BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Hvis jeg dog bare havde en scanner.... Anyone, ligger du ikke inde med nogle af lingeri billederne? :wub:

Ingen scanner derhjemme desværre, men vil du med hjem og se min Monica Brant samling?!?! :4george: :4whistling:

Ej ok så pæn var hun fakisk ikke alligevel. Bvader

*suk* Perler for svin… :lol:

Det er jo kun fredag en gang om ugen, så jeg tror jeg vil sprede lidt stemning! :D

misc_018.sized.jpg

moran_barbara_05.jpg

ryan_kelly_3.jpg

lynn_brandi_01.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kan godt være jeg er ligeså mærkelig som Xax men hende den græske vægtløfter er klart den sødeste af alle de billeder der er blevet postet herinde... hun er naturlig og MEGET charmerende (hun er fluks blevet screensaver :wub: )... de andre kvinder er alt for hvordan skal jeg udtrykke det... opstillede ;)

Link to comment
Share on other sites

ZOA

Ja, de amerikanske billeder er MEGET opstillede, men med lidt god fantasi kan man vel godt forestille sig dem i lidt mere naturlige situationer!

Meget muligt men jeg kommenterer jo kun hvad jeg ser og selvom Monica Brant er gudeskøn så synes jeg på ingen måde hun kommer op på siden af den græske vægtløfter :wub: ... hun oser af charme og personlighed (selvom det kun er et billede) hvilket jeg synes de andre piger mangler... men smag og behag er som sagt forskellig heldigvis da :)

Link to comment
Share on other sites

Hende der dødløfter stangen, mangler vist lidt hands-on instruktion ;) det ligner jo overstrakte knæ det der.

Xax: du holder snitterne væk fra grækeren :devil: Et par af vægtløfterpigerne har også en hel del karisma hvilket ikke fremgår af billederne :)

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Med fare for at alle på MOL kommer efter mig må jeg altså sige at jeg ikke syntes at Monica Brandt og samtlige af "styrke - damerne" er pæne. De er alt for store/muskuløse efter min mening :(

Jeg kan da godt se at Monica Brandt er pæn i ansigtet men hendes røv og lår er alt for store efter min mening, nå der var den nu bliver jeg vel bannet fra MOL B)

Bare for en god ordens skyld vil jeg dog lige indskyde at hende fitness pigen som anyone postede (med et stort 10 tal på brystet og ternet nederdel er rigtig flot).

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

-- Hmmm det eneste sted jeg ikke syntes Monica er pæn er i ansigtet... Men hun er og bliver mit store forbilled, lover jeg nok skal poste i min log, når jeg træner skulder som hende!! På hænder med fødderne op af væggen og så er det ellers military omvendt press på hovedet jeg skal komme efter dig skulder træning -- Pyhhaaaa blev helt forpustet af bare at skrive det!! ;) :lol:

Prøv at tjekke hendes træning på hendes hjemmeside....

post-14-1063382023.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dammit, jeg gav gerne bent over rows udøveren en prøvetime eller to...  :tongue:

ja, hun er najs, men hvad laver hun oppe på den step-bænk???

Det giver jo ingen mening, når hun alligevel ikke har skiver på stangen :blink:

Tror du i øvrigt ikke hun laver straight-leg dødløft? Det tror jeg.

"Ja, det er fin teknik, bare lidt længere forover for at give et ordentligt stræk" :lol: :boobs:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da godt se at Monica Brandt er pæn i ansigtet men hendes røv og lår er alt for store efter min mening

Her er holder jeg altså med miss paradis! Det mindst pæne på Monica Brant er da hendes ansigt! :blink:

Jeg vil LIIIGE for god orden skyld, poste et billede af Jenny Lynn som har vundet over Monica Brant de sidste par gange:

lynn_jenny_15.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share