BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Første eller anden gang Frank vandt Mr. olympia vejede han ikke mere end 82 kg.

Han er 180 cm høj.

Til sammenligning med arnold som var 189cm og 118 kg.

Frank var lille, men det også der charmen ligger i frank (synes jeg)

Det virker mere opnåeligt for os der træner clean.

<{POST_SNAPBACK}>

Frank Zane er 176 og stillede op med en vægt på 81 kg. :4smartass:

Jeg er selv 176 og regner med at stille om på med en vægt på omkring 78kg.

(mit cut kan i år dog næppe sammenlignes med Zanes :smile: ).

Conscience, Crawdaddy og Mass herinde fra er større. :cooldance:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Til sammenligning med arnold som var 189cm og 118 kg.

<{POST_SNAPBACK}>

Rooolig nu…

Arnold er 186cm og vejede som højeste konkurrence vægt 250lbs ca 113kg. Til Olympia '75 som nok er den Olympia de fleste forbinder med Arnold (visuelt), grundet det var den konkurrence der var i Pumping Iron, vejede Arnold 235lbs ca 107kg

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Ja okay... 1kg ved siden af :bigsmile:

Men man må da sige det var okay husket når man tænker på jeg lavede denne tråd Jeg kan ikke huske en skid

Er der så en af jer der har lidt hurtig pirat viden om de maver?

Magter ikke at skulle google, lede og læse igen :blush:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

jo jo... det var zanes vægt jeg mente... det skulle jeg så nok have nævnt... :innocent:

Men jeg har jo også kun 10 klasse... :tongue:

Jeg kender ikke lige denne side og hvor rigtig den er. Men det passer nogenlunde godt med det jeg huskede. Men ja min vægt var godt ved siden af. øv :4oops:

Stats på arnold

6.2 fod i cm

Link to comment
Share on other sites

Første eller anden gang Frank vandt Mr. olympia vejede han ikke mere end 82 kg.

Han er 180 cm høj.

Til sammenligning med arnold som var 189cm og 118 kg.

Frank var lille, men det også der charmen ligger i frank (synes jeg)

Det virker mere opnåeligt for os der træner clean.

<{POST_SNAPBACK}>

Frank Zane er 176 og stillede op med en vægt på 81 kg. :4smartass:

Jeg er selv 176 og regner med at stille om på med en vægt på omkring 78kg.

(mit cut kan i år dog næppe sammenlignes med Zanes :smile: ).

Conscience, Crawdaddy og Mass herinde fra er større. :cooldance:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

<{POST_SNAPBACK}>

Zane har nu vejet så meget som 89-90kg i konkurrenceform. :smile:

Til sammenligning med arnold som var 189cm og 118 kg.

<{POST_SNAPBACK}>

Rooolig nu…

Arnold er 186cm og vejede som højeste konkurrence vægt 250lbs ca 113kg. Til Olympia '75 som nok er den Olympia de fleste forbinder med Arnold (visuelt), grundet det var den konkurrence der var i Pumping Iron, vejede Arnold 235lbs ca 107kg

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg mener nu bestemt, at Arnold´s højeste konkurrencevægt, hvor han er i god form er de 107kg i 75. Det er muligt at han har vejet mere til nogle af de Mr. Universe konkurrence, hvor han var blød som en vingummibamse. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener nu bestemt, at Arnold´s højeste konkurrencevægt, hvor han er i god form er de 107kg i 75. Det er muligt at han har vejet mere til nogle af de Mr. Universe konkurrence, hvor han var blød som en vingummibamse. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var enten i '73 eller i '74 at Arnold vejede de famøse 250lbs på Olympia scenen.

Jeg vil umiddelbart mene at det er '74, da han ser lidt støre og mere væsket ud - især i benene - end 73' og '75.

1973

as1973MrO.jpg

1974

asMrO74e.jpg

74arn.jpg

1975

as1975MrO.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener nu bestemt, at Arnold´s højeste konkurrencevægt, hvor han er i god form er de 107kg i 75. Det er muligt at han har vejet mere til nogle af de Mr. Universe konkurrence, hvor han var blød som en vingummibamse. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var enten i '73 eller i '74 at Arnold vejede de famøse 250lbs på Olympia scenen.

Jeg vil umiddelbart mene at det er '74, da han ser lidt støre og mere væsket ud - især i benene - end 73' og '75.

<{POST_SNAPBACK}>

Hmm, det lyder mystisk. Lee Haney blev altid krediteret som den tungest Mr. Olympiavinder igennem tiderne da han sad på tronen. Og hans vægt lå på 243-284lbs indtil han i 91 vejede ind på 260lbs, da han slog Yates. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår simpelthen ikke hvad folk synes er så fantastisk ved Zane. Overkroppen er vel ok men efter min mening trænger skulderne til en omgang tæv, så de kan blive lidt større. Desuden mener jeg overkroppen er for spinkel til at det ser rigtigt godt ud. Men hvad er det så lige der sker for hans ben, det er da et ærgeligt stykke arbejde

Link to comment
Share on other sites

Zane har nu vejet så meget som 89-90kg i konkurrenceform. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det skulle jeg nu umiddelbart ikke men, men hvis du har et link...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har ikke et link til at dokumentere min påstand. Men jeg mener bestemt, at han lå helt deroppe vægtmæssigt i slutningen af 70erne. På denne side er hans vægt iøvrigt angivet som 185lbs. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår simpelthen ikke hvad folk synes er så fantastisk ved Zane. Overkroppen er vel ok men efter min mening trænger skulderne til en omgang tæv, så de kan blive lidt større. Desuden mener jeg overkroppen er for spinkel til at det ser rigtigt godt ud. Men hvad er det så lige der sker for hans ben, det er da et ærgeligt stykke arbejde

<{POST_SNAPBACK}>

Hans skuldre mangler absolut ikke noget. Han kunne måske trænge til lidt mere masse på sine pecs. Lårene kunne også klare lidt mere masse, men det var jo meget normalt på det tidspunkt.

Zane har nu vejet så meget som 89-90kg i konkurrenceform. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det skulle jeg nu umiddelbart ikke men, men hvis du har et link...

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har ikke et link til at dokumentere min påstand. Men jeg mener bestemt, at han lå helt deroppe vægtmæssigt i slutningen af 70erne. På denne side er hans vægt iøvrigt angivet som 185lbs. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Den angivne vægt kan jo godt være offseason. Han lå jo ikke meget over sin konkurrencevægt til dagligt (hvilket sikkert har været med til at begrænse hans fremgang)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Nu skal jeg passe på det ikke bliver "skruen uden ende"

Fandt den her side inde på bodyhouse, nice billeder...

Hvis man kigger godt efter er der en (eller flere) der har noget der kunne minde om zane's.

Men det er så ikke min pointé... Det jeg ville frem til, er at de har det jeg synes man skulle kunne "nøjes" med. det er selvfølgelig en smagssag... Men kig forbi alligevel :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det ser jo ubehageligt godt ud :devil:  :

Christ_28Jun03_01_lg.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

wow.. hvem er det..?

noget af det 'pæneste' jeg nogensinde har set..

<{POST_SNAPBACK}>

Ved det faktisk ikke. Hvis du kigger på den side hvor billedet er fundet, så kan du se at han også har været på forsiden af Olympian's News.

Link to comment
Share on other sites

Det ser jo ubehageligt godt ud :devil:  :

Christ_28Jun03_01_lg.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

wow.. hvem er det..?

noget af det 'pæneste' jeg nogensinde har set..

<{POST_SNAPBACK}>

Ved det faktisk ikke. Hvis du kigger på den side hvor billedet er fundet, så kan du se at han også har været på forsiden af Olympian's News.

<{POST_SNAPBACK}>

Der er godt nok mange fede og flotte billeder på den side!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share