BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Hvorfor stiller du spørgsmål til ting du godt kender svaret på?

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Mit bud er umiddelbart at du føler at dine egne resultater står i skyggen ifht. krudternes. Er man narcissist går det én på. Er man ikke, så er man ligeglad. Denne betragtning er jeg ret sikker på du ikke er enig i, hvorfor jeg godt kunne tænke mig at høre din egen vinkel på det.

Link to comment
Share on other sites

Mit bud er umiddelbart at du føler at dine egne resultater står i skyggen ifht. krudternes. Er man narcissist går det én på. Er man ikke, så er man ligeglad. Denne betragtning er jeg ret sikker på du ikke er enig i, hvorfor jeg godt kunne tænke mig at høre din egen vinkel på det.

For mit eget vedkommende kan jeg kun sige at jeg følger med i pro BB og finder det enormt underholdende. Hvis jeg samtidig fordømte alle der brugte krudt på en hypotetisk vej til at blive pro ville det være hyklerisk. Dermed ikke sagt at vores 18 årige gunfreak er på vej til det, men hypotetisk. Der er sgu nok en del IFBB'er der er startet i en tidlig alder.

At andre vælger en genvej til målet rører ikke ved mine egne beskedne resultater :smile:

Når det så er sagt tror jeg, med mit begrænsede kendskab til doser og substanser, næppe det er sundt det han har gang i.

Edit: Derudover er der desværre nok en stor sandsynlighed for at han vil være et forbillede for diverse teenage drenge, som måske vil fylde sig med diverse substanser for at fylde T-shirten bedre ud.

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

:laugh:

Fedt at nogen af de n00bs rent faktisk tror på, at han er clean. :4thumbup:

For de billeder ser da heeeelt naturlige ud. :innocent:

:superman:

Lol som svar på sine løftestats skriver han:

160 max bench , squat 225, deadlift 280 cant take alot cause of my back

Den 17 årige dreng kan kun tage 280 i død fordi han har lidt med ryggen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Man skal nok være en smule narcissistisk for at stille sig op på en scene i boxershorts, så jeg afviser ikke at vi to er det.

Bliver nok lidt forarget til tider over at villigheden til at proppe absurde mængder af diverse medikamenter ind i kroppen langt overskygger al form for viden/dedikation

Dem jeg har et problem med er ikke de krudthoveder der samtidig har viden/dedikation, men et må der overskrider den naturlige grænse. Dem jeg har et problem med er discodrenge der krudter for at opnå ”fitness størrelser”.

Og ja det er sku et eller andet sted fordi det udvander ens egne resultater (Ikke fordi at jeg er utilfreds med mine). Pointen er at ved min størrelse, kan man ikke kan se, om det er dedikation, eller resultatet af en ordentlig omgang krudt i sommerferien. Nedenstående billede fra BH er et godt eksempel herpå. Billederne er taget over 9 uger...

9%20ugers%20billede.jpg

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Edited by SaintPauli
Link to comment
Share on other sites

Pauli> Jamen jeg forstår dig nu godt. Men omvendt så se hvor hurtigt de shrinker når de går off :smile:

DOC Jeg kan så fortælle dig, at efter 15 måneder uden træning kunne man ikke se på mig, at jeg havde trænet før. :unhappy:

Efter et årstid var det meste forsvundet og jeg har endog bevist holdt mig fed.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Mit bud er umiddelbart at du føler at dine egne resultater står i skyggen ifht. krudternes. Er man narcissist går det én på. Er man ikke, så er man ligeglad. Denne betragtning er jeg ret sikker på du ikke er enig i, hvorfor jeg godt kunne tænke mig at høre din egen vinkel på det.

Jeg er ikke enig. Ingen træner udelukkende for deres egen skyld. Der vil altid være en eller anden form for selvrealisering i det, ligemeget om man så selv tror på det eller ej. Selvrealisering er aldrig kun en proces der foregår inde i dig selv, men noget der sker i en konstant dynamisk udveksling med omgivelserne... Og derfor er jeg personligt træt af at krudtere udvander andres resultater generelt.

Så for at respondere konkret på din post, må det enten være at ALLE uden undtagelse er narcissister, eller at det slet ikke handler om narcissisme, afhængig af hvordan man ser på det.

Det vedrører mig ikke synderligt personligt, for god ordens skyld...

Pauli> Jamen jeg forstår dig nu godt. Men omvendt så se hvor hurtigt de shrinker når de går off :smile:

Sagen er jo nok bare at mange af dem ikke går off før efter mange år....

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
15 måneder uden træning kunne man ikke se på mig, at jeg havde trænet før.

Efter et årstid var det meste forsvundet og jeg har endog bevist holdt mig fed.

Ja du blvier vel næppe overrasket over at det forsvinder når du stopper med at træne... men det er ikke pointen.

Pointen er at fra krudthovederne ryger kiloene hurtigt igen når de går off. Du ser ingen fluktuere så meget i størrelse som på BH, og for den sags skyld pro BBere (nogen mere end andre). Hvis det var sådan at de krudtede og så var der nu permanente gains så var jeg mere enig med dig - bemærk dog jeg er enig i din pointe.

Jeg mener forøvrigt incognito har ret. Der er ingen der lever helt i og for sig selv. Ville man leve videre som man plejede hvis man boede på en øde ø? Vægttræne hvis man var alene i verden?

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Og ja det er sku et eller andet sted fordi det udvander ens egne resultater (Ikke fordi at jeg er utilfreds med mine). Pointen er at ved min størrelse, kan man ikke kan se, om det er dedikation, eller resultatet af en ordentlig omgang krudt i sommerferien. Nedenstående billede fra BH er et godt eksempel herpå. Billederne er taget over 9 uger...

9%20ugers%20billede.jpg

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Det er iøvrigt en vild billedserie... Det er jo stort set en regulær reklame for at tage krudt...

Link to comment
Share on other sites

Hahaha. Det er fandeme morsom Doc. :4thumbup:

”Problemet” er bare som Incognito skriver;

Sagen er jo nok bare at mange af dem ikke går off før efter mange år....

Og ganske rigtigt:

Kur 2 er en længere kur, som jeg er godt igang med li nu...

fgfgf.jpg

2 "kure" og knægten er væsentlig større end mig, og jeg har immerværk stadig vundet DM i Athletic Fitness, hvis det da overhovedet tæller for noget (iøvrig med en kropsvægt der lå 13kg lavere end her). Tunen den ål vejede vel heller ikke mere end 83-84kg. :tongue:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvad er hans påståede stats, ham i billedet?

Folk er jo som oftest full of shit :smile: det kan vi jo se på MOL hvor vi har haft en lang række af AS-brugere der alle (nogle i længere tid end andre) benægtede åbenlys brug af AS. Som udgangspunkt mener jeg folk må dope som de vil. Men der påhviler utvivlsomt en moralsk forpligtelse til at fortælle sandheden når der bliver spurgt ind til det - både af hensyn til aspirerende vægttrænere, af hensyn til de der træner uden, og af hensyn til sandhed og sandfærdighed :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Pauli, dette interview har nok interesse:

http://www.bodybuilding.com/fun/drobson304.htm

Som det (desværre) også fremgår af interviewet spiste han ikke meget så stor (som sådan) blev han aldrig.

Men man kan jo spørge BH slænget hvad de synes om at krudte den når der er clean folk der owner dem - big time. Det lyder for mig lidt ynkeligt.

drobson304i.jpg

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Hvad er hans påståede stats, ham i billedet?

Alder: 20 år

Højde: 184 cm

Vægt: 90 kg

Hvor længe har du trænet: 2 år

Hvor er du fra: xxxx

Har du taget hormoner: Ønsker jeg ikke at svare på!

Han skriver der er 8 måneder mellem de to billedserier. Ergo har han trænet knap 1½ på hans førbillede...

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Kender godt Marvin Eder. Når man forsøger at blive god til dips/chins, så render man unægtelig ind i hans navn.

Jeg ved godt du kender ham, det var mere interviewet der måske havde interesse :smile: Det er forholdvist "nyt" i modsætning til de gamle artikler om ham.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share