BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Jeg tror nærmere dommerne har været lorte dårlige og blinde tidligere, og de pludseligt er ved at forbedre sig.

Var Dorian Weider sponsoreret da han vandt første gang?

Ud fra et marketing synspunkt var han et elendigt valg. Han gemte sig nede i en kælder i Birmingham året rundt. Trænede på en anden måde end Weider imperiet anbefaler, var indafvendt og gnaven at høre på og var tidligere straffet.

Link to comment
Share on other sites

Jamen spøgsmålet er, om ikke bare Muscletech bare har besluttet sig for at signe de bedste atleter indenfor BB som led i deres uovertrufne reklamekampagne af deres uovertruffent overhypede og overpriced produkter?

Set i det lys, ville det da ikke være så underligt hvis de af MT sponsorerede klarede sig godt?

Jeg synes BTW, at det var godt for Mr. O at det ikke var Crutler der vandt. Siden hans absolut fede form i 2001, som Johnny Bravo var så venlig at poste, har han lignet et køleskab. Hans ryg er blevet bedre, men det gør det ikke alene.

Jeg synes så også, at Dex måske mangler den der WOW-faktor. Men han er da sikkert den ud fra kriterierne bedste BB den weekend og så burde man vinde. Og credit til dommerne for, at man så også GØR det :smile:

Mr. O bliver vitterligt verdens bedste BB-konkurrence, hvis den både er den mest hypede og samtidig spændende.

Link to comment
Share on other sites

Når man ser det billede, er Heath så ikke den bedste af de to?

Som jeg ser det, så virker både nedre og øvre trapz jo markant bedre på Heath, og røven er også mere hakket. Hvor er Dex bedre? Armene måske?

Dex har mere bredde på ryggen og et bedre sweep på quadriceps. Det er mere udtalt i andre poses. Det er et tæt, tæt løb, men jeg synes faktisk Dex fortjent at vinde denne omgang over Heath. Kan Heath derimod blive ved med at lave forbedringer som han har gjort nu, så er han nærmest en perfekt Mr. Olympia.

Link to comment
Share on other sites

Dex har mere bredde på ryggen og et bedre sweep på quadriceps. Det er mere udtalt i andre poses. Det er et tæt, tæt løb, men jeg synes faktisk Dex fortjent at vinde denne omgang over Heath. Kan Heath derimod blive ved med at lave forbedringer som han har gjort nu, så er han nærmest en perfekt Mr. Olympia.

Enig, synes faktisk lige præcis at dexter er bedre i back double biceps, hvor det kan være mere tvivlsomt i andre possess. Det er vist heller ingen tvivl om at the blades skuldre er bedre på billedet.

Link to comment
Share on other sites

Dex har mere bredde på ryggen og et bedre sweep på quadriceps. Det er mere udtalt i andre poses. Det er et tæt, tæt løb, men jeg synes faktisk Dex fortjent at vinde denne omgang over Heath. Kan Heath derimod blive ved med at lave forbedringer som han har gjort nu, så er han nærmest en perfekt Mr. Olympia.

Heath er for smal - det kan mere masse ikke ændre på.

En smule mere ryg = den perfekte Mr. O http://www.youtube.com/watch?v=RRYwOPLR71g

Link to comment
Share on other sites

OMG han er ved at være massiv!

Det kan man vist roligt sige - 20 år og så med den form :crazy:

Imo skulle Toney have vundet!

Arhh, med Dex, Wolf og Heath i feltet synes jeg ikke han skulle have vundet, han mangler imo lidt det sidste for at være en Mr. O (men glimrende form han fremviste)!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share