BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Han højre lår ser ud som der intet sweep er overhovedet og det meste bare er inderlår.. God form ellers, flot lav fedtprocent.

Lad os håbe han begynder at svømme så han kan få pakket lidt masse på kroppen :tongue:

:laugh: Ja Cutler er jo, som mange andre BB'ere, luddovne.

Anyway så ser hans højre ben sådan ud pga vinklen.- selv om hans højre ben er en anelse mindre end det venstre.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Shit, den pec-tear ham gutten der har fået er så nasty :crazy: Layne Norton har også fået en pec-tear og efterfølgende operation for nyligt.. det giver lidt paranoia når man ligger og bænker med 4 sec eccentriske faser !

Ser ud til Jay Cutler er i rimelig form for tiden. De sidste billeder der er blevet postet på diverse amerikanske fora har han set totalt asymmetrisk ud (specielt guns og wheels), men det ser da helt fornuftigt ud der.

Link to comment
Share on other sites

Shit, den pec-tear ham gutten der har fået er så nasty :crazy: Layne Norton har også fået en pec-tear og efterfølgende operation for nyligt.. det giver lidt paranoia når man ligger og bænker med 4 sec eccentriske faser !

Ser ud til Jay Cutler er i rimelig form for tiden. De sidste billeder der er blevet postet på diverse amerikanske fora har han set totalt asymmetrisk ud (specielt guns og wheels), men det ser da helt fornuftigt ud der.

Går ud fra du ikke krudter det, så går det nok :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Som JB nævner så er Layne Nortion angiveligt drugfree (hvilket jeg egentlig tror på). Er tears da ellers specielt forbeholdt folk der krudter ?

Krudt = tungere vægte = større risiko for tears.

Det ændrer dog ikke ved at specielt bænkpres er farlig når det kommer til pec tears - det læste jeg på musculardevelopment tror jeg det var efter noget diskussion om pec tears (i forbindelse med layne's). Og der var links til undersøgelser og biomekaniske analyser etc.

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Nu vidste jeg ikke Layne skulle være drug free, ville ikke indirekte sige netop han skulle være steroide misbruger (kender ikke noget til ham).

Alle dem jeg har set få pec tears, har været amerikanske krudtede atleter. Derfor siger jeg krudt.

Omvendt har jeg aldrig hørt om en dansk styrkeløfter med en pec tear.

Derudover vil mange former for krudt, virke meget bedre på muskelopbygningen end på sene opbygningen (kollagensyntesen bla.). Det er heller ingen hemmelighed at man på krudt ofte ser folk få rigtigt god fremgang med "hovedet under armen" træning. Få utroligt uharmoniske kroppe. En kropsbygning der er så uharmonisk at det kun kan være krudt bag, må alt andet lige være mere udsat for skader.

Link to comment
Share on other sites

Trey Brewer Guest Posing 2008 Ronnie Coleman Classic

2chmhom.jpg

wl98cz.jpg

15n2i6h.jpg

3358d8g.jpg

2u45y4k.jpg

4u8di8.jpg

Er du gal hvor er han tyk og bloated :crazy: Det ville klæde ham at leane lidt ud - han har godt nok rendt rundt og været chubby et stykke tid nu. Offseason er godt - men han har da lige taget den et skridt videre!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share