile:

Aftenens boksetræning:

1½ times ekstrem intensiv tekniktræning. Vi var kun to, så der var ikke mulighed for at gå og gemme sine dårlige vaner. Super undervisning med fokus på teknik, eksplosion og timing. Rigtig gode kombinationsrunder i ringen...

Super klub med rigtig gode instruktører... Derudover er det jo bare bonus at stedet er rigtig old-school, uden pump-barer, step-bænke og andet gejl. Bare masser af solidt og godt brugt boksegrej... Totalt testostoronakkumulerende!!! :devil: .. Der angler lige et par af de onde kugler :wub: , et par resistance bands :wub: , pullup bar :wub: og et evil wheel :wub: ... Men mon ikke klubben kan manipuleres i den rigtige retning ved hjælp af partiets program for psykologiske operationer... hehehe :devil::devil:

“See, in my line of work you got to keep repeating things over and over and over again for the truth to sink in, to kind of catapult the propaganda."—”

G.W. Bush :laugh::laugh::laugh:

Lyder som en fed omgang! :wub: Hvem var der mere end dig? Store eller lille Christian?

Og var det Allan der trænede?

Og ja, herligt old-school gym! :wub: Vi har faktisk pull-up bar, der er bare ingen der har gidet sætte den op endnu. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

det er heller ikke ret stort, 6 km i længden og 2 km i bredden :smile:

Lyder som en fed omgang! :wub: Hvem var der mere end dig? Store eller lille Christian?

Og var det Allan der trænede?

Og ja, herligt old-school gym! :wub: Vi har faktisk pull-up bar, der er bare ingen der har gidet sætte den op endnu. :tongue:

Der var en lille en som vist nok hed Christian og ja, det var Allan der havde teten!! Han er sgu rimelig skarp til at spotte tekniske detaljer. I hvert fald klasseforskel på jeres klub og det sidste sted jeg trænede boksning. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Der var en lille en som vist nok hed Christian og ja, det var Allan der havde teten!! Han er sgu rimelig skarp til at spotte tekniske detaljer. I hvert fald klasseforskel på jeres klub og det sidste sted jeg trænede boksning. :4thumbup:

Sejt! :4thumbup: Kristian og jeg startede samtidigt, så vi er en slags sparringspartnere... Vi har givet hinanden mangen en blodtud! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Oløb: 6,9km svært o-løb på 61 min. Ikke optimalt men heller ikke helt hen i vejret. an mærke der lige skal bankes lidt rust af teknikken, men løbeformen fejler vist ikke noget... Må ud og lave en løbetest i næste uge for at få et reelt billede.

Ellers bare lidt hurtigt med KB, sandsæk og keg (25kg vanddunk fyldt med grus).. det blev til lidt blandet snatch, windmills, bentpress, clean n' jerk uden der var det helt store program i det.. Men skal jo også være klar til træningen med MOL's egen porcelænskriger Guarden i morgen :laugh:

Stay tough!!!

Og send lige en venlig tanke til mine venner i Musa Qala, Helmand, Afghanistan.. det er ikke just nogen spejderlejr, de er havnet i. Men kontra hvad der bliver sagt i pressen kan jeg sige at moralen er høj og der bliver delt øretæver ud.... hver dag!!

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Oløb: 6,9km svært o-løb på 61 min. Ikke optimalt men heller ikke helt hen i vejret. an mærke der lige skal bankes lidt rust af teknikken, men løbeformen fejler vist ikke noget... Må ud og lave en løbetest i næste uge for at få et reelt billede.

Ellers bare lidt hurtigt med KB, sandsæk og keg (25kg vanddunk fyldt med grus).. det blev til lidt blandet snatch, windmills, bentpress, clean n' jerk uden der var det helt store program i det.. Men skal jo også være klar til træningen med MOL's egen porcelænskriger Guarden i morgen :laugh:

Stay tough!!!

Og send lige en venlig tanke til mine venner i Musa Qala, Helmand, Afghanistan.. det er ikke just nogen spejderlejr, de er havnet i. Men kontra hvad der bliver sagt i pressen kan jeg sige at moralen er høj og der bliver delt øretæver ud.... hver dag!!

ahahahahhahaha @Porcelænskriger.. hehe.. Hvornår skal vi træne imorgen??? 051500ZAUG06 ? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

post-11321-1154972425_thumb.jpg

post-11321-1154972452_thumb.jpg

post-11321-1154972480_thumb.jpg

Så kom krigeren til sig selv igen efter weekendens strabadser under kyndig vildledning af OverGuru Guarden:

Warrior Circuit x 3:

Snatch (24'), Armgang, Pistols, Dips, Reverse Muscle ups Et minuts arbejde og ca. 10 sekunder til at skifte station

Derefter tromle turn 4 x 1 minut (heraf et med abc-maske :blink: )... Totalt :w00t::w00t::devil::devil:

Herefter druk til total body shut down :laugh::laugh:

Søndag: Massivt plaget af tømmermænd blev jeg nød til at straffe mig selv, så turen til Greve blev på cykel i højeste gear med små tyve kilo i rygsækken... :laugh::laugh: ... Så havde jeg lidt bedre samvittighed da jeg totalt smadret landede.. :wink:

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

8 KM løbetest: 34min. Ikke min bedste tid, men OK når løberiet er lagt lidt på stand by... :dry:

Tovklatring: Blandet lir med to-rebs-klatring, traversering af flere tove, monkey-jump-climping og andet spas... :4thumbup:

Her til aften: Kettlebell pas indeholdende masser af clean n' press (2x24'x5r x 3s), two hands anyhow (2x24x 1r x 3s (BTB), snatch (15x5 BTB).. Plus lidt rock rings pullups, open palm clean (24'), open palm snatch :crazy: (24'), flip overs og andet gejl... OK, men poterne er lidt slidte, så de skal lige plejes max inden RKC om 14 dage...

Stay tough, play hard, roar, train strong and fight with your eyes open!!!

Evoke the warrior within!!! Yeeaahhh

Link to comment
Share on other sites

Hej Musashi

Tusind tak for fremvisningen og snakken igår, det var fedt at du gad bruge tid på et par små knejte :smile:

Hey mester!! Jeg er altid klar på at rekrutere!!! "Infantry forward as one!!" - "The mobile infantry made me the man I am today!!" :laugh::wink:

Jeg håber at I havde en god tur og som sagt siger I bare til hvis der er noget jeg kan assistere med..

Train hard, padiwan!!

Link to comment
Share on other sites

Træning Torsdag:

Dobbelt Snatch: 2x16' x 15r x 5s, 20r x 3s

Snatch/clean: 2x16' snatch én mens den anden cleanes, derefter omvendt... :blink: god motorisk udfordring

Windmills: 2x16 x 5r x 2s

BU windmill: 16' x 3r x 2s

OAPU: 2x3 BTB

Pistols: 4r x 3s BTB (BW+16')

EW: 5r x 3s :crazy:

Lækkert med en hurtig aftentræning når træningen ikke rigtig har kørt i løbet af ugen

Fredag: Eskadronens Mangekamp

Et langt multiløb med støvler og kampuniform:

800m løb - forhindringsbane - 4 km kort-huske-O-løb - pistolskydning med strafrunder - 800m løb - håndgranatkast med strafrunder: Samlet tid 62min

Totalt optur over at lave eskadronens bedste tid på trods af jeg føler mig i vildt dårlig form.. :devil:

Nu står den snart på weekend....

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Træning Torsdag:

Dobbelt Snatch: 2x16' x 15r x 5s, 20r x 3s

Snatch/clean: 2x16' snatch én mens den anden cleanes, derefter omvendt... :blink: god motorisk udfordring

Windmills: 2x16 x 5r x 2s

BU windmill: 16' x 3r x 2s

OAPU: 2x3 BTB

Pistols: 4r x 3s BTB (BW+16')

EW: 5r x 3s :crazy:

Lækkert med en hurtig aftentræning når træningen ikke rigtig har kørt i løbet af ugen

Fredag: Eskadronens Mangekamp

Et langt multiløb med støvler og kampuniform:

800m løb - forhindringsbane - 4 km kort-huske-O-løb - pistolskydning med strafrunder - 800m løb - håndgranatkast med strafrunder: Samlet tid 62min

Totalt optur over at lave eskadronens bedste tid på trods af jeg føler mig i vildt dårlig form.. :devil:

Nu står den snart på weekend....

Det er altså rimeligt sejt gået! :superman:

... Og - endnu en gang - tusind tak for hjælpen, det er virkelig fantastisk at i gider bruge tid på at lave noget miljø, for os drenge! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fredag eftermiddag:

Ringwork: 4 sæt af Muscle Up + 5 ring dips (BW)

Ropework: 2 sæt op og ned i to tove (uden ben (BW)), derefter klatring på tværs og monkey jump pullups samt 2 sæt klatring op og ned med BW+10kg

Barwork :4thumbup: den brede bar i gymnastiksalen: Armgang uden øret kommer under baren - muscle ups - reverse muscle ups - bar dips m.m.

Clean n' pushpress: 3 singler af 70kg

Deadlift: 5 x 110, 4 x 130, 3 x 140, 2 x 150, 1 x 160

Dragonflags: 3 x 3

Sit ups: 15 x 3

Lørdag formiddag

20 min sjipning

GTG OAPU og pistols

Lidt press med 32kg

Stay tough!!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag eftermiddag:

Farmerwalk: 2 x 40kg KB ca. 500m i mere end 5 sæt... Rister kroppen mere end man lige regner med... :devil:

Power Burpee Conditioning: 10r x 5 sæt Power betyder bare at pushup delen bliver lavet max eksplosivt og benene trækkes op under hoppet

GTG OAPU: utallige sæt af 2 BTB dagen igennem....

Link to comment
Share on other sites

Og damn, der er mange forkortelser der skal Googles... Fx en Energi Bøvs Konditionering... :tongue:

Hehehe... Hvis man for alvor skal imponerer med sine 2½ minuts bøvser :crazy: , så skal systemet sgu da trænes.... :laugh::tongue:Jeg kan jo ikke have at newbies nemt og problemfrit gennemskuer mit tophemmelige træningssystem :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share