BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Bah, squat, hvorfor skal du nu være så negativ? Mark er da bodybuilder. Hans alder ved jeg ikke noget om, jeg syntes bare at have læst det, og han ser ikke ret gammel ud på det billede. Han giver den gas med vægtene for at få et æstetisk look - han er BB'er. Jeg poster selvfølgelig lige hvem jeg vil, når jeg vil, inden for den kategori. Hvis du skulle brokke dig over noget, så brok dig over ham muskelbundet af en stærkmand, jeg postede efter - han er jo ikke BB'er :D

Jeg ved ikke, om han står tilbage for nogle af fortidens stærkmænd. Jeg ved bare, han ligner en, der spiser børn =)

Link to comment
Share on other sites

Bah, squat, hvorfor skal du nu være så negativ? Mark er da bodybuilder. Hans alder ved jeg ikke noget om, jeg syntes bare at have læst det, og han ser ikke ret gammel ud på det billede. Han giver den gas med vægtene for at få et æstetisk look - han er BB'er. Jeg poster selvfølgelig lige hvem jeg vil, når jeg vil, inden for den kategori. Hvis du skulle brokke dig over noget, så brok dig over ham muskelbundet af en stærkmand, jeg postede efter - han er jo ikke BB'er :D

Jeg er såmænd bare negativ, når folk spammer tråde med alt muligt irelavant. Hvis Wahlberg er bodybuilder er alle knægte der pumper lidt bryst og arme BBere. Med hensyn til om han træner efter et æstetisk look, så er jeg dybt uenig. Der er ikke meget æstetisk over at have lidt masse i forsiden af overkroppen og så rende rundt med stikkelsbærben. Men han er iøvrigt en fremragende skuespiller.

Med hensyn til Mariuz, så har han faktisk konkurreret i BB. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er såmænd bare negativ, når folk spammer tråde med alt muligt irelavant. Hvis Wahlberg er bodybuilder er alle knægte der pumper lidt bryst og arme BBere. Med hensyn til om han træner efter et æstetisk look, så er jeg dybt uenig. Der er ikke meget æstetisk over at have lidt masse i forsiden af overkroppen og så rende rundt med stikkelsbærben. Men han er iøvrigt en fremragende skuespiller.

Med hensyn til Mariuz, så har han faktisk konkurreret i BB. :wink:

Vidste ikke det om mariuz, men jeg syntes godt nok, han så ond ud. Vi får dog nok ikke settled hvorvidt jeg "må" poste de billeder eller ej, så jeg forlader mig på mods kyndige hoveder - hvis det bliver slettet af dem, så skulle det ikke være der :smile: Indtil da poster jeg nu stadig profiler som den kære Jessica Biel. Det har vi allesammen godt af :innocent::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu står der godt nok triceps på billedet, men overvej også lige taljen og brystet. Wow!

Der er nok en særlig grund til, at der står triceps på det billede. Hvilket også er grunden til, at Bravo har postet billedet. Noob. :tongue:

Lidt pics fra Mr. O 91

Dorian Yates - Lee Haney - Vince Taylor

post-1781-1167766132_thumb.jpg

Sonny Schmidt - Lee Haney - Dorian Yates

post-1781-1167766215_thumb.jpg

post-1781-1167766254_thumb.jpg

Lee Haney - Dorian Yates

post-1781-1167766313_thumb.jpg

post-1781-1167766374_thumb.jpg

post-1781-1167766404_thumb.jpg

post-1781-1167766464_thumb.jpg

post-1781-1167766493_thumb.jpg

post-1781-1167766524_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share