BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Lidt mere Jenny Lynn  :wub:

najs abs

Damn! :respekt: Sådan vil jeg også se ud! :w00t: Må se at tage mig sammen. :4whip:

KANON - skal jeg komme og heppe :lol:

:lol: Man kan aldrig få for meget hep! :lol: Det kommer nok til at tage mig et stykke tid... Det der med at overhold en diæt er ikke liiiige min stærke side. :rolleyes: Men det går da fremad med muskelmassen, synes jeg. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Lidt mere Jenny Lynn  :wub:

najs abs

Damn! :respekt: Sådan vil jeg også se ud! :w00t: Må se at tage mig sammen. :4whip:

KANON - skal jeg komme og heppe :lol:

:lol: Man kan aldrig få for meget hep! :lol: Det kommer nok til at tage mig et stykke tid... Det der med at overhold en diæt er ikke liiiige min stærke side. :rolleyes: Men det går da fremad med muskelmassen, synes jeg. :unsure:

Jeg glæder mig til at se dine resultater Hoosier! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Armoured female

(Nu har jeg dog ikke opfattelsen af, at Basanal er pindarmet - bare rolig) ...
Jeg er helt rolig B) Men jeg vil ikke gå så langt og sige pindarmet om mig selv, men hun har nok en centimeter eller to mere end mig :lol: Og fedt%'en er heller ikke helt den samme.

jsc

Men gad hun have din? Det er spørgsmålet!

:lol: Det tror jeg næppe.... det skulle da lige være, hvis hun skulle klare en doping-test eller sådan noget.... hehe

Og så lige et til samlingen:

Jenny_Lynn_26.jpg

Edited by Basanal
Link to comment
Share on other sites

ja, hun er najs, men hvad laver hun oppe på den step-bænk???

Det giver jo ingen mening, når hun alligevel ikke har skiver på stangen  :blink:

Tror du i øvrigt ikke hun laver straight-leg dødløft? Det tror jeg.

Jeg har også kørt stiff-legged DL på stepbænk, det var for at få mere rom på, især når der er store skiver på, :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Bare for at bevise at jeg IKKE er en horny gris vil jeg nu poste nogen træningsbilleder! :D

hmm ;)

Anyone------>Jeg kan gå med til at det første billede er et træningsbillede, men de andre

så bliver det da ikke mere kamerafikseret og opstillet(ingen skiver, og så lidt vægt på maskinerne som muligt) :tongue: it's posing not training

jeg hoppede lige over på det link til hende der Jenny Lynn...

Dyrk li de strækmærker på balderne :blink:

http://www.jennylynnfitness.com/photogallery40.htm

(ku ik li få sat billedet ind <_< )

Devito

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan da godt se at Monica Brandt er pæn i ansigtet men hendes røv og lår er alt for store efter min mening

Her er holder jeg altså med miss paradis! Det mindst pæne på Monica Brant er da hendes ansigt! :blink:

Jeg vil LIIIGE for god orden skyld, poste et billede af Jenny Lynn som har vundet over Monica Brant de sidste par gange:

lynn_jenny_15.jpg

Farvel Mor, farvel liv, farvel MOL. Jeg vil nu flytte ind i mit træningscenter, aldrig aldrig aldrig mere spise andet end sundt..... Whaaaaaat thee Fåååååårk...... Jeg kan ikke klare det, hold kæft der er laaaaang vej endnu, men nøøøøj hun er nice ;)

tror bare forskellen ligger i at hun er lidt højere end Monica, kunne ikke lige finde hendes højde på hjemmesiden, men hun ser højere ud.

Monica er 168cm

Men flot er hun....

Link to comment
Share on other sites

...tror bare forskellen ligger i at hun er lidt højere end Monica, kunne ikke lige finde hendes højde på hjemmesiden, men hun ser højere ud.

Monica er 168cm

Men flot er hun....

En hurtig søgning med google gav:

Age: 30

Height: 5'5" -> omegnen af 162-163 cm

Weight: 130 lbs -> 59 kg

Competition: 125 lbs

Og ja hun er en flot pige. Lige min alder bare lidt for lav........ :lol: ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share