BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Hans bryst ser da fint ud. Men vilde quads, det er noget vi kan lide. :superman:

Flere pics af ham, Bravo :4thumbup:

Er ikke helt sikker, men tror der er noget misforståelse/slå fejl mht. navnet da det sikkert er Trey Brewer og ikke Tery Brewster han hedder. Jeg lavede en tråd med Trey for noget tid siden.

http://www.motion-online.dk/fora/index.php?showtopic=36367

Link to comment
Share on other sites

Ham her ligner da mildest talt en idiot.

Kan du komme med en nærmere beskrivelse af, hvordan man spotter en idiot på baggrund af personens udseende?

De lægge er tændstikker ved siden af lårene.
De halter da en del efter rent størrelsesmæssigt, men det kan der jo rettes op på. Han er jo stadig en ung gut.
Hans ben har samme facon som benene på en ko eller en hest :laugh:

Ja, pas på du ikke ender lige sådan. Det er jo en af risikoerne ved at squatte uden dragt og knæbind. Man risikerer jo, at quadsne vokser. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kan du komme med en nærmere beskrivelse af, hvordan man spotter en idiot på baggrund af personens udseende?

De halter da en del efter rent størrelsesmæssigt, men det kan der jo rettes op på. Han er jo stadig en ung gut.

Ja, pas på du ikke ender lige sådan. Det er jo en af risikoerne ved at squatte uden dragt og knæbind. Man risikerer jo, at quadsne vokser. :tongue:

Når nu du ved hvad jeg mener, forstår jeg ikke, at du har behov for at kommentere så små ligeyldige ting?

Du må virkelig have en ekstrem kedelig tilværelse.

Det er godt, at du kan peppe den lidt op ved at løbe med sladder i HSK :wink:

Ja, blege, tynde og slappe ben er noget der dur :cool:

Link to comment
Share on other sites

Når nu du ved hvad jeg mener, forstår jeg ikke, at du har behov for at kommentere så små ligeyldige ting?

Du må virkelig have en ekstrem kedelig tilværelse.

Det er godt, at du kan peppe den lidt op ved at løbe med sladder i HSK :wink:

Spørgsmålet er hvem der har en kedelig tilværelse, når du har behov for at komme med en kommentar om at en mand ligner en idiot i en billedtråd...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share