BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Fede billeder af Arnie Squatfather!

Her er et par stykker af George Farrah. Jeg kan ikke helt sætte fingeren på præcis hvad det er, men jeg synes han har en underlig bygning. Var der ikke også noget med at hans arme specielt til MR O 2005 så lidt synthol-agtige ud?

post-3911-1149795656_thumb.jpgpost-3911-1149795674_thumb.jpgpost-3911-1149795691_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Her er et par stykker af George Farrah. Jeg kan ikke helt sætte fingeren på præcis hvad det er, men jeg synes han har en underlig bygning. Var der ikke også noget med at hans arme specielt til MR O 2005 så lidt synthol-agtige ud?

Farrah har fucked-up synthol-biceps og så en ultrakort overkrop sammen med en god udspilet gut, så kommer det sgu hurtigt til at se skidt ud.

God billeder af Fux dog - kæft han var bare grotesk massiv! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Farrah har fucked-up synthol-biceps og så en ultrakort overkrop sammen med en god udspilet gut, så kommer det sgu hurtigt til at se skidt ud.

Måske også svært at få en mave som er blevet opereret efter at være blevet skudt... Tjek det store ar..

Men han har en lidt mystisk fysik som i siger..

Link to comment
Share on other sites

Farrah har fucked-up synthol-biceps og så en ultrakort overkrop sammen med en god udspilet gut, så kommer det sgu hurtigt til at se skidt ud.

Syntes nu ikke Farah´s arme ser specielt syntholpumpede ud. Jeg har set billeder af ham fra hans tidlige amatørkarriere, og allerede da havde han latterligt store arme i forhold til resten af hans fysik. At han så generelt er skruet dårligt sammen er en anden sag. Hans propotioner er nok noget af det dårligste på proscenen i dag. Angående hans mave, så har MNC ret. Det store ar stammer fra en operation efter han havde taget 6 bønner fra en 9 mm i sækken i forbindelse med et røveri.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
post-10-1094890275.jpg

whos is this?

Han har sikkert været oppe før... Men hvem er han lige?

Det ligner Bolo Yeungs søn David Yeung :smile: - Muligt jeg tager fejl.

Der er gode gener i den Yeung familie! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share