BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Fedt nok at kunne li' posten :smile: ... havde lige lavet det hele, men kom til at slette det første gang - så det tog sgu lidt tid med scanning og det hele !!

Tak for updaten omkring Viggo, samt de fede pics. Og rart at se, at han tilsydenladende er ovenpå igen efter nogle svære år. Viggo er klart toppen af dansk bodybuilding igennem tiderne. De eneste der kommer i nærheden er juniorverdensmesteren fra 91 Michael Poulsen, samt dansk-amerikaneren Darion Holiwell der konkurrerede som IFBB-pro i starten af 90erne. :smile:
Your welcome ! Yep - han lader til at trives fint med en ny dame (dem har han efterhånden skiftet en del gange) og job som personlig træner/ fitness konsulent!
Viggo´s største resultater:

1985

World Games - IFBB, HeavyWeight, 5th (Yates bliver nr. 7)

1991

World Championships - NABBA, Professional, 8th

1993

Grand Prix Finland - IFBB, 5th

Grand Prix France (2) - IFBB, 7th

Niagara Falls Pro Invitational - IFBB, 11th

Pittsburgh Pro Invitational - IFBB, 12th

1994

Night of Champions - IFBB, 15th

Af andre resultater (og nogle af de samme) - kan jeg lige skrive af fra hans CV på bagsiden af folderen han sendte;

1980 Mr Norway

1982 Mr. scandinavia

1985 Number 5 Mr. world

1986 Mr. Denmark

1990 Mr. Germany

1991 Number 5 pro Mr. universe

1993 Number 5 Pro Mr. europe

1995 - Retired from professional bodybuilding competitions.

Miami, Florida mener jeg. Men det må Essensen jo kunne bekræfte. Miami er ihvertfald der hvor han boede sidst jeg hørte noget om ham fra en bekendt der kender ham. :smile:

Han har ganske rigtigt boet i Miama, - men er nu flyttet til Sunrise - Florida, grundet hans nye dame :smile:

Edited by essensen
Link to comment
Share on other sites

Jah... de har da et par vener ;)

Synes næsten det ser helt overdrevent ud med de vener! Kan det være specielle steroider eller sådan noget, der gør det (har ikke meget forstand på det)? Eller er det mon bare ren genetik?

Hehe det er nu ikke kun vener, men de ser også knas tørre ud på de rygbilleder.

Ang. venerne er det genetisk bestemt, selv om AAS godt kan frembringe det en smule.

Link to comment
Share on other sites

Imponerende hårdhed og vascularitet de to fremviser. Ved du noget om hvilke stævner de to træner til eller hvad de eventuelt lige har været til?

Og jeg syntes at det er fedt, at se nogle BB-ere der fremviser lidt vascularitet. I 80erne så man ofte BBere med en vild vascularitet, men i dag ses det ikke særligt ofte.

gaspari14.jpg

gaspari20.jpg

gaspari11.jpg

gaspari07.jpg

Link to comment
Share on other sites

Imponerende hårdhed og vascularitet de to fremviser. Ved du noget om hvilke stævner de to træner til eller hvad de eventuelt lige har været til?

Og jeg syntes at det er fedt, at se nogle BB-ere der fremviser lidt vascularitet. I 80erne så man ofte BBere med en vild vascularitet, men i dag ses det ikke særligt ofte.

Det finder jeg lige ud af. :smile:

Rich Gaspari var også vanvittig vaskulær.. Det fedeste billede er nok det sort/hvide hvor han laver en most muscular. :devil:

Link to comment
Share on other sites

Det finder jeg lige ud af. :smile:

Rich Gaspari var også vanvittig vaskulær.. Det fedeste billede er nok det sort/hvide hvor han laver en most muscular. :devil:

Tak. Ja, det sort-hvid billede med Gaspari var vildt. Men jeg syntes nu, at man får et endnu bedre indtryk af det når man ser ham på video. Feks i de Olympiavideoer med ham der ligger i videotråden. :smile:

Link to comment
Share on other sites

I was hired to prepare them for the Asian games in Doha and I started working with them at the end of July...

Sazali went to Czech Republic to the IFBB World Championships where he managed to win his third World title in 65kg category...

Det er da godt nok nogle vildt fordelt og utroligt tøre 65kg, havde gættet på de vejede noget mere selv om det var asiater... :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Det er da godt nok nogle vildt fordelt og utroligt tøre 65kg, havde gættet på de vejede noget mere selv om det var asiater... :4thumbup:

De små atleter i -65 og -70 er ofte yderst imponernede. For en del år siden var der også en fantastisk -70kg mand i dansk BB ved navn Ali Sagahir (er ikke sikker på at det er stavet korrekt). Han formåede også at vinde overall ved DM. Personligt vil jeg mene, at han er en af de absolut bedste danske BBere igennem tiderne.

Link to comment
Share on other sites

Skvat far > Kan du poste nogle billeder af kvindelig dansk BB igennem tiderne?

Jeg kan da prøve, at se hvad jeg kan støve op, Det vrimler jo ikke ligefrem med billeder og resultatlister med dem. Har lige set om jeg kunne finde nogle af den ene danske Miss O deltager Lisser Frost-Larsen, men der var ingen BB-billeder af hende. Der ligger dog en del af den anden danske Miss O deltager Helle Nielsen. :smile:

JG9R6859b.jpg

DSC_0187.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kææææft nogle hjul hun havde alligevel! Jeg troede ikke, nogen danske tøser ligefrem var i dén klasse :o

...nogle hjul hun har alligevel! Helle er skam stadig på toppen, og hun har ben de fleste mænd kun kan drømme om at få. Vi snakker 7 reps med 200 kg i squat - og som Helle selv siger, hellere stoppe ved 4 end at lave 8 halve... :blink:

post-499-1168254027_thumb.jpg

post-499-1168254037_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hun er sgu nok den bedste danske BB'er gennem tiderne... Virkelig høj klasse! Har mega meget respekt for hendes accomplishments og så er hun jo venligheden selv :smile:

Tjek det cut :blink: det er satme ikke mange kvinder der kan præstere det!

DSC_0147.jpg

Edited by Tunen
Link to comment
Share on other sites

Tjek det cut :blink: det er satme ikke mange kvinder der kan præstere det!

Eller mænd for den sags skyld... Det er sgu ikke tit man ser så hakkede glutes og baglår til en herre-konkurrence, heller. Helle er the shit.

Lidt off-season billeder oppefra CF. Taget fra Lokrantz Consulting

normal_City-Fitness-oct-2006-033IR.jpg

normal_City-Fitness-oct-2006-011IR.jpg

normal_Andre-046IR.jpg

Beauty and the beast... Eller noget i den stil... :tongue:

normal_Andre-029IR.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share