BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Fååårk han er ærgelig. Det ligner jo to vidt forskellige personer når man kigger på mandens ben og hans overkrop.

Det er sgu for dårligt det der. At han overhovedet får lov at stille op er jo en skændsel. Min farmor har jo bedre proportioner end ham!

Link to comment
Share on other sites

Fååårk han er ærgelig. Det ligner jo to vidt forskellige personer når man kigger på mandens ben og hans overkrop.

Det er sgu for dårligt det der. At han overhovedet får lov at stille op er jo en skændsel.

forstår heller ikke at det ikke trækker ned, når han nu så åbenlyst har brugt implantater, Synthol og oven i hatten har en krop der ligner pis.

Min farmor har jo bedre proportioner end ham!

Pics?

Link to comment
Share on other sites

Nej nej, hvor er han helt igennem gusten at se på! Selvkritik please ! Sjovt sådan en mand kan kigge sig i spejlet, men åbenbart slet ikke se hvor galt det står til ? Og hvad sker der for han tog en 5.plads med den fysik ?

Der var kun 5 der stillede op? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Med undtagelse af nogle enkelte(Heath, Dexter, Martinez og ja også Cutler selvom jeg syntes det går støt ned ad bakke) så så de bare langt langt bedre og vildere ud dengang set iforhold til de aktuelle topnavne. Som jeg ser det er der en fem seks stykker som burde vinde mr o idag hvis de stillede op med den form de viser her ved 97 showet. Er jeg den eneste der har det sådan?

Link to comment
Share on other sites

Med undtagelse af nogle enkelte(Heath, Dexter, Martinez og ja også Cutler selvom jeg syntes det går støt ned ad bakke) så så de bare langt langt bedre og vildere ud dengang set iforhold til de aktuelle topnavne. Som jeg ser det er der en fem seks stykker som burde vinde mr o idag hvis de stillede op med den form de viser her ved 97 showet. Er jeg den eneste der har det sådan?

Nej det er du ikke... Tror helt sikkert at der er mange der har det sådan

Link to comment
Share on other sites

No way, hele den nye generation af BB'ere (Victor martinez, dexter etc) ville owne dem de har færre fejl og er hakket på en anden måde.

Cormier har knivskarp symmetri, men det har de nye også og de dwarfer ham og er hugget på en anden måde.

Shawn Ray? Han er da hugget og alt det der, men det er nutidens bedste pro's også + de har lægge og æangt mere masse.

Kan virkeligt ikke se hvem af de gamle skulle kunne røre nutidens top pro's.

Hvis Mike Francios ikke var blevet syg havde han måske kunnet løfte det til en anden klasse, jeg syntes altid han havde voldsomt potentiale, men det er der jo så mange der har haft...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share