BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Jep.. Det ligner en slags elefantsyge eller noget i den dur.. Ekstrem væskeophobning under huden eller what ever.. Ser slet ikke maskulint ud.. Manden ser overhovedet ikke stærk ud med de arme, snarere bevægelseshæmmet :lol:

Link to comment
Share on other sites

Synes sådan noget er sørgeligt.. Manden må forresten fejle et eller andet psykisk når han ville ødelægge den flotte naturlige krop han havde da han var ung til nu på det billede?  :thumb_down:

Det hænger vel sammen med berømmelse og mulig profit. :unsure:

'Pyt

Egentligt overasker det mig ikke at der også findes mænd der sprøjter synthol i armene ligesom der nu også findes kvinder der få lavet mega XXXL ballon bryster.

Klaus Döring, det er da vist ham styrkeløfteren? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Egentligt overasker det mig ikke at der også findes mænd der sprøjter synthol i armene ligesom der nu også findes kvinder der få lavet mega XXXL ballon bryster.

Greg og Klaus kan svæve afsted sammen med disse smukke ungmøer (besluttede vi at bruge en ironi-tag? ;) )

/Bellini

post-14-1087238658.jpg

Link to comment
Share on other sites

Og så siger man at asiater generelt har dårlige gener i forhold til bodybuilding. Ham her må vist være en undtagelse.  :blink:

Hvem har bildt dig det ind? :blink:

Noget jeg har hørt på div. amerikanske boards, og samtidig er de fleste asiater både små og relativt spinkle, hvilket ikke ligefrem er det bedste udgangspunkt for bodybuilding, specielt med højde og konkurrencebodybuilding.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share