BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Lige et lille rygbilled. Der ser hun da lidt trænet ud 
:lol: vild ryg....
Ok ryg billedet afslører det. Men ærlig talt baller og arme er ikke mere end hvad mange "normale" fitness piger opnår.

hmmm....blackice, kan jeg ikke komme i byen sammen med dig ? der er altså ingen utrænede der render rundt med sådan en booty tak...

Link to comment
Share on other sites

hmmm....blackice, kan jeg ikke komme i byen sammen med dig ? der er altså ingen utrænede der render rundt med sådan en booty tak...

Vi er enige om at der ikke er nogen utrænede der ser sådan ud. MEN der er også mange der træner. og taget i betragtning af hun har vundet over Monica Brandt skulle man måske forvente lidt mere end det.

Personligt synes jeg jo hun er en primo snitte. men det er så noget andet. hehe

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg godt nok aldrig overværet en miss fitness konkurrence el. det der ligner - men jeg synes, at mange af de piger der bliver postet i denne tråd, fx. monica brant, hovedsageligt ligner noget som man kunne beskrive således: 2/6 model-looks 3/6 diæt 1/6 træning ! - nu er der nok mange der enten ryster på hovedet, eller bliver provokeret, og det skyldes nok også bare min uvidenhed. men jeg synes sku ikke de er synderligt imponerende. bevares - de er sindsygt flotte - men det er så også det !

jhax

Link to comment
Share on other sites

Fitnesskvinder fremviser også en all-round god fysik, og har ikke interesse i at ligne noget ovre i det eensidigt styrketrænede. De har ikke mere muskelmasse end de fleste håndboldspillere (der spiller 2+ gange om ugen), fx.

Og så har de en lavere mængde underhudsfedt end de fleste andre sportskvinder, hvilket hjælper en del på det sporty udseende :)

Link to comment
Share on other sites

:bowdown:

Men det må være gamle billeder, hun er flottere nu!!! :bootyshake:

;)

Hold da fast mand! Du er godt nok skarp, de er fra Olympia '99…

Gæt hvor DE her er fra så! ;)

acv.jpg

abi.jpg

acd.jpg

acc.jpg

acb.jpg

Jeg har da LIIIDT flere fitness tøser at diske op med… ;)

abl.jpg

adb.jpg

aaf.jpg

aay.jpg

Der er sikkert et par stykker der synes det her er "for meget", meeeen… B)

HOV! Det tog vidst overhånd! :4oops:

Til Jhax!!

Prøv lige at se på hende en gang til..... hvis dette kommer af diet, så vil jeg gerne be om opskriften ;)

-MP-

Link to comment
Share on other sites

Miss P:

Tjah det nederste billede - det må jeg sku nok sige :love: - det ligner da bestemt en omgang jernhård træning :4slap: , det er dog ligefør at jeg synes hun er lige lovlig :zcyclon: jeg mener med de stænger må det være hende der lægger linien derhjemme. "Ja skat ! Naturligvis henter de jeg de flyttekasser ned fra loftet NU - den landskamp er jo alligevel også ligegyldig" :beatup:

---

Men ellers så er pigerne jo stylede fra top til tå, med diamanter, kold permanent, lip gloss og helvedes høje stilletter osv - det genere mig ikke, slet ikke B) - men jeg synes bare at det komme til at fremstå lidt catwalk-agtigt - jeg mener, hvor store chancer har man indefor disse kvindediscipliner hvis man tilfældigvis ligner et frispark i ansigtet ?

jhax

obs. måske er det bare fordi at jeg - de steder jeg har trænet - endnu ikke har set piger tæske andet trappemaskinen og solariet! (hmmm... muligvis også smith stativet) jeg kan jo ved selvsyn se ( i div. mol-logs ) at dette overhovedet ikke behøver at være tilfældet. Angel's log fx - så bliver jeg sku helt usikker på min egen maskulinitet :bowdown::bigsmile:

Edited by jhax
Link to comment
Share on other sites

Det går åbenbart meget godt hvis man bor i danmark. Prøv at tjekke årets finalister på www.workout.dk

Desuden skal der vist AS til hvis de skal blive mere hakket, musklerne ser jo ikke ud på os som på jer -- og heldigvis for det!! ;)

Anyone --> jo tak, fik dem fra en fyr med en privat samling og foto med Monica Brant :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det går åbenbart meget godt hvis man bor i danmark. Prøv at tjekke årets finalister på www.workout.dk

Desuden skal der vist AS til hvis de skal blive mere hakket, musklerne ser jo ikke ud på os som på jer -- og heldigvis for det!! ;)

njah... der er vel nok et par stykker blandt finalisterne, som godt kunne spadsere en tur ned ad strøget, uden at blive voldsomt generet af modelscouts B) .. men det er også cool nok - det er jo netop fysikken det drejer sig om og ikke så meget andet fis !

..jeg synes at erindre at jeg engang har læst et interview med en tidligere vinder miss fit dk - tror hun hed Yasmin, hun har også deltaget i reality-show (Harem vist ?!) hvis det sku hjælpe - at hun havde trænet i ca. et år da hun vandt. og det ville jo komplet umuligt at gøre noget tilsvarende hos mr fit dk - for mig i hvertfald :lol:

AS :thumb_down: - AS og kvinder :blink:

/ jhax

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share