BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Cutlers ben så for små ud i forhold til resten, særligt hans højre ben.

Hans ryg så dog meget meget massiv ud. Ikke god, men massiv ud.

Wolf synes jeg faktisk var rigtigt god. Uhyggeligt lav fedtprocent og utrolige detaljer på ryggen som også så forbedret ud på massefronten. Hans lats var ike lige så høje længere. Ryggen var så tør og separeret, særligt lændeområdet... OMG...

Fortsætter han fremgangen på ryggen og evner at beholde mere masse næste år, så bliver han uhyggelig.

Der er mange detaljer han kunne forbedre, men hans ramme og potentiale er uhyggeligt. Når man tånker på mulighederne for ham og hvor langt han er nået allerede... Han har også vis ti år han intet problem har med at hugge ALT fedt af. Hans abs var også uhyggeligt tørre...

Phil Heath så rigtigt god ud, men der var ikke den wowfaktor han viste i fremgang han viste frem til sidste år. Derimod så hans obliques helt nede ved hoften bredere ud. Det skal han virkeligt holde øje med!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt ligeglad med om Dex eller Heath vandt, så længe det gik lidt mere retfærdigt til end sidste år.

Hvis Cutler kom til forbedømmelserne med den form han viste her til finalen, havde han vundet sin 3. Sandow.

I agree - Jay's form var væsentligt forbedret til finalen og derfor troede jeg også han ville nappe den igen - men helt klart fortjent trofæet gik til Dexter. Det er en god udvikling at mr. O ikke længere er urørlig, det gør showet mere spændende!

Link to comment
Share on other sites

2008-mr-olympia-46.jpg

_47I1520_NLDIWOSHBD.jpg

:cry:

mrwths.jpg

OMFG!!!

_47I1427_QPOXZYXLHZ.jpg

Læg mærke til hvor æstætisk hans fysik er når han bare står afslappet.

Jay Cutler ser kun flot ud når han laver en side lunge, twisting, phoshop min enorme talje mindre, double biceps shot.

De næst epar bliver episke Battles mellem Dexter, Heath og Wolf.

Hvis Freeman får Britisk stasborgerskab og et par muscle tears mere kan han måske også være med :wink:

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Fedt at Dex vandt. Spørgsmålet er, om det er det paradigmeskifte, som BB-verdenen har håbet og ventet på? Heath, Wolf og Freeman truer alle pladsen. Kan Dex holde den hvis de andre tillægger sig nævneværdig mere masse?

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Jeg ser ikke Freeman som en trussel om 1. pladsen. Han var hamrende skarp i går, men mangler imo lige det sidste for at være en mr. 0.. jeg mener dog sagtens han kunne have nuppet en 4. plads i går. Hvis du skifter freeman ud med Martinez passer det bedre. Og nej - tror ikke Dex kan holde den hvis fx Heath fortsætter med at forbedre sig i samme tempo som hidtil. Wolf skal heller ikke blive mere mere giftig før han er en meget seriøs trussel. Jeg ser derfor den fremtidige kamp om Mr.O mellem Heath, Wolf og Martinez - og det imo alle fede og væsentligt mere æstetiske fysikker end hvad vi har set længe på tronen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke Freeman som en trussel om 1. pladsen. Han var hamrende skarp i går, men mangler imo lige det sidste for at være en mr. 0.. jeg mener dog sagtens han kunne have nuppet en 4. plads i går. Hvis du skifter freeman ud med Martinez passer det bedre. Og nej - tror ikke Dex kan holde den hvis fx Heath fortsætter med at forbedre sig i samme tempo som hidtil. Wolf skal heller ikke blive mere mere giftig før han er en meget seriøs trussel. Jeg ser derfor den fremtidige kamp om Mr.O mellem Heath, Wolf og Martinez - og det imo alle fede og væsentligt mere æstetiske fysikker end hvad vi har set længe på tronen.

Præcis og de andre i top 5 er allerede større end Dexter.

Dexter udtalte også efter showet at det slet ikke var sikkert han ville vinde næste år, især pga Heath, men han indtil da ville nyde sin sejr fuldt ud.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser ikke Freeman som en trussel om 1. pladsen. Han var hamrende skarp i går, men mangler imo lige det sidste for at være en mr. 0.. jeg mener dog sagtens han kunne have nuppet en 4. plads i går. Hvis du skifter freeman ud med Martinez passer det bedre. Og nej - tror ikke Dex kan holde den hvis fx Heath fortsætter med at forbedre sig i samme tempo som hidtil. Wolf skal heller ikke blive mere mere giftig før han er en meget seriøs trussel. Jeg ser derfor den fremtidige kamp om Mr.O mellem Heath, Wolf og Martinez - og det imo alle fede og væsentligt mere æstetiske fysikker end hvad vi har set længe på tronen.

Enig. Havde sku helt glemt Martinez. Men lad os nu lige se om han nogensinde kommer sig helt igen. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share