BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Seb M??? Hvad er det for en skidtsmart kommentar? Er det ikke lidt som at se på en marathon løber og sige "Gad vide om han kan bænke en hund?".

Hovski-snovski!

Den atletiske krop opfattes med rette som den æstetisk smukkeste af flest. Desuden kunne det godt være et æstetisk kriterie, at den smukke krop kan bruges til noget æstetisk - fx. atletik. En BB krop duer til lige præcis ikke en skid ud over at være stor. :) :devil:

PS: Jeg håber ikke, nogen skribenter her kortslutter deres tastatur ved alt det sjavleri over stort set nøgne mænd.

Hvem er hovski snovski, mener du?

Jamen så anlægger du jo åbentlyst det synspunkt, at man som BB ikke kan andet end at være stor, og hvad ved du egentligt om det? Hvad en smuk krop kan bruges til, kan du sku da heller ikke se på et foto. Den efter min mening mest æstetiske krop fra hvert køn jeg har set er henh. Francis Benfatto og Juliet Bergman. Hvad de to kan rent atletisk ved jeg ikke og det influerer ikke min umiddelbare opfattelse af deres kroppe.

Link to comment
Share on other sites

hvad ved du egentligt om det?

Nånå.

Jeg ved så meget, at man ikke ser vildt mange af de der freaky BB-vrag stille op til konkurrencer, hvor man på en eller anden måde udretter noget ved hjælp af sin krop - andet end at stå med minitrusse på et podium med anstrengt smil skruet på ansigtet og 1 liter olie smurt på kroppen. Det er vel grunden til, at meget få mennesker interesserer sig for BB-konkurrencer - de har stort set intet med sportsudøvelse at gøre.

Styrkeløft og vægtløftning er spændende at se, men det er en helt anden boldgade. I sidste ende overgår intet atleter.

Hvad du så synes er smukt er mig ligegyldigt.

Link to comment
Share on other sites

Tja..en gut som Levrone, der både er en forrygende all round atlet, en god sanger og forretningsmand og samtidig den IMHO flotteste moderne BB'er, får altså min respekt. Der var et par år hvor han "Bare var stor" men det er som om han er kommet tilbage til "Mass with class" stilen , især når man ser ham nær Coleman og Cutler!!!

Levrone burde have slået Yates i sin tid.

At Han ikke har slået Coleman viser bare at dommerne i dag har "dårlig smag"

Link to comment
Share on other sites

Hvad du så synes er smukt er mig ligegyldigt.

Det er sjovt at det virker til du synes der er mig, der har en attitude?

Hvorfor føler du trang til at nedgøre mig, bare fordi vi er uenige. Off topic handler først og fremmest om meninger, så det dér er sku da en lidt uheldig holdning.

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

>MDK

Please tell me, you're kidding?! :confused2:

Udretter bodybuildere ikke noget med deres krop?! Så alle timerne i træningscentrene som har presset dem til opkast, blodnæser og det der er værre (J.P. Fux og Sarcev f.eks.) er nytteløse?!

Har du overhovedet fulgt med i Crawdaddy's log optil DM i år?!

Tsk tsk... :wacko::wacko:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Please tell me, you're kidding?! :confused2:

Udretter bodybuildere ikke noget med deres krop?! Så alle timerne i træningscentrene som har presset dem til opkast, blodnæser og det der er værre (J.P. Fux og Sarcev f.eks.) er nytteløse?!

Har du overhovedet fulgt med i Crawdaddy's log optil DM i år?!

OK, I'm kidding.

Snydt. Jeg mente det ikke. :lol:

Jeg skal ikke beklikke BB'eres arbejdsindsats - langt fra. Det ville være absurd. Nåja, hvis vi lige glemmer smutveje leveret gennem små fikse injektioner. Som jeg kan forstå på BB-eksperterne her, så er AS involveret i mange af de kroppe, I er så glade for at se på.

OK, hovedsynspunktet er så, at det måske ku være en æstetisk værdi, at en trænet krop kan bruges til noget inden for sportslig udfoldelse.

Jeg siger bare: For betragteren har BB ingen pointe ud over bare at være stor. Det kan så være en stor pointe i sig selv for de få mennesker, der synes BB'ere er smukke. Det står så i modsætning til en styrkeløfter eller en vægtløfter, der som optrædende præsterer noget sportsligt-æstetisk for et publikum. Jeg så noget vægtløftning her for et par uger siden, det var fandme spændende at se på.

At se på en eller anden olieret diego vride sig på en scene har i sammenligning med det ingen sportslig værdi. Og meget lille æstetisk værdi, om overhovedet nogen æstetisk værdi som sådan for størstedelen af menneskeheden.

Der er nok en grund til, at 99,98 pct. af menneskeheden beundrer atleter, herunder måske styrkeløftere/vægtløftere, og samtidigt synes BB er mere eller mindre outreret. En atletisk krop smelter i den store præstation ligesom sammen med aktiviteten - om det så er at hvirvle hen over nogle barrer, svinge x antal kilo fra gulvet og op over hovedet, svømme, spille håndbold osv.

Det er for øvrigt ikke en kritik af BB'ere her på MOl eller anywhere. Man kan jo finde glæde ved så mange ekstreme ting.

Og nej, jeg har ikke fulgt ret godt med i Crawdaddys log. Kun lige, da den udartede til MOl sæbeopera, men det taler vi ikke om. :lol:

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Nåja, hvis vi lige glemmer smutveje leveret gennem små fikse injektioner.

Hehe… Det er en "smutvej" hvis du vil fra 70kg til 75kg. Når vi snakker om BBere i 120kg klassen uden et gram fedt eller vædske for meget er det IKKE en smutvej, men den eneste vej.

Du spørger om vi sidder og savler over dem? Nopes, jeg ligger absolut intet sexuelt i de billede! De er bestemt heller ikke dem alle der er "pæne", men fordi jeg er fascineret af menneskelegemet og hvad det kan presses til!

Link to comment
Share on other sites

Smutvej var også ret ironisk ment. Det, man beundrer i de fotos der, blir jo i sidste ende at beundre, hvad man kan opnå med de rette kemikalier.

Du spørger om vi sidder og savler over dem? Nopes, jeg ligger absolut intet sexuelt i de billede! De er bestemt heller ikke dem alle der er "pæne", men fordi jeg er fascineret af menneskelegemet og hvad det kan presses til!

Man kan jo godt savle over en flot bil, uden at det er seksuelt. Det var lidt henad det, jeg mente. ;)

De kroppe der er imponerende, men på ingen måde smukke.

Link to comment
Share on other sites

For lige at forsvare mig på kommentarene til min tidliger tråd, så er der vist nogle der er lidt nærtagende hva?

Det var altså en joke! <_< Hvis jeg har fornærmet nogen er jeg da ked af det...men jeg deler, by the way, mdk's synspunkter, som han har skrevet dem tidligere. Det er også min mening.

Ps. Arnold er og var, cool og er det stadig i en alder omkring de 50.

Edited by Seb M
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share