BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Jeg syntes nok, men hvad så med det fritz vogelspiegler der?

Kan du slet ikke høre noget lidt sjovt over "fritz vogelspiegler"? :raisebrow:

Det er en JOKE, manden er Kim Kold. Meget nærliggende, eftersom det er en dansker i en dansk reklame med dansk navn :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Oops :blush:

Nu kan jeg ikke lige tysk, så jeg troede at det var et eller andet tysk navn. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er det sjove i det? :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes nok, men hvad så med det fritz vogelspiegler der?

Kan du slet ikke høre noget lidt sjovt over "fritz vogelspiegler"? :raisebrow:

Det er en JOKE, manden er Kim Kold. Meget nærliggende, eftersom det er en dansker i en dansk reklame med dansk navn :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Oops :blush:

Nu kan jeg ikke lige tysk, så jeg troede at det var et eller andet tysk navn. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er det sjove i det? :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja.. ville have været federe hvis der havde stået Kim Kold.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syntes nok, men hvad så med det fritz vogelspiegler der?

Kan du slet ikke høre noget lidt sjovt over "fritz vogelspiegler"? :raisebrow:

Det er en JOKE, manden er Kim Kold. Meget nærliggende, eftersom det er en dansker i en dansk reklame med dansk navn :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Oops :blush:

Nu kan jeg ikke lige tysk, så jeg troede at det var et eller andet tysk navn. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad er det sjove i det? :sneaky2:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja.. ville have været federe hvis der havde stået Kim Kold.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis målgruppen havde været MOL, fitforum og bh.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

YIR, columbo var så ond! .. Står og trækker stangen fyldt med skiver i dødløft, med et smil på munden

Nogen der har styr på hvad hans bedste løft var?

Link to comment
Share on other sites

Squatfather> 750 lbs / 2,2 = 341 kg?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er det lige du har den info fra? Mig bekendt har Franco kunnet lave en triple på 700lbs. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

har siddet og googlet lidt rundt, så vidt jeg kan se har han lavet en single med 750lbs, ingen tripple

Link to comment
Share on other sites

Squatfather> 750 lbs / 2,2 = 341 kg?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er det lige du har den info fra? Mig bekendt har Franco kunnet lave en triple på 700lbs. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

har siddet og googlet lidt rundt, så vidt jeg kan se har han lavet en single med 750lbs, ingen tripple

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, og så vidt jeg ved er de 750lbs noget der er dukket op flere år efter Franco stoppede med at træne på det niveau. I alle de interviews der var med Franco omkring hans træning i Muscle Builder i 70erne og starten af 80erne var det altid triplen på 700lbs der blev nævnt som hans bedste løft. Såfremt han havde løftet 750 ville det jo nok også have været nævnt i de artikler. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Squatfather> 750 lbs / 2,2 = 341 kg?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er det lige du har den info fra? Mig bekendt har Franco kunnet lave en triple på 700lbs. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hm...det billede nra, mener jeg, i sin tid snakkede om, var efter sigende en double eller en triple - og på det billede var der 730, ikke 750 lbs :blush: Men det er fra Arnolds bog. Jeg kan desværre ikke sige hvor mange reps de 730 lbs var med :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det lige at nutidens bodybuildere render rundt i noget der ligner g-streng. Det ser virkeligt ikke særligt cool ud til et stort beskidt uhyre som Ronnie coleman :blink:

Jeg ved godt at mange gerne vil vise striberne på røven, men jeg kan bare ikke lade være med at grine lidt af det og synes de virker lidt latterlige. Ja, det er bare min mening :wink: (Selvfølgelig er alle bodybuildere ikke latterlige, inden jeg bliver overfaldet :wink: ). Synes bare det ser MEGET dumt ud :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er det lige at nutidens bodybuildere render rundt i noget der ligner g-streng. Det ser virkeligt ikke særligt cool ud til et stort beskidt uhyre som Ronnie coleman :blink:

Jeg ved godt at mange gerne vil vise striberne på røven, men jeg kan bare ikke lade være med at grine lidt af det og synes de virker lidt latterlige. Ja, det er bare min mening :wink: (Selvfølgelig er alle bodybuildere ikke latterlige, inden jeg bliver overfaldet :wink: ). Synes bare det ser MEGET dumt ud :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Håber dælme du snakker om når de står på scenen :laugh:

Anyways de vil vel vise så meget muskel som overhovedet muligt.

Link to comment
Share on other sites

Squatfather> 750 lbs / 2,2 = 341 kg?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er det lige du har den info fra? Mig bekendt har Franco kunnet lave en triple på 700lbs. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Hm...det billede nra, mener jeg, i sin tid snakkede om, var efter sigende en double eller en triple - og på det billede var der 730, ikke 750 lbs :blush: Men det er fra Arnolds bog. Jeg kan desværre ikke sige hvor mange reps de 730 lbs var med :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil så mene at der er noget mindre på stangen ved det løft. Stangen vejer 45lbs, der er 12 45lbs skiver på, 2 35lbs skiver på, samt to små skiver som er på enten 10 eller 5lbs. 13x45+2x35=655lbs + de to små skiver. Altså er der et sted imellem 665 og 675lbs på stangen på det billede. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share