Resultater


jfk
 Share

Recommended Posts

Hvor er det syyygt at ham der vinder 60 kg klassen laver over 190 point!!!!!!! :blink:

Nu nærmer de 200 point så snart i BÆNKPRES!!!!!!! :devil::superman::w00t: :4thumbup: :bigsmile:

og så er det faktisk vildt at ham der vinder 60 kg klassen det var også ham der vandt EM 3-kamp for 14 dage siden der bænkede han 205, nu slammer han lige 222,5

han er iøvrigt dværg

Edited by L^P
Link to comment
Share on other sites

Der er lavet 200 point i bænkpres :devil:

Daiki Kodama i -75kg, da han lavede 281kg med en kropsvægt på 74,75kg. Giver 200.6059 point... Han er fanme leee :devil:

EDIT:

ellers gode resultater fra de danske løftere :bigsmile:

Edited by jenz
Link to comment
Share on other sites

Der er lavet 200 point i bænkpres :devil:

Daiki Kodama i -75kg, da han lavede 281kg med en kropsvægt på 74,75kg. Giver 200.6059 point... Han er fanme leee :devil:

EDIT:

ellers gode resultater fra de danske løftere :bigsmile:

Det giver vel 'kun' 199,892 point, da det kun er de 280 kg, der tæller med i regnskabet, og dermed også i udregningen af willks-point :wink:

Link to comment
Share on other sites

og så er det faktisk vildt at ham der vinder 60 kg klassen det var også ham der vandt EM 3-kamp for 14 dage siden der bænkede han 205, nu slammer han lige 222,5

han er iøvrigt dværg

Sikker på, at han er dværg? Han er godt nok ikke specielt høj, men jeg vil nu ikke mene at han er dværg. :smile:

Iøvrigt er det helt almindligt for ham, at han bænker væsenligt mere til de rene bænkpresstævner end til trekampen. Sidste år bænkede han også 15-20 kg mere til VM bænk end til VM trekamp få uger inden. :smile:

Link to comment
Share on other sites

hvorfor er det kun de 280 der tæller med og ikke 281?

Normen er vist til diverse stævner, at man ikke tæller det sidste kg med, da rekorder med 'skæve' tal ikke indegår i selve konkurrencen.

Hvis du fx bænker 145,5 kg, så vil du også kun få udregnet point for 145.

Edited by Strongman2006
Link to comment
Share on other sites

Normen er vist til diverse stævner, at man ikke tæller det sidste kg med, da rekorder med 'skæve' tal ikke indegår i selve konkurrencen.

Hvis du fx bænker 145,5 kg, så vil du også kun få udregnet point for 145.

Hvorfor vælger man så at smide det sidste kilo på. Der bliver vel bare større chance for at løftet bliver underkendt ?!

Link to comment
Share on other sites

Sikker på, at han er dværg? Han er godt nok ikke specielt høj, men jeg vil nu ikke mene at han er dværg. :smile:

Iøvrigt er det helt almindligt for ham, at han bænker væsenligt mere til de rene bænkpresstævner end til trekampen. Sidste år bænkede han også 15-20 kg mere til VM bænk end til VM trekamp få uger inden. :smile:

er 99,9 % sikker på han er dværg det var ham russeren der rendte rundt med de der kæmpe sandaler og han ligner han er fra Iran :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke til Allan med de 210 kg og ny dansk rekord! (det var ikke længe jeg fik lov til at have denne, ha-ha).

:4thumbup:

Også et tillykke til Annette med det flotte resultat, så må vi se hvad Niels kan præstere i morgen. Held og lykke til ham herfra.

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Tillykke til Allan med de 210 kg og ny dansk rekord! (det var ikke længe jeg fik lov til at have denne, ha-ha).

:4thumbup:

Også et tillykke til Annette med det flotte resultat, så må vi se hvad Niels kan præstere i morgen. Held og lykke til ham herfra.

:superman:

Og dejigt at se, at han ikke slog den med ½ kg.

Det er for usselt :tongue::tongue::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Men?

Men jeg måtte ikke være med, fordi reglerne i Danmark adm. på anden vis, end man gør alle andre steder, Hvor man tænker på resulteter og podieplasser fremfor ferierejser.

Så nu har jeg vist ikke sagt for meget

Løft tungt Spis sundt

Anton

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share