BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Hilste på Serge Nubret til Mr. Fitness 2003 - tror jeg det var... Han er sgu stadig lee' og +60 :superman::cry: :4thumbup: :wink::wink::wink:

Flink fyr iøvrigt - meget beskeden og meget stille... :devil::devil::w00t:

Link to comment
Share on other sites

sn13.jpg

Er det Jusup ude til venstre? Han ser godt nok også massiv ud dér. Og Sergio har så store skuldre at det bare ikke er muligt for ham at have peak på biceps, da der ikke er plads til dale på den overkrop. Vildt billede!

Squattie har du nogle løftestats på Sergio?... Skred han ikke til USA fra Cuba under et OL, hvor han stillede op i vægtløftning?

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Er det Jusup ude til venstre? Han ser godt nok også massiv ud dér. Og Sergio har så store skuldre at det bare ikke er muligt for ham at have peak på biceps, da der ikke er plads til dale på den overkrop. Vildt billede!

Er 99% sikker på at det ikke er Jusup Wilkosz. Billedet er fra et VM i et andet forbund end IFBB, og Jusup var i IFBB i 81. Mit bedste bud er at det er Kalman Szkalak, som vel var den eneste med så meget masse på det tidspunkt. :smile:

Squattie har du nogle løftestats på Sergio?... Skred han ikke til USA fra Cuba under et OL, hvor han stillede op i vægtløftning?

Nope, ingen stats. Men så vidt jeg husker var Sergio ikke helt oppe på OL-niveau. Jeg mener at han hoppede af i forbindelse med et stævne på et noget lavere niveau. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der er flere ting ved Chris Dickerson, som får det hele til at se skidt ud synes jeg. Hans mave? Albuer? trapz? Det spiller ikke helt :blink:

Oldschool billederne før spiller tilgengæld max! Flere af dem tak :4thumbup:

Har du evt. nogle flere billeder af Arnold?

Link to comment
Share on other sites

Johnny Bravos totale uvidenhed i år 2002 om Jay Cutlers person skulle lige vises frem synes jeg. Jaaa.. det er Jay Cutler :laugh:

Haha hold kæft :tongue: Det var fordi at nogen brugte min profil til at skrive fra :innocent::laugh:

Btw er du sikker på at det er Phil Heath du har postet længere oppe? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Der er flere ting ved Chris Dickerson, som får det hele til at se skidt ud synes jeg. Hans mave? Albuer? trapz? Det spiller ikke helt :blink:

Nu ved jeg ikke helt, hvad du mener der er galt med hans mave og traps? Hans albuer har en sjov form, men det er jo ikke noget manden kan gører noget ved selv. Iøvrigt er det noget der er blevet værre med alderen, hvilket kunne tyde på at der er tale om en form for udposninger på knoglen. Men på trods af det vil jeg mene, at Dickerson har noget nær den mest æstetiske BB-fysik. :smile:

Dickerson03.jpg

cd4.jpg

cd82.jpg

cd66.jpg

cd100.jpg

cd114.jpg

cd102.jpg

cd107.jpg

cd142.jpg

cd148.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share