BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Har ikke noget mod trænede piger men det er bare for meget. Kan du ikke poste i din anden tråd med træningschicks og lade den tråd dø naturligt istedet for at poste dem her. De ligner mænd med parykker på. GH hjælper hellere ikke.

PS. Frank Zane er næsten perfekt undtagen hans ben..

Edited by ill
Link to comment
Share on other sites

Har ikke noget mod trænede piger men det er bare for meget. Kan du ikke poste i din anden tråd med træningschicks og lade den tråd dø naturligt istedet for at poste dem her. De ligner mænd med parykker på. GH hjælper hellere ikke.

Dette er tråden for BB-billeder. BB er også piger. Og fra tid til anden poster jeg også billeder af BB-pigerne i denne tråd, hvilket jeg har gjordt i al den tid jeg har været aktiv i denne tråd. :smile:

PS. Frank Zane er næsten perfekt undtagen hans ben..

Han har en fin fysik. Vil nu mene, at han er lidt til den spinkle side. Specielt i benene. Jeg hører til iblandt dem som mener, at et par hans Olympiatitler istedet skulle være gået til Mike Mentzer og Robby Robinson.

Link to comment
Share on other sites

Bah, hun har da bodybuildet amok op til rollen i bl.a. Trinity, så hun fortjener det =) Jeg kan da også huske, vi havde billeder af ham der Waltberg tidligere i denne tråd, og han er da også fitness-model :) Synes hun har en kanon ond form!

Billederne af Wahlberg blev jo også kritiseret for ikke at hører hjemme i tråden....

Link to comment
Share on other sites

Synes jeg nu stadig de gør... Den handler om kropsbyggere, ikke nødvendigvis massive bjerge på over 130 kg :)

Om en bodybuilder vejer 60 kg eller 130 kg er underordnet. Men det ændre ikke på det faktum, at Mark Wahlberg ikke hører hjemme i en tråd som denne...

Jose Carlos Santos, IFBB World Champion, -65 kg og overall

overall.jpg

santos.jpg

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Fede billeder fra AC, Squatfather.

Hvis jeg må komme med et lille ønske - billeder af Martinez i topform? Er det noget du kan støve op?

Har ikke noget mod trænede piger men det er bare for meget. Kan du ikke poste i din anden tråd med træningschicks og lade den tråd dø naturligt istedet for at poste dem her. De ligner mænd med parykker på. GH hjælper hellere ikke.

Jeg startede tråden til billeder af bodybuildere. Uanset køn. EOD. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Kæft en håndfuld billeder, der bliver postet :cool:

Folk som Wahlberg holder jeg nu fast ved også har en plads. Han er immervæk bodybuilder, og derfor hører han også hjemme her. Rart med lidt varians fra de kæmpe muskelbjerge og ind med lidt æstetik også :)

marky.jpg

- Super fed form, ikke ældre end 16, tror jeg! Han har i hvert fald haft generne på sin side :)

Her kommer lidt af en, vi begge kan blive enige om ikke er bodybuilder overhovedet, men det betyder nu ikke, han ikke er stor og leeeeeeed :o

AB.jpg

pudzianowski.jpg

user999_1150847821.jpg

- den krop til en styrkeatlet :o

117134936_439b47ff63_o.jpg

- cut kan han også se ud :superman:

pokaz1.jpg

- model :cry::tongue:

Til dem, der ikke lige kender mister macho her, så er det Mariusz Pudzianowski. Han har en del store titler i "stærkeste mand" konkurrencer og er derudover bare lee' som fanden :) Kan opleves ofte i denne tid på viasat sport, tror jeg, hvor han sandsynligvis er i gang med at presse 180 kgs logs over hovedet, dødløfte 350 kg for gud ved hvor mange reps eller måske gennemføre et ondt farmer-walk som en spurt :devil:

Link to comment
Share on other sites

Jenslyn: Jeg forstår ikke din spam af denne tråd. De billeder du poster har intet med bb'ing at gøre. Marky Marky er popdreng og diskopumper. Mariusz er stærkmand med lav fedtprocent.

Benbøjningsfader burde næsten have rettighederne til denne tråd. Han poster simpelthen så mange fede billeder af rigtige bb'ere. Godt arbejde :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Fede billeder fra AC, Squatfather.

Hvis jeg må komme med et lille ønske - billeder af Martinez i topform? Er det noget du kan støve op?

Martinez i superform? Det bliver vist svært. Han har en fantastisk fysik, men formen rammer han yderst sjældent helt perfekt.

Vanvittig ryg Jitka Harazimova stiller op med :devil: :4thumbup:

Ja, hun har en flot og god fysik.

Denne tråd har i øvrigt fået mine øjne op for Milos Sarcev ! Han har godt nok en fed fysik :w00t::wub:
Milos er en af de mest æstetiske BBere igennem de sidste 15 år. Jeg havde selv fornøjelsen af at se ham på scenen tilbage i 91 ved Danish Pro Grand Prix.
Hva kostume havde Lee Preist på, superman? Det ligner han har slået Pretty woman og nakket hendes støvler...

Ja, IBBF er tilsydenladende hoppet over på den cirkusvogn WBF var på i starten af 90erne. Det er nu heller ikke noget jeg er begejstret for.

Melvin Anthony er godt nok også ond at se på. En af de få i den størrelse hvis talje ikke har taget total magten fra dem...
Jeg syntes nu sjældent man ser det problem iblandt dem af Melvin´s størrelse. Troy Alves, Jaroslaw Howarth og andre af den størrelse ser nu heller ikke ligefrem gravide ud.
Folk som Wahlberg holder jeg nu fast ved også har en plads. Han er immervæk bodybuilder, og derfor hører han også hjemme her. Rart med lidt varians fra de kæmpe muskelbjerge og ind med lidt æstetik også :)

marky.jpg

- Super fed form, ikke ældre end 16, tror jeg! Han har i hvert fald haft generne på sin side :)

Hvorfra får du at han er bodybuilder? Blot fordi man har løftet lidt vægte er man ikke BBer. Og din fantasi løber vist også af med dig med hensyn til hans alder på det billede...

Her kommer lidt af en, vi begge kan blive enige om ikke er bodybuilder overhovedet, men det betyder nu ikke, han ikke er stor og leeeeeeed :o

Til dem, der ikke lige kender mister macho her, så er det Mariusz Pudzianowski. Han har en del store titler i "stærkeste mand" konkurrencer og er derudover bare lee' som fanden :) Kan opleves ofte i denne tid på viasat sport, tror jeg, hvor han sandsynligvis er i gang med at presse 180 kgs logs over hovedet, dødløfte 350 kg for gud ved hvor mange reps eller måske gennemføre et ondt farmer-walk som en spurt :devil:

Mariusz er en sørgelig stærkmand sammenlignet med tidligere WSM-mestere. Tjek Kaz, Capes og ikke mindst Jon Pall i denne tråd.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share