BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Med undtagelse af nogle enkelte(Heath, Dexter, Martinez og ja også Cutler selvom jeg syntes det går støt ned ad bakke) så så de bare langt langt bedre og vildere ud dengang set iforhold til de aktuelle topnavne. Som jeg ser det er der en fem seks stykker som burde vinde mr o idag hvis de stillede op med den form de viser her ved 97 showet. Er jeg den eneste der har det sådan?

Du tror ikke, det er fordi de var mere 'behagelige' at se på dengang ifht. idag? Pro bb'ere bliver jo mere og mere freaky at se på, hvorfor man selvfølgelig vil være tilbøjelig til at synes, de så pænere ud i de gode gamle dag.

Link to comment
Share on other sites

No way, hele den nye generation af BB'ere (Victor martinez, dexter etc) ville owne dem de har færre fejl og er hakket på en anden måde.

Cormier har knivskarp symmetri, men det har de nye også og de dwarfer ham og er hugget på en anden måde.

Shawn Ray? Han er da hugget og alt det der, men det er nutidens bedste pro's også + de har lægge og æangt mere masse.

Kan virkeligt ikke se hvem af de gamle skulle kunne røre nutidens top pro's.

Hvis Mike Francios ikke var blevet syg havde han måske kunnet løfte det til en anden klasse, jeg syntes altid han havde voldsomt potentiale, men det er der jo så mange der har haft...

det er jo noget værre vrøvl du skriver. pga at det hele efterhånden handler om size bliver den nye generation generelt mindre og mindre skarpe at se på når de stiller op(selvfølgelig med få undtagelser som dexter som altså ikke er et massmonster). bare se på en mand som Melvin Anthony som efter min mening har ødelagt det for sig selv ved at blive alt for stor til hans ramme og ikke ser rigtigt cut ud på scenen mere. Udover Heath og Dexter(Martinez måske, men med hans skade er den nok også røget for ham) kan jeg heller ikke finde en eneste top bodybuilder der har en bedre symmetri end folk som Shawn og Chris havde. Ja de manglede måske lægge, men kig lige engang på Dexter og sig mig om hans lægge er særligt imponerende? Og han slog sltså Heath aligevel hvilket var helt fair efter min mening, men han havde sku ikke slået en mand som Levrone hvis han var dukket op i 97 form.

Så skriver du at nutidens pros har fået langt mere masse? Ja Jay er stor og asymmetrisk og Branch er stor og virkeligt asymmetrisk. Men at sige at nutidens top pros dwarfer folk som Yates, Coleman, Nasser, Dillet og Levrone er da at skyde virkeligt langt ved siden af. Husk på at jeg snakker om dem der vinder og kommer i top fem i de store shows. ikke Trey Brewer og andre ligegyldige typer. Det er jo ikke fordi vi taler om mange mange år tilbage her og helt nye måder at træne, spise og dope sig på. Det er bare ti år. Så meget revolutionerende er der ikke sket iforhold til revolutionerende træning. De store havde bare generel langt mere talent dengang end nu. Der vare flere gode kort end nu....

Bare min mening

Edited by jk1
Link to comment
Share on other sites

det er jo noget værre vrøvl du skriver. pga at det hele efterhånden handler om size bliver den nye generation generelt mindre og mindre skarpe at se på når de stiller op(selvfølgelig med få undtagelser som dexter som altså ikke er et massmonster). bare se på en mand som Melvin Anthony som efter min mening har ødelagt det for sig selv ved at blive alt for stor til hans ramme og ikke ser rigtigt cut ud på scenen mere. Udover Heath og Dexter(Martinez måske, men med hans skade er den nok også røget for ham) kan jeg heller ikke finde en eneste top bodybuilder der har en bedre symmetri end folk som Shawn og Chris havde. Ja de manglede måske lægge, men kig lige engang på Dexter og sig mig om hans lægge er særligt imponerende? Og han slog sltså Heath aligevel hvilket var helt fair efter min mening, men han havde sku ikke slået en mand som Levrone hvis han var dukket op i 97 form.

Så skriver du at nutidens pros har fået langt mere masse? Ja Jay er stor og asymmetrisk og Branch er stor og virkeligt asymmetrisk. Men at sige at nutidens top pros dwarfer folk som Yates, Coleman, Nasser, Dillet og Levrone er da at skyde virkeligt langt ved siden af. Husk på at jeg snakker om dem der vinder og kommer i top fem i de store shows. ikke Trey Brewer og andre ligegyldige typer. Det er jo ikke fordi vi taler om mange mange år tilbage her og helt nye måder at træne, spise og dope sig på. Det er bare ti år. Så meget revolutionerende er der ikke sket iforhold til revolutionerende træning. De store havde bare generel langt mere talent dengang end nu. Der vare flere gode kort end nu....

Bare min mening

Det er da dit indlæg der ikke giver mening :smile:

Hele tråden går på at folk som Dorian og Nasser lignede lort og at nutidens Pro's ikke lever op til datidens standard.

1. Freaks vinder altid mr Olympia. Mr Olympia bliver typisk grimmere og grimmere efterhånden som de får mere størrelse end deres ramme kan rumme (det fører til stor midtsektion, mindre definition, tabt symmetri). Jay, Ronnie, Dorian er alle eksempler på dette. Det fantastiske ved Jay er at han ligner lort (mere masse end rammen kan bære) allerede inden han blive mr Olympia, det er en stor bedrift!

2. Second tier er mere symmetriske.

Den gang: Shawn Ray, Cormier, Flex, Levrone.

Nutidens: Dexter, Martinez (lidt tung i taljen, men stadig lysår bedre end Jay), Phil Heath er nu på vej, oa.

Jeg vil vove den påstand at Dexter og Martinez ville owne datidens second tier. De vil også se bedre ud end datidens mr Olympia og second tier pros, men det betyder ikke at man vinder, det har historien vist...

Se på deres grad af seperation, deres symmetri og flow og generelle conditioning i forhold til datidens pro's.

Mht. at overbulke:

Levrone og Flex har begge kommet ind for tunge flere gange i jagten på masse og har tabt på det. Den eneste der holdt sig i skindet var Shawn Ray. Shawn Ray er en af mine yndlings bb'ere. Men der er et eller andet over hans fysik der ikke fungerer for mig. Der er noget i hans porportioner det ikke helt spiller godt nok til at han skulle kunne tage de store drenge med de kvaliteter han havde. Derudover havde han ikke helt samme tyngde og hårhed i fysikken. Dorin f.eks. var som hugget i granit. Måske den tunge træning han lavede året rundt gjorde udslaget?

Link to comment
Share on other sites

Shawn Ray 205 pund konkurrencecægt ved 1,70m

Flex Wheeler 235pund konkurrencevægt ved 1,78m

Chris Cormier 252pund ved 1,78m

Dexter Jackson 225pund konkurrencevægt ved 1,67m

Victor Martinez 245pund Konkurrrencevægt ved 1,78m (nok højere til mr Olympia).

Kna absolut ikke se at FLex shawn eller chris skulle have bedre conditioning eller symmetri end dexter og martinez. Dextar har immervæk 5kg mere kød på en mindre pakke.

Link to comment
Share on other sites

Shawn Ray 205 pund konkurrencecægt ved 1,70m

Flex Wheeler 235pund konkurrencevægt ved 1,78m

Chris Cormier 252pund ved 1,78m

Dexter Jackson 225pund konkurrencevægt ved 1,67m

Victor Martinez 245pund Konkurrrencevægt ved 1,78m (nok højere til mr Olympia).

Kna absolut ikke se at FLex shawn eller chris skulle have bedre conditioning eller symmetri end dexter og martinez. Dextar har immervæk 5kg mere kød på en mindre pakke.

Jeg tror egentligt bare at vi har hver vores syn på den perfekte bodybuilder. Jeg skriver ikke at de store drenge dengang nødvendigvis havde en flottere fysik end martienz dexter osv, men at de var ligeså store dengang som nu.

At du så syntes at Dexter og Martinez owner Flex og Shawn Ray syntes jeg er helt helt hen i vejret og åbentlyst tåbeligt, men hver sin smag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror egentligt bare at vi har hver vores syn på den perfekte bodybuilder. Jeg skriver ikke at de store drenge dengang nødvendigvis havde en flottere fysik end martienz dexter osv, men at de var ligeså store dengang som nu.

At du så syntes at Dexter og Martinez owner Flex og Shawn Ray syntes jeg er helt helt hen i vejret og åbentlyst tåbeligt, men hver sin smag :smile:

Symmetri kan jo være lidt af en smagssag, men Flex's conditioning var subpar i næsten alle hans stævner. Så kan hans gudsbenåde symmetri og struktur være nok så overlegen, men champ bliver han aldrig.

Ray manglede dybde i ryggen, lægge og hans struktur var IMO ikke lige så god som Dexters er nu.

En del af det er en smagssag, men der er også objektive kriterier man kan tage hensyn til. Det bliver dog svært uden at se dem ved siden af hinanden. Billeder kan snyde en del. Billeder fra forskellige konkurrencer med forskellige lysforhold og fotoggrafer, kan gøre det svært at vurdere bodybuildere i forhold til hinanden.

Størrelse vil altid være et vigtigt kriterie. I den sammenhæng syntes jeg der er rigtigt mange nye pro's der holder en overraskende lille talje og god symmetri, i forhold til hvad man så for år tilbage.

Link to comment
Share on other sites

My god de arme altså....

Phil Heath har lige kommenteret de donut billeder på MuscleMecca.com

http://www.musclemecca.com/showthread.php/...me-16998p8.html

Oh yeah, those donuts are a great way to celebrate after a show. FYI, those were for all four of us, so don't think for a minute that I ate all of those, I'd get sick. I did have 4 though hehe. When I played bball in college, I'd grab 2 dozen and eat em' within a week easily, especially when up all night writing code (comp sci major). I travel to that same Krispy Kreme spot once a year, only after shows and shoots are finished and won't eat another donut from anywhere until I do photo shoots in Cali again. As for the contest, I do think I could take you guys on, but I'd end up being sick and looking like crap and would have to do so much damn cardio with 0 carbs that it just ain't worth it. Maybe I can be a judge though lol.

Take care guys!

Link to comment
Share on other sites

It's official, Lee Priest is back! According to Steve Blechman, "Lee's signed an exclusive contract with Muscular Development and is currently awaiting word from the IFBB on his possible reinstatement". If things go as planned, Priest would be eligible to compete at this year's IFBB Muscular Development Atlantic City Pro on September 13 in Atlantic City, NJ.

Lee is currently serving out a suspension for violating an IFBB rule which forbids members from competing in other professional bodybuilding organizations. According to Lee, "Bob {Cicherillo] said he's finding out exactly what's necessary for me to compete again. Only time will tell." If Priest is allowed to step on stage in A.C., he says he'll enter both the Open and Under 202 class; and with a guy of his popularity in that lineup, the show will surely be one of the most anticipated events of the year.

Lee's currently living in Scottsdale, AZ with his girlfriend Cammie. Despite suicide attempt rumors several months ago, Lee says, "All's well on the homefront. Cammie and I are getting along great." With emotional stability in his personal life and the financial and family backing of Team MD, Priest intends to hit the gym hard with his training partner, IFBB Pro Rusty Jeffers, in preparation for his return to competition.

There's no denying that Lee has always been a huge fan favorite and he's probably one of the most popular pro bodybuilders on the entire Internet. His take on the situation is rather simple: "I don't bullshit around. I don't have a big ego. I'm just like everyone else; I train because I love it!" Well, I guess "honesty is the best policy" because the fans can't seem to get enough of him.

When asked why he ultimately chose to re-sign with Muscular Development, Priest's answer was short and to the point: "MD is the best magazine out there! I always wanted to come back".

priesthome.jpg

Edited by Johnny Bravo
Link to comment
Share on other sites

Damn hvor jeg synes der er noget særligt over Shawn Ray... Synes det ser mega godt ud på ham

Edit: (Ja, det lød homo)

Du har ret. Kvaliteten til det show er bare langt bedre end hvad vi ser nu. Så nu brænder ptpoul nok af igen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hvad blev der egentlig af Levrones comeback der var på tale?

der blir ikke noget levrone comeback, det sagde han i et radioprogram for noget tid siden. synes ikke det gør så meget, han har slået fast at han var en af de bedste nogensinde!

til stadighed en af mine yndlings BB'ere...

Edited by Emil
Link to comment
Share on other sites

Du har ret. Kvaliteten til det show er bare langt bedre end hvad vi ser nu. Så nu brænder ptpoul nok af igen :tongue:

Heh vi behøver ikke at være enige :wink:

Jeg er totalt vild med den måde shawn så ud på. Flex var også uhyggelig i de få shows hvor han virkeligt var ON. Jeg er dog ikke den store fan, han var sgu for meget en tudekælling.

Link to comment
Share on other sites

Heh vi behøver ikke at være enige :wink:

Jeg er totalt vild med den måde shawn så ud på. Flex var også uhyggelig i de få shows hvor han virkeligt var ON. Jeg er dog ikke den store fan, han var sgu for meget en tudekælling.

Ja der er vi sku fuldstændigt enige. Syntes også at Shawn Ray har en belastende personlighed. Hvis en af de to havde vundet mr. O havde de været ulidelige at høre på :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share