BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Man kan sige at ekstrem muskelmasse på kvinder virker mere ekstremt, da det i højere grad er mere acceptabelt for mænd at tilægge sig den slags enorme mængder muskelmasse, da mænd i forvejen anses som værende fysiske overlegne i forhold til kvinder.

Når det så er sagt, så vil begge typer køn med den slags muskelmasse nok virke afskræmmende på de fleste andre normale mennesker... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Det, som der er mest markant ved de kvindelige BB'ere, er deres ekstremt lave fedtmængde. Det ville slet ikke se så unaturligt ud med muskler til kvinder, hvis de var betrukket med et lag underhudsfedt.

Men det er jo ikke primært den feminine fremtoning, som giver point i BB, selvom det er begyndt at tælle med. Så selvfølgelig er konkurrenceBB'ere af hunkøn cuttet ned til en for kvinder ret unaturlig definitionsgrad.

-> Xax [en dyreart, der netop har reddet sig selv fra udrydning] Godt, du skrev "fysisk" :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes da også at hovedparten af de mandlige BB'ere man ser afbildet herinde er for syge. Men de her kvinder fremelsker jo ikke ligefrem de kvindelige træk - det gør de mandlige trods alt (selv det er i det ekstreme).

De her kvinder ligner jo mere mænd af statur, end mændende ligner kvinder - de får jo brede skuldre, store overarme, tynde taljer og kæmpe lår - det er da ikke lige topmålet for en kvinde.

Man kan selvfølgelig betragte det helt objektivt og kigge på deres træningsresultater.........men jeg kan sgu bare ikke ;) synes altså det er en helhed, og det at det er en kvinde, ødelægger mit verdensbillede helt.

Det er flot hvis en kvinde er markeret, men der skal ikke være udstående blodårer, og masse og muskelfibre...det er sgu ikke skidekønt.

Link to comment
Share on other sites

-> Xax: Såh, jeg afgiver da de nødvendige lyde uden at overdrive som visse andre :rolleyes:

-> KJ, altså, han kunne jo finde på at svare "ja", og så tuder jeg mig i søvn... NOT! :tongue:

de får jo brede skuldre, store overarme, tynde taljer og kæmpe lår - det er da ikke lige topmålet for en kvinde.

Det kommer såsandelig an på hvilken kvinde du spørger :)

Jeg synes faktisk, de fleste af kvinderne på de postede billeder har for tynde lår i forhold til overkroppen (eller for stor overkrop i forhold til lårene), en del af den feminine fysik er den i forhold til mænd store understel/overkropsratio.

Men det er jo igen et produkt af, at bb for kvinder (i hvertfald førhen) bare har halset kritikløst efter mændendes konkurrenceidealer <_<

Link to comment
Share on other sites

-> Xax: Såh, jeg afgiver da de nødvendige lyde uden at overdrive som visse andre :rolleyes:

*BEEP* Wrong answer...

Man kan aldrig overdrive, kun underdrive... :devil:

The work YOU did will determine the outcome. Fear cannot be in the cards on this day. This is the day you spit in the face of fear and drive on. Fuck it!

Link to comment
Share on other sites

AF> Men det er jo igen et produkt af, at bb for kvinder (i hvertfald førhen) bare har halset kritikløst efter mændendes konkurrenceidealer  

Yep, det går sgu ikke.

Jeg har det sådan at selv miss fitness er for meget...det skal være lige lidt mindre, så er det perfekt. Det der dog er charmerende ved disse, er deres træningsintensitet - det kan jeg godt lide....

bare ærgeligt de ligner monstre altså (ligesom mændende....men mænd må altså godt være monstre).

Link to comment
Share on other sites

-> Xax, bare vis mig hvor ham der Fear er, så skal jeg nok spytte ham i ansigtet - uden at råbe højlydt B)

Jeg har det sådan at selv miss fitness er for meget...det skal være lige lidt mindre, så er det perfekt.

Okay, du taler med én, som synes ms. Fitness'erne er en flok undseelige nipsting :lol: Vi bliver nok ikke enige :)

Men at konkurrence-BB for kvinder (og mænd) er meget mere imponerende end det er pænt, er dog min mening.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share