Return of the Rogue Warrior


Musashi
 Share

Recommended Posts

Tja. det er taget ud af Pavels bog Superjoints.. Består af ledmobilitetsøvelser, som køres med høje repetitioner. Jeg kører dem som en slags tai chi som opvarmning.. Ofte kører jeg dem også om morgenen hvis jeg ved at dagen kommer til at give mine led nogle tæsk. Jeg fokuserer primært på ryggen, knæ, skuldre og nakke.

Se evt. her.

DBM:

Ja, de skal plejes så de kan føde stærke krigere der kan videreføre æten :4thumbup:

BJJ-"guruen" mener jeg hedder Rasmus og har hidtil trænet inde ved jer i CSA. Han skal vist nok starte på konstabelgrunduddannelsen. P.T. er han eftersigende i Brasilien så mon ikke han har nogle moves med hjem :devil: . Og hvis jeg så kan få lov at være prøveklud er det jo bare skønt... :devil:

Ja, rigtig fin fyr! :4thumbup: Han er ikke taget til BRA endnu, men når han kommer afsted har han med garanti pimp-moves med hjem! :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 823
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Rapportering fra Krigerland

Dagens opgave: At infiltrere de midlertidigt svensk besatte områder, og her befri Ivan (40kg), Boris (40kg), Vasieli (32kg), Tatjana (16kg) og Katarina (16kg) fra det onde Eleiko Imperium. Operationen blev fuldført uden nævneværdige tab (okay, min privatøkonomi er nok inde i en restitutionsperiode fra nu af)...

In other words: Super fed dag. Eleikos udstyr er rigtig lækkert og ikke voldsomt dyrt.. Samtidig fik jeg lov til at træne en times tid i deres Sportscenter. Et mecca for funktionel træning med masser af prima frivægte, balancebolde/brædder/platforme, chin racks, medicinbolde i mange former samt et sæt maskiner ved navn Freemotion: Super kabelfunderet system med et uendeligt funktionelt udvalg af øvelser..

Frit fra hukommelsen så Mini-krigerens træning i eventyrland sådan ud:

KB Bent press: 40kg 1 rep (BTB) :devil: ... GrrrrrrrrR :devil:

KB Snatch: 40kg 1 rep (BTB)...GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :devil:

Squat på balancebræt:

20kg 5 reps 1 sæt

40 kg 5 reps 4 sæt

Suverænt som dette udfordrer balance og kropskontrol... :wub:

Dødløft:

70kg 5 reps 1 sæt

100kg 5 reps 1 sæt

120kg 5 reps 1 sæt

130kg 1 rep 1 sæt

140kg 1 rep 1 sæt

150kg 1 rep 1 sæt

170kg 1 rep 1 sæt

Medicinball madness :laugh: ... Sjov og spas med 5kg medicinbold med 1½ meter reb. Blev brugt til sledgehammer-agtig eksplosionstræning.. Grineren med boldens uforudsigelige bevægelsesmønster.

Rullestolsræs :w00t: ... 30meter intervaller i specialbygget racerstol (I kid you not..!!!)... Mega grineren.. Hertil selvklart lidt balancemoves på to hjul :wub:

Masser af eksperimenteren med Freemotion kabelmaskiner... Diverse chop wood, front kick, pull, push etc..

Plyometrisk træning med højde hop til platform.. kanon eksplosionstræning... Fatter ikke hvorfor jeg ikke har kørt sådan noget seriøst før... Kunne godt være noget der gik lidt sport i... Blæret at være i stand til at hoppe op af sukkenes dal med samlede ben uden tilløb... or not )...

Brugte også tid på en masse andet spas men der gik selvfølgelig lidt for meget Lille Billy i Slikbutikken, for der var tusind fede ting at køre og tiden gik og kræfterne svandt... :mad: )

Herefter til Malmø og investere i Norrona Combat Pack :wub: ... Damn det er en lækker dagrygsæk... Where have you been all these long years...

Nu skal tegnedrengen og visakortet vist også have tid til at køle af inden næste spending spree :laugh:

Her til aften blev det til en superfed times Hardcore under Guru Guarden.. Lækker træning med masser af madness :wub: , sandsæk, KB, animalske moves osv.. Rigtig fed inspiration, og helt sikkert noget jeg skal se mere til... Go Animal!!!

I morgen står den på Toys r' us med The Bad Cop DBM... Bilen begynder sgu efterhånden at blive tung med alle de tools, toys n' gadgets jeg investere i... Glæder mig til at se om de dip/chin bælte jeg har købt er noget værd. Det virker superlækkert...

So long..

Link to comment
Share on other sites

Comrade,

Super hyggelig "Toys R Us" træning!! :devil: Kan godt se, at jeg skal ha' mit visa frem og købe lidt mere grej!!! Der blev sgu også plads til en del kæbetræning. Super fedt! :laugh:

Håber mine evner som night-leif fotograf var okay... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Comrade,

Super hyggelig "Toys R Us" træning!! :devil: Kan godt se, at jeg skal ha' mit visa frem og købe lidt mere grej!!! Der blev sgu også plads til en del kæbetræning. Super fedt! :laugh:

Håber mine evner som night-leif fotograf var okay... :cool:

Lige over, Comrade Robocop :laugh: ..

Link to comment
Share on other sites

Som de vakse nok har fanget var DBM og undertegnede på Frederiksberg Slot og lege lidt med KB...

Det blev ikke til det store, men fik da lavet lidt swing, div. presses (inkl. bent press med 40' :wub: ) og fik da også indviet mit pullup bælte med lidt vægtede pullups BW+16, 5 reps, BW+24, 4 reps, BW+32, 3 reps.. BW+40 :cry: ½rep.. Blev slet ikke psyket nok på den sidste.. Ved jeg har det i mig...

Endelig lidt get ups, hvor det lykkedes at naile 40' med højre, mens den til gengæld nailede mig ondt med venstre... Grrrrr... Progression is the mother of warriors...

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Er der fri adgang på deres træningsanlæg? :w00t:

Kan man træne armgang eller rebklatring?

Fri adgang er måske så meget sagt. Det er en fordel at være i besiddelse af et militært ID-kort, da det jo er militært område. Kan dog ikke komme i tanke om at nogen nogensinde har spurgt om at se mit.

Man kan træne hinderbahn, armgang, håndgranatkast (hvis man har adgang til kasteskyts), løb på cindersbanen, rebklatring og ringe (hvis der er åbent i gymnastiksalen) og træne i motionsrummet (igen skal der være åbent). Hvis du kender en soldier, sailor eller airman kan du bare hive ham/hende med derind. Så kan man gå i vagten og få udleveret nøglen til div. faciliteter.

Link to comment
Share on other sites

Bugger - har sgu' ikke forbindelser i den retning så vidt jeg ved.

Hvis i drøner derind igen og vil have mig med, så må i da godt lige smide en PM dagen i forvejen, hvis det er muligt. :innocent:

WILCO, Mester.. Det siger vi bare.. Jeg starter arbejdet igen på fredag, men mon ikke der skal trænes noget weekend halløj i august.. I'll keep you posted.. :superman:

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Feriens sidste træningspas :unhappy:

Maximum effort intervals: 12 stk x 100-200m med en masse kurver, 8-taller over under bomme, zigzag-løb etc. indlagt...

Umiddelbart efterfulgt af....

Car dragging:

Ved hjælp af mit dip-bælte, et tov og en lastet toyato sportsvan lykkedes det mig af gennemriste mine stænger :devil: ... Lækker træning med forlæns og baglænstræk, skub, regulær tovtrækning osv.

Min bror sad bag rattet og regulerede belastningen med håndbremsen. Et råd til copycats må være at finde en mindre sadistisk hjælper da han ikke rigtig lagde fingrene imellem. Hverken med graden af belastning eller de eder og forbandelser over mig, når tempoet naturligt nok gik fløjten efter 50-100meters kamp med vogntøjet.. :4thumbup:

Summa summarum: Ren slidertræning.. Noget må det gøre godt for.. Om ikke andet var det sjovt :4thumbup:

Stay sharp, stay safe

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Fed træning Mus :4thumbup: ...

Godt a se du får gjort noget ved det..

Lyder vildt lækkert med din tur til sweden.. Btw, hva mååte du slippe for kuglerne ??

Stay mean..!

:4thumbup:

8 kg = 236 SEK

12 kg = 320 SEK

16 kg = 406 SEK

24 kg = 578 SEK

32 kg = 746 SEK

40 kg = 960 SEK

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

8 kg = 236 SEK

12 kg = 320 SEK

16 kg = 406 SEK

24 kg = 578 SEK

32 kg = 746 SEK

40 kg = 960 SEK

WUUUUUUUUT ... Det jo møg billigt... ahr.. sku ha vidst du tog sån tur, så havde jeg overført lidt guld til din konto.. ku godt bruge en 24´er... sig til hvis du får sådan en hjerneblødning igen :cool: ..

Link to comment
Share on other sites

WUUUUUUUUT ... Det jo møg billigt... ahr.. sku ha vidst du tog sån tur, så havde jeg overført lidt guld til din konto.. ku godt bruge en 24´er... sig til hvis du får sådan en hjerneblødning igen :cool: ..

WILCO, mester...

Link to comment
Share on other sites

Back at work:

Damn, det er svært at komme tilbage til virkeligheden efter 3 ugers mental restitution...

Nå, men efter min benristning i går havde jeg gode DOMS i baller og lår, så det blev til en kort luntetur med en buddy og ca. 1000m havsvømning med blandet svømmestil som afslutning.. Stille og roligt..

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Back at work:

Damn, det er svært at komme tilbage til virkeligheden efter 3 ugers mental restitution...

Nå, men efter min benristning i går havde jeg gode DOMS i baller og lår, så det blev til en kort luntetur med en buddy og ca. 1000m havsvømning med blandet svømmestil som afslutning.. Stille og roligt..

Troede først I startede til August :blink:

Sej træning med biltræk forresten! Skal også i gang med noget lignende.. har ikke et særligt stærkt skub... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Troede først I startede til August :blink:

Sej træning med biltræk forresten! Skal også i gang med noget lignende.. har ikke et særligt stærkt skub... :crazy:

Det er også kun O-gruppen, der daffer et smut over og hilser på nogle englændere i morgen.

Vi kan godt finde ud af noget biltræk... Vi har jo nogle halvtunge biler.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

hehe.. jeg hopper helt sikkert ppå en båd med det samme og padler over til klippeøen inden du når at stave til bornholm hvis du viser mig hvordan du trækker en kampvogn :superman: ..

No probs... den skal da bare stå i frigear :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det er RET billy med de svenske KBs. Jeg vil have en '32...

Hvor er det lige Eleiko bor?

I øvrigt koster et 180kg sæt 21.000 ex moms, så det med at tingene ikke er vidlt dyre gælder altså kun deres KBs...

De har til huse oppe i Halmstadt. Det tager ca. 2 timer fra KBH i bil.

Hvad angår priserne på deres andre produkter, så spurgte jeg om hvad en af deres måtter til vægtløftning koster.... 16 kilo var svaret... Men så er det til gengæld nok også svært at udsætte noget på kvaliteten..

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Og så er jeg i øvrigt tilbage efter en uges arbejde i England, hvor træningen primært bestod af mine spritnye COC.. :4thumbup: Fantastisk stykke legetøj som jeg selvfølgelig ristede mine hænder og underarme totalt på de første to dage..

Derudover blev det til et lækkert træningspas på en forhindrings/selvtillidsbane på Royal Marines Camp på Dartmoor. Helt cildt cool med tovklatring til 10-12m højde, kommandocrawl og ballancebom i samme højde. Sikkerheden bestod af en klatrehjelm og et underlag af småsten :blink: .. Fik en Sergeant Major til at vise mig et par tricks til tovklatringen og kommadokravlet.

Ellers et par støvleløbsture i de "bløde" bakker på Dartmoor og Salisbury. Og selvfølgelig godt med OAPU og Pistols dagen igennem.. GTG er det perfekte program når man har 48 timer på en observationspost.

Her til aften har jeg kørt lidt military press for lige at hilse på de små tunge sataner (læs KB).

KB MP: 5x5x 24kg (BTB)

Edited by Musashi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share