BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Fuck han er sgu leee :blink:

Perfekt symmetri, perfekte proportioner.. Kan ikke så nogle mangelområder, det hele spiller sgu max :cooldance:

Og de abs der :devil:

Han er også en af de meget få jeg har set, der kan lave victory-posen stort set lige så godt som Sergio :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Fuck han er sgu leee :blink:

Perfekt symmetri, perfekte proportioner.. Kan ikke så nogle mangelområder, det hele spiller sgu max :cooldance:

Og de abs der :devil:

Han er også en af de meget få jeg har set, der kan lave victory-posen stort set lige så godt som Sergio :cooldance:

synes nu hans arme er for store i forhold til resten egentlig.

Hans lægge, hams og til dels bryst halter ret meget efter. Desuden kunne han godt "trænge" til mere seperation mellem skuldre/arme og på hans quads.

Link to comment
Share on other sites

Han er også en af de meget få jeg har set, der kan lave victory-posen stort set lige så godt som Sergio

Say what?! Han har alt for stor talje, til at victory posen kan komme til sin fulde ret!

Godt bygget?Oh hell yeah.

Sammenlignelig med "The Myth"? Absolut ikke!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes bestemt ikke han er bredtaljet, men han har ikke det sindsyge latvidde/hoftevidde forhold og de abnormt store arme, som victoryposen KRÆVER.

Priest kan klare den, fordi han har armene og taljen, men han er kun lige bred nok over ryggen/brystet. Kun Sergio havde den lige i øjet. Meiner Meinung nach :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Fuck hvor står mustafa bare flot i år :4thumbup: .. Han har virkelig ramt formen godt, er da lige ved det er hans livs bedste form.

Dennis james er også så fucking massiv, synes bare ikke hans symmetri er særlig god, desværre.

Link to comment
Share on other sites

Here are the results of the Charlotte Pro show

1. Branch Warren

2. Dennis James

3. George Farah

4. Mustafa Mohammad

5. Quincy Taylor

6. Craig Richardson

7. Brian Chamberlain

8. Fakhri Mubarak

9. Miguel Oliveira

10. Milton Holloway

11. Armin Scholz

12. Rusty Jeffers

13. Johnny Steward

14. Greg Rando

15. Scott Milne

ny01.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share