BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Jeg synes nu ikke at han er noget specielt. Hans overkrop ser fin ud forfra, men hans ryg er for lille i forhold til resten af ham. Hans ben er lange og ser derfor tynde ud, og hans hamstrings er for små i forhold til forsiden af hans lår. De pics der er postet af ham herinde, er nogle af de bedre af ham, men der er også nogle stykker på hans hjemmeside, hvor han ser knap så heldig ud.

Stadigvæk så synes jeg at han ser fint nok ud, men ikke noget at falde på halen over ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Cradaddy << Jeg synes han er mega cool ud.. Hvis jeg så sådan ud ville jeg bare holde formen..

Hehe mit mål fra nu af er en eller anden dag at komme i lige så god form som Jeff :devil:

Link to comment
Share on other sites

En frank Zane er da klart flottere (ifølge mig)... og osse i en vægtklasse playboy burde kunne acceptere. Og så er han sikkert vildt hot med fuldskæg, hvis man er på det hold. B)

Og Zane var endda lettere, da han stillede op i -200lbs afdelingen af Mr O ;)

Playboy>

Så er det jo bare om at sætte i værk ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jep.. Det er fandme ærgelig han har ødelagt sig selv sådan.. Han havde en mega nasty form i hans unge dage.. Totalt ripped og syge guns.. Han har altid haft potentiale i sine guns, så jeg fatter ikke han har fået de implants eller synthol eller hvad det er..

Leee´ nok form som 15 årig

me1975c.jpg

Satme en form der holder 100%.. Især som 20 årig :w00t: - Dog lidt små pecs.

scrap_sidechest2.jpg

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ja, det er ham, og kun som 20 årig endda.. Han var da meget mere nasty dengang, end han er i dag.. Han ligner da bare en skovl nu :lol:

Jeg synes nu han har en ret leee´ fysik der.. Eneste kritikpunkter, er at hans calves og pecs skulle have mere masse.. Ellers er han satme lee :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ja, jeg skulle satme ikke have større lår end ham.. Hans er helt fine på det billede.. Eneste der er skod, er at biceps er for stor i forhold til resten af kroppen.. Ellers havde han en fysik jeg helt sikkert godt kunne tænke mig at have..

scrap_RearStandRelaxed.jpg

Hans ryg var også helt i orden.. Det spillede faktisk ret godt dengang.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg skulle satme ikke have større lår end ham.. Hans er helt fine på det billede.. Eneste der er skod, er at biceps er for stor i forhold til resten af kroppen.. Ellers havde han en fysik jeg helt sikkert godt kunne tænke mig at have..

Hans ben er da direkte ynkelige i forhold til overkroppen. Specielt haserne stinker.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Haha, nå ja, hans biceps er om muligt endnu grimmere en gregs.. :lol:

Og han påstår vel også, at det bare er roids og ikke olie?

Fatter ikke at nogen gider give ham hånden.. Var jeg kendt bb´er og der kom sådan et vrag og ville have et billede mens jeg gav ham hånden, kunne han dælme godt glemme det :thumb_down::w00t::devil:

Link to comment
Share on other sites

På bodybuilding.com har de et galleri hvor brugere kan uploade billeder af BB'ere og freaks. Gæt hvilket billede der er det mest sete med 27.000+ visninger af over 400 billeder?

30410crazy4b-med.jpg

Synes sådan noget er sørgeligt.. Manden må forresten fejle et eller andet psykisk når han ville ødelægge den flotte naturlige krop han havde da han var ung til nu på det billede? :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Synes sådan noget er sørgeligt.. Manden må forresten fejle et eller andet psykisk når han ville ødelægge den flotte naturlige krop han havde da han var ung til nu på det billede? :thumb_down:

Det hænger vel sammen med berømmelse og mulig profit. :unsure:

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share