BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Han er godt nok stor på de billeder... :blink:

(Men hvad er det på mandens abs på billede to i den øverste post her på siden? Ligner store myggestik... er det sideeffects fra AAS, eller?)

LOL Tror nu bare det er blodårer :smile:

Tror faktisk det er mærker efter insulin insprøjtninger eller andet guf. Det er ihvertfald ikke bare blodårer. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Han er godt nok stor på de billeder... :blink:

(Men hvad er det på mandens abs på billede to i den øverste post her på siden? Ligner store myggestik... er det sideeffects fra AAS, eller?)

Det er fedtknuder. Det ses af og til hos folk med meget lav fedtprocent. Det kan vist have forbindelse til brug af præstationsfremmende midler, men har det ikke nødvendigvis. At det så ikke er nogen hemlighed, at Haney har brugt anabolika er en anden sag. :smile:

Haney10.jpg

lh23.jpg

lh13.jpg

lh22.jpg

lh26.jpg

Link to comment
Share on other sites

Federov 5 days out (NY Pro)

new142oo.jpg

new101vw.jpg

Hvad sker der for de guns der :w00t: total syg mega triceps...

men som arnold siger i pumping iron, If you dont got side chest, dont show sidechest, eller noget i den stil, hans pecs er da stort set ikke eksisterende i forhold til resten :blink:

Link to comment
Share on other sites

Hvad har Ronniedrengen gang i på sidste billede? Foroverbøjet og i smerte..??

Nu kan jeg huske da en hvis nyudklækket læge med stor autoritet sagde "hvis mig dine baller unge mand" men jeg var så standhaftig nok til at afslå, men JSC måske du har været fuld og sagt det til Ronni? men du kan bare ikke huske det.

Link to comment
Share on other sites

Det har været en 100 hestes brandert, hvis jeg har taget et fly til Houston, sagt de bevingede ord til Ronnie (og overlevet det) og tilbage igen, UDEN at huske noget :w00t:

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share