TRS - Pullup FANatic!


TRS
 Share

Recommended Posts

One arm chinup..

Ka ik lave dem fritatående, men det er med ryggen op a muren..

Ah, mig som er mongol og ikke forstod det :laugh: De fleste kalder det one-arm pullup. Jeg ved godt at der er forskel på grebet i chinups og pullups, men når det er one-arm kan man kun hænge sidelæns, så der må begge betegnelser vel dække over det samme :smile:

Link to comment
Share on other sites

Præcis ;).. Skriver blot OAC for ikke at forveksle det med one arm pushup.. Armwrestling Tapper dog mine køller for sindsygt, så var svag Idag..

Overvejer a prøve lidt grease the groove med OAC excen. Erfaringer med det?

Jeg har i perioder lavet OAC excentrisk, men aldrig greased the groove. Konceptet med grease the groove er jo, at stoppe før failure. Når du kører excentrisk OAC er du allerede over failure og belaster muskler og nervesystem ekstremt meget. Hvis du endelig skal gøre det så gør det i en kort periode i stil med systematisk overload og hold så pause/deload bagefter. I HST f.eks. kører man jo excentrisk i 2 uger á i alt 6 træningspas og holder herefter en uges pause. Det har for mig været meget effektivt rent styrkemæssigt. Så mon ikke det kunne give fine resultater, at køre OAC excentrisk 3 gange i ugen i nogle uger, og så holde en uges deload. Det er da forsøget værd og jeg vil følge det med stor interesse :smile: .. Men du skal nok ikke regne med, at der er meget power i armene til andre ting i de uger der.

Edited by Excess
Link to comment
Share on other sites

                  271111

DB preacher curl: 4x10x16kg

DB tri ext: 4x8x20kg

DB rev wrist: 3x15x10kg

DB wrist: 3x20x30kg

                  251111

OAC excen: 6x1

1hp: 15+15kg + 2,5: 5x1

Fat sumo: 4x3x100

Fat farmer 2x rundt i HSF kælderen

Sandsæk bearhug Walk 2x rundt i HSF kælderen

Excess--> Hmm du måske man bare sku køre OAC så ofte som kroppen tillader..

Link to comment
Share on other sites

281111

Hangboard chins: 17x6

KB rows: 15,10x40kg

Ivakin curls: 4x8x15kg

291111

CG bænk: 5x20,40,60, 3x80,100, 3x1x125kg .. Første gang ever med 125kg! PR!

Dips: 12,10,10x30kg

DB tri ext: 8,8x20kg

Fat sumo: 5x3x100kg .. Ingen i gym ku løfte den ;)..

KB swings: 15:15sek on/off, 20sæt x 10rp x 32kg

Edited by therealstud
Link to comment
Share on other sites

Tak for kommentarerne på træningen

Prøver gerne den 100kgs med fatz og owner den :).

Stærkt bænkpress i går & der var tydeligt flere kg i dig.

Ps. Gode lammeboller ;)

My brother from another mother! Du ska bestemt prøve de 100k i fat død.. Det er absolut ingen dødsvægt og siger nok mere om de andre der whimps i gymmet end om min styrke :laugh: ..

Tvivler på der er til mere end 130-135 med røven løftet..

Link to comment
Share on other sites

Det er forhåbentlig ikke per håndvægt, for så har du modbydelige trisser!!

(Skaarup kører med 27,5kg....)

Hey hey, jeg kører da 6 reps med 24 og har ikke specielt modbydelige trisser, for ikke at tale om et tåbeligt bænkpres :laugh:

TRS << Tilykke med PR i CG bænk. Fandme stærkt. Det lyder til gengæld knap så fedt med din skade. Man skal sgu passe med med EXC-træning i den kaliber. Gør det stadig niller?

Link to comment
Share on other sites

Hey hey, jeg kører da 6 reps med 24 og har ikke specielt modbydelige trisser, for ikke at tale om et tåbeligt bænkpres :laugh:

TRS << Tilykke med PR i CG bænk. Fandme stærkt. Det lyder til gengæld knap så fedt med din skade. Man skal sgu passe med med EXC-træning i den kaliber. Gør det stadig niller?

Gymnastics gir også modbydelige trisser!! Halsen kan stadig mærkes, tror måske jeg har trukket en mini fiber.. Køre lidt weighted pullups for en tid istedet..

              021211

CG bænk: 5x20,40,60, 3x80,100, 1x125kg ... Var måske til en double, men kørte konservativt..

Dips: 5x10x30kg

DB Tri ext: 3x8x20kg

Fin hurtig træning med D.B.F. I frokostpausen ...! PWO 2 goodlife bars..

Link to comment
Share on other sites

Ex--> chins var stille og rolige :).. Mht volumen synes jeg den passer fint i forhold til en blanding af styrke og

Masse til mig.. Går og pønser på noget mere systematik har bare ik helt fundet ud af hvad d ska være.. Måske en omgang russisk Bear volumen til trækkemekanien. Pt føler jeg mig godt til rette med at dele pres og træk op i hver sine træninger. Alt andet er by feel og hvad jeg har lyst til.. Måske en omgang KTA igen i det nye år... Conditioning skal også have lidt mere fokus om et par mdr når der ska arbejdes på strandformen igen :)... Vægte igår sagde 93,5kg...

               071211

CG bænk: 5x20,40,60, 3x80,100, 2x125kg ... PR!

Bred bænk: 5x5x100kg ... Lang tid siden jeg har bænket "normalt"..

DB tri ext: 4x10x20kg

Lateral: 3x15x12kg

DB wrist: 5x15x30kg

DB rev wrist: 5x15x10kg

Link to comment
Share on other sites

     091211

CG bænk: 5x20,40,60, 3x80,100, 2x125kg .. Den var tung Idag. Burde ha rested men blev fristet af træning i godt selskab!

CG bænk til klods: 1x130kg, 1x140kg ... Har aldrig bænket med klods eller haft mere end 125kg på stangen. Failede 150kg.. Ska holde mig fra singles..

Log MP: 5x10x50kg

Log bænk: 5x50,70,80, 10x100kg ... Fed fed omgang med log bænk!..

Resten af weekenden skal restes og næste uge blir deload med jernløft mandag og torsdag!..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share