BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Mener du at armene er for store i forhold til resten altså at den er gal med proportionerne? :smile:

Synes selv at Olivia har en rigtig flot fysik. En af de flotteste igennem tiderne.

Nej, mente nu symmetrien, selvom den anden også var lidt oplagt.

Prøv at tjek billede nr. 1 og 3. Peaket på bisserne, formen på trisserne.

edit: er min umiddelbare amatør-betragtning, vil da gerne rettes :smile:

Edited by Krumborg
Link to comment
Share on other sites

Jeg har svært ved at se, hvad den lille detalje gør ved Sergio´s symmetri. Når det kommer til symmetri og propotioner er der vist ingen af nutidens prof-BBere der blot kommer i nærheden af ham. :smile:

Det var også kun armene sat op mod hinanden jeg hentydede til. My bad. :smile: Er helt på linien med dig.

Link to comment
Share on other sites

Heres some pics taken of Mustafa Mohammed in England at the Warrington UKBFF show. he guest posed with UK Pro John Hodgson. Mustafa was allegedly around 21 stones. these are from Eric Guy of Boxingvids i believe, Eric is the top Bodybuilding photographer in the UK.

1musti6lt.jpg

2musti2bi.jpg

Edited by Johnny Bravo
Link to comment
Share on other sites

Skvatfader > Der er en rød ring om en skulder, på det første billede af NOC. Hvorfor?

Jeg får teksten til:

["Navn jeg ikke kan læse" had wide shoulders with the most unusual delt, triceps tie-in I´ve ever seen]

Det split Coe har i sin biceps er satme ikke for børn - vilde arme!

Link to comment
Share on other sites

Jeg får teksten til:

["Navn jeg ikke kan læse" had wide shoulders with the most unusual delt, triceps tie-in I´ve ever seen]

Navnet er Andre Bilodeau. Kanadisk bodybuilder som var fremme en kort periode først i 90erne. Han havde en fed fysik, men jeg har desvære ikke rigtigt kunne finde nogle billeder af ham på nettet.

Link to comment
Share on other sites

Når man kigger på de lidt ældre billeder så ser det ud til at de er trænet/bygger på en anden måden end f.eks. Ronnie og Jay. Er det AS'en der spiller ind, den måde hvorpå det træner eller noget helt tredie?

Gutterne på det ældre billeder sgu noget mere cool ud :devil:

/MLP

Link to comment
Share on other sites

Når man kigger på de lidt ældre billeder så ser det ud til at de er trænet/bygger på en anden måden end f.eks. Ronnie og Jay. Er det AS'en der spiller ind, den måde hvorpå det træner eller noget helt tredie?

Gutterne på det ældre billeder sgu noget mere cool ud :devil:

/MLP

Helt enig, er også mere til det "gamle look"

Edit: IMO er det helt klart deres maver der er forskellige, Ronnie og jay ser jo gravide ud i forhold til nogle af de gamle

Edited by 789
Link to comment
Share on other sites

Den store forskel fra de gamle BB'ere til idag, er simpelthen at de har fået meget mere masse på Rammen.

En Arnold vejede eksempelvis ikke meget mere end omkring 107kg i konkurrenceform med en højde på omkring 188cm.

Det vil man jo ikke se idag. En Coleman vejer meget mere og er vel omkring 10cm lavere end Arnold.

Det er så også klart at maverne også vil være større, da det er begrænset hvor lille talje man kan have når man har så meget masse som de freaky BB'ere idag.

Dvs. mere masse, større maver, flere AS.

..Og er fuldstændig enig med at looket var pænere i 60-70erne end det er idag. Men man skal dog være opmærksom på at det er en udviklingen som har været uundgåelig, da det gælder om at præstere mest muligt masse med lavest mulig fedtprocent. Og så kommer ting som proportioner og symmetri som noget sekundært. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share