BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

AHAHA hvad sker der lige for Ronnie drengen og Jay på det sidste billede???

Det er så Dexter "the blade" Jackson - den sejeste af profferne sammen med Johnnie Jackson - Udover at han er lee cut, så har han også god fylde og nogle MEAN arme

Tryk på linket under billedet lung B)

Link to comment
Share on other sites

Nu når vi kigger på bodybuildere fra 70erne, så se lige på Lou Ferrigno. Super fysik, den mand har:

a_FerrignoLou.jpg

Han havde implantater i lægmusklerne (jeg kan poste beviser hvis det er.. ) , han slog aldrig Arnold og han siges at være en temmelig tvær person IRL, så jeg har ikke meget til overs for Lou Ferrigno.

bare lige et surt opstød :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nu når vi kigger på bodybuildere fra 70erne, så se lige på Lou Ferrigno. Super fysik, den mand har:

a_FerrignoLou.jpg

Han havde implantater i lægmusklerne (jeg kan poste beviser hvis det er.. ) , han slog aldrig Arnold og han siges at være en temmelig tvær person IRL, så jeg har ikke meget til overs for Lou Ferrigno.

bare lige et surt opstød :lol:

Jeg tror godt på dig, men beviser tak!

Link to comment
Share on other sites

Nu når vi kigger på bodybuildere fra 70erne, så se lige på Lou Ferrigno. Super fysik, den mand har:

a_FerrignoLou.jpg

Han havde implantater i lægmusklerne (jeg kan poste beviser hvis det er.. ) , han slog aldrig Arnold og han siges at være en temmelig tvær person IRL, så jeg har ikke meget til overs for Lou Ferrigno.

bare lige et surt opstød :lol:

Billederne af Lou er fra hans comeback i 92-94. Til Mr. Olympia i 93 vejede han over 140kg hakket. Lou er på ingen måde en tvær person, han er tværtimod yderst sympatisk. Jeg havde selv den fornøjelse at hilse på ham i Gold´s Gym, Venice tilbage i 98. Lou er af mange blevet betegnet som en særling som ung, men dette skyldes primært hans handicap. Hans hørelse er meget dårligt, hvilket man først fandt ud af i en sen alder og derfor lærte han sent at tale.

Link to comment
Share on other sites

Skulle dét være et bevis på læginplantater? Kom med noget bedre (ærlig talt).

Der er folk på et stort amerikansk forum (Muscle Mayhem) som er sikre ud fra de billeder.

Men du kan da godt få flere beviser hvis du vil lege Jeppe på bjerget:

Quote fra denne side http://neworleans.fitdv.com/new/articles/a...e.html?artid=52 :

Even top bodybuilders have sported surgical implants gone wrong. According to the surgeon, "Lou Ferrigno, many years ago, had calf implants put in by somebody else and they looked like cannonballs sitting there. Eventually, he had them removed."

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes ikke du behøver kalde mig Jeppe På Bjerget, bare fordi jeg ikke tager et billede af en læg for det endegyldige bevis på, at indehaveren af læggen har fået et implantat. Den er efter min mening stadig for tynd. Diversiteten i den menneskelige anatomi er stor. Bare fordi de ser funky ud, betyder ikke at de er fake. En udtalelse fra Dr. Bruce Nadler vejer noget tungere.

Sagen er bare den, at lægimplantater er forbudt i IFBB og han har da vist stillet op med de lægge. Hvilket ville være utroligt, da proffe BB ikke er kendt for at give hinanden spillerum på den måde.. Hvis nogen har haft mistanke er den sikkert blevet ventileret.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share