TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

Det er måske bare mig der spiser meget så, 2 æg, 2 dåser tun (hvor store dåser tun? Det kan jo være mellem 100 og 300 gram), 50 g protpulver, 200 g rejer er godt nok ikke meget synes jeg, men det er vel fint hvis det virker.

Din krop har ikke behov for mere. Erstat nogle af de prots med fedt istedet. Det mætter også mere. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mad for sjælen!!

Du var dog ikke faldet i, hvis du havde kørt noget kød, ris og havregryn i stedet for den der lappedykker kost...

Haha true story :laugh:

Man falder altid i bigtime om aftenen når man har været for fanatisk i løbet af dagen. Dårlig byttehandel.

Link to comment
Share on other sites

          250112

BB MP: 5x4x65kg

Chins: 5x3x40kg

Fat død op til 3x107,5kg

Fat EZ rev curl: 3x10x20kg (-stang)

OH SQ: 2x5x20kg

10min: 1 TGU + 10 swings @ 24kg: 8 runder ..... Min strength endurence er ikke hvad den har været... More to come!

Link to comment
Share on other sites

260112

25min jog.....

Har funderet over målene for 2012, og hvis min plan holder ser jeg gerne følgende opnået inden udgangen a iår:

2012 mål

Coc 3 - evt credit card sæt..

150kg bænk

5x50kg chinup

130kg fat død

Beast MP

200 SSST

Derudover vil jeg gerne have min 5k løbetid ned på 20min.. Er sikker på jeg nok skal nå dem alle :)..

Var Iøvrigt forbi butchers lab igår hvor jeg blev udfordrer i 60kg KB snatch.. Jeg får hermed mit navn indgraveret på kuglen (som den eneste pånær en eller anden CFer ;D..)

Edited by TRS
Link to comment
Share on other sites

Var Iøvrigt forbi butchers lab igår hvor jeg blev udfordrer i 60kg KB snatch.. Jeg får hermed mit navn indgraveret på kuglen (som den eneste pånær en eller anden CFer ;D..)

Fandeme god still. Hvordan med udførsel.. Var den pæn nok eller kom den bare op.. Kunne forestille mig det er svært med sådan en satan også at holde en nogenlunde fin form i udførselen. :devil:

Edited by Kousgaard
Link to comment
Share on other sites

Fandeme god still. Hvordan med udførsel.. Var den pæn nok eller kom den bare op.. Kunne forestille mig det er svært med sådan en satan også at holde en nogenlunde fin form i udførselen. :devil:

Hvis jeg selv skal sige det så synes jeg faktisk stilen var ganske pæn.. Du kan evt tjekke Butchers Labs facebook gruppe, der skulle ligge en vid :).. Jeg er ikke selv skarp nok til at få smidt videoen i loggen..

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg selv skal sige det så synes jeg faktisk stilen var ganske pæn.. Du kan evt tjekke Butchers Labs facebook gruppe, der skulle ligge en vid :).. Jeg er ikke selv skarp nok til at få smidt videoen i loggen..

Jeg kan sgu ikke se nogen video. Vil du ikke smide den her inde?

Var det btw one-arm KB snatch? Så er 60kg jo SICK :w00t:

Rigtig solide mål du har sat dig i øvrigt. Håber ud når dem :smile:

Link to comment
Share on other sites

         270112

RB260N: 20x3 ... Lavede dem Imellem alle de andre øvrlser.. Tough omgang! Venstre haltede..

Bænk: 5x5x105kg

Chins: 4,4,3,3,3x40kg

Shrugs: 3x10x110kg

Fat EZ rev curl: 3x10x20kg (-stang)

10min: 5/5 dead c&p @ 24kg: 11 runder ..... Kuglen rørte gulvet mellem hver Rep.. Epic pump i deltz!!

NU weekend rest!

Link to comment
Share on other sites

        300112

Coc 3: 5x0 ... Langt fra saft nok til at lukke den helt.. Synes ikke Gillighams 20set routine har givet mig andet end udholdenhed..

BB MP: 5x5x65kg

Chins: 5x4x40kg

Fat død op til 4x107,5kg

Dips: 2x12x30kg

DB rows: 2x12x40kg

Fat BB curl: 3x10x40kg

Alt i alt en ok træning. Føler mig ganske stærk når jeg får to dages rest i streg.. Vil forsøge at fortsætte med lørdag og søndag OFF...

Link to comment
Share on other sites

        300112

Coc 3: 5x0 ... Langt fra saft nok til at lukke den helt.. Synes ikke Gillighams 20set routine har givet mig andet end udholdenhed..

Ærgerligt! HVad med iso holds i lukket tilstand?

Kender du iøvrigt "Grip 4orce"? Det lader til, at de træner crush-mekanikken bedre end alm. fat gripz

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share