BB billeder!!


Lagoon
 Share

Recommended Posts

WTF??

Så vidt jeg husker er det olie han har fået skudt ind ( :unsure: ), så naturligt er det bestemt ikke ;)

:raisebrow:

Det er syntol misfosteret Greg Valentino. Jeg kan sagtens finde info om ham, men er træt nu, og gider ikke med mindre nogen gerne vil have det..

Jeg har flere gange set lignende situationer som dette på amerikanske BB hjemmesider:

Greg Valentino was in Saudi Arabia to steal oil :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Ham Jeff er muligvis verdens sejeste person B)

Hans fysik holder 100%, vildere actionman fysik at holde sig..

Desuden dødløfter han 640 pund.. When strength, mass & low BF% unites :devil:

Se det der, det er satan rendme en strand form der holder :4trumpet:

post-14-1086816839.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ham Jeff er muligvis verdens sejeste person  B)

Hans fysik holder 100%, vildere actionman fysik at holde sig..

Desuden dødløfter han 640 pund.. When strength, mass & low BF% unites  :devil:

Se det der, det er satan rendme en strand form der holder  :4trumpet:

nu stopper du med ham der jeff- typen.... vi har fattet at du synes han er helt fantastisk kær :unsure: . Hvis du vil poste mere med ham, kan du jo knalde en fitness billeder tråd i stilling.........

Hvis du vil se lean, stærk og funktionel, kunne du jo tage et kig på Franco Columbo.....

:tongue::tongue::tongue:

Edited by incognito
Link to comment
Share on other sites

nu stopper du med ham der jeff- typen.... vi har fattet at du synes han er helt fantastisk kær  . Hvis du vil poste mere med ham, kan du jo knalde en fitness billeder tråd i stilling.........

Nu er manden jo rent faktisk bodybuilder og jävla stærk samtidig, så jeg vil da mene vi kan snakke om en funktionel fysik...

Link to comment
Share on other sites

Krudt? er det facts? eller gætter du?

er han ikke amerikansk pro BB'er? Jeg ved godt at vi ikke gider det der med at kaste rygter og så videre, men jeg vil alligevel mene at det ikke kan bringe nogens pis i kog at sige at amerikanske pro BB'ere og stærkmænd er på krudt. Godt så.

Han er bare ikke specielt sej..... der findes atleter, der er både pænere, større, leanere og stærkere end ham. Jeg kan da ikke gøre for at playboy er faldet for hans kønne ansigt.

Link to comment
Share on other sites

er han ikke amerikansk pro BB'er? Jeg ved godt at vi ikke gider det der med at kaste rygter og så videre, men jeg vil alligevel mene at det ikke kan bringe nogens pis i kog at sige at amerikanske pro BB'ere og stærkmænd er på krudt. Godt så.

Han er ikke PRO nej… og han har deltaget ved Team Universe, som også er drug testet.

Ikke at det beviser noget, men han KAN sagtens være clean.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Jeg tror ikke Jeff er på krudt.. Manden har bb´et i over 15 år, og der det altså ikke umuligt at opnå den fysik han har, hvis man er dedikeret til træningen og kost.. (Husk han er uddannet diætist)

Til dem der siger der findes bb´ere med en flottere fysik end ham, vil jeg gerne se billeder, for jeg har ikke fundet nogen endnu..

Jeg har fundet mange der er langt større og grimmere at se på, og hvor symmetrien slet ikke spillede.

Link to comment
Share on other sites

Til dem der siger der findes bb´ere med en flottere fysik end ham
Flot er vel øjet der ser :)
Jeg har fundet mange der er langt større og grimmere at se på, og hvor symmetrien slet ikke spillede.

Er du overhovedet klar over hvad symmetri betyder ?? Du finder ikke mange bodybuildere hvor symmetrien IKKE er iorden. Tror du tænker på proportioner.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share