Fantastisk nyhed endelig på det danske marked


loonie
 Share

Recommended Posts

Nu spørger jeg sikkert enormt dumt, men altså dette vidunder-produkt... hvor nødvendig for ens træning er den? gir det mer? kender lidt til kost, men hvor meget gir det??

Det gir 4.7 cm på hver overarm :laugh:

Ej, det er en let og go måde at få ekstra proteiner på. Nok islr til de små mellemmåltider :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

haha jah okay..

nu er det jo ikk fordi jeg selv træner særlig meget, men det blir da til 3 gange om ugen med sandsæk og håndvægte og hvad man nu kan lave... :4thumbup:

ville det hjælpe specielt eller er det bare for at spise noget sundt..? :4mewantfood: isetedet for alle de usunde snacks etc..

Link to comment
Share on other sites

mrfunch--> Der er på ingen måde noget særligt ved produktet - måske lige udover, at det ser ud til at være en anelse dyrt.

:nonono: Men hvorfor skal alting fyldes op med sødestoffer, syntes det er sørgeligt....... :unhappy:

Det synes jeg er fint :smile:

Link to comment
Share on other sites

Så altså må vi konkluderer, at der er så mange andre produkter der virker ligeså godt og måske endda bedre??

Hvad spiser i egentlig selv? Tror jeg vil prøve en bøtte alligevel, men er der noget billiger? Ved ikk om jeg bare skal fortsætte inde i denne tråd, men kunne godt tænke mig at vide mere om kost(tilskud) efter og før træning og i løbet af ugen...

Edited by mrfunch
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg købte en bøtte i dag og den smagte da fint, men helt ærligt så er ernæringsprofilen ikke ret forskellig fra kvark, som man jo ikke behøver drage hele vejen i Irma for at få fingre i. Og det smager næsten af det samme...

Jaja, men så er det jo heller ikke økologisk, lavet efter en gammel original viking opskrift fra en "rigtigt" (icon_rolleyes.gif) mejeri.

Bevares, det smager da fint nok, men vi er enige - don't believe the hype.

Link to comment
Share on other sites

Da jeg var barn, fik jeg skyr til morgenmad hver dag. Det var i naturel-udgaven, som jeg så blandede frugt i, som regel blåbær.

Min far har studeret på Island, og der lærte han dette fantastiske produkt at kende.

Jeg ved ikke om det er "acquired taste", men jeg synes skyr er noget af det mest delikate og forfriskende man kan spise.

Link to comment
Share on other sites

Jo, det er fra Island ---> TOTAL VIKING POWER!

Næmli ja!

Skyr er genialt - personligt lever jeg i perioder af kea skyrs vanillie som smager lidt som kagecreme uden at være vammel :tongue:

Skyr er bare perfekt sammensat mad. Heroppe bruges det tit som mindre måltid eller mellemmåltid. Flere af mine svømmere rejser aldrig til stævne i udlandet uden at have skyr med.

Prøv det! Prøve det!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share