Brad Pitt kroppen?!?!


Pumber-Thomas
 Share

Recommended Posts

Saint-pauli har lige sat en stor fed streg under det jeg har skrevet. Måtte lige lure Spock's log og han løfter jo lige præcis det samme som Mr. Pitt og så ligner han tilmed Mr. Pitt.

Jer -> :bowdown::4smartass: <- Mig

:tongue:

Nå men tilbage til topic.

Pumber-Thomas> Hvis du tænker på on and off som skrevet her i tråden, så er det ikke et program. Men det er fordi der nogle gange går måneder mellem hans trænings dage. Så det er vist ikke det du vil :wink:

Men jeg kan anbefale THE 20 REP BREATHING SQUAT ROUTINE

Har selv kørt det og der er en del her på MOL der har, og rigtige mange har gode erfaringer med det.

Men det kræver du kan presse dig selv i ben.

Men du kan også bare fjerne breathing squat'en og køre tungt (som du nu kan) i squat. Jeg kørte 3-4x6-8 i squat på et tidspunkt hvor jeg så kørte alt andet som det står i det programmet (2x6-8). Og selvfølgelig bare kører så tungt man nu kan med de reps.

Fint program ellers, men det er sgu slet ikke mig, med det der fullbody tam tam.. Og som det er nu, skal mine ben stort set ikke trænes, kun lige arbejdes igennem engang imellem eftersom de er mega store (uden jeg helt ved hvorfor, for har aldrig trænet ben SÅ tungt). Men hva pokker bonus, så slipper man jo lidt for dem... Men ellers cardio..?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fint program ellers, men det er sgu slet ikke mig, med det der fullbody tam tam.. Og som det er nu, skal mine ben stort set ikke trænes, kun lige arbejdes igennem engang imellem eftersom de er mega store (uden jeg helt ved hvorfor, for har aldrig trænet ben SÅ tungt). Men hva pokker bonus, så slipper man jo lidt for dem... Men ellers cardio..?

Gider du ikke poste et billede af de megastore ben, please?

Link to comment
Share on other sites

hvad vil jeg sige med det?

At en voksen mand repper med 90kg i bænkpres, er sgu kun tilnærmelsesvis imponerende hvis han mangler den ene arm...

Klap lige ponyen... det kommer vel an på mål mv...!! jeg tror sku ikke BP drømmer om, at stille op til den næste stærkmand konkurrence....

Link to comment
Share on other sites

Whats the point? Du gider jo alligevel ikke følge de råd, der bliver givet! :nonono:

De sidste par ting har jo ikke ligefrem været noget om det cardio jeg spurgte om, vel..? Stop nu med de dumme svar der, ingen herinde der kan bruge det.

Det jeg spurgte om nu, var cardio træning? Altså simpelt hvor man ikk er afhængig af bestemte tidspunkter hvor man kun kan træne det på (fx spinning som blev nævnt, kan man jo ikk bare lige sådan gøre, der er jo træningstider og sån).

Og desværre kan ikk poste et billede, da jeg intet kamera har.. Men store og store, altså de er 60cm i omkreds, og synes selv det er rigeligt i første omgang.

Link to comment
Share on other sites

De sidste par ting har jo ikke ligefrem været noget om det cardio jeg spurgte om, vel..? Stop nu med de dumme svar der, ingen herinde der kan bruge det.

Det jeg spurgte om nu, var cardio træning? Altså simpelt hvor man ikk er afhængig af bestemte tidspunkter hvor man kun kan træne det på (fx spinning som blev nævnt, kan man jo ikk bare lige sådan gøre, der er jo træningstider og sån).

Og desværre kan ikk poste et billede, da jeg intet kamera har.. Men store og store, altså de er 60cm i omkreds, og synes selv det er rigeligt i første omgang.

Nu skal vi give dig det svar der virker for dig.. Det du vil høre....

Lav en masse pec-deck. Fårced i pec deck giver striber og et flot firkantet brudt. ikke det der runde look som bænkpressen giver...

Ellers husk. Lange bevægelser og mange reps for at tone musklerne.. helst kabler og maskiner, masse maskiner!

Fedt brænder du bedst på Crazy Daisys dansgulv med en Smirnoff ice i hånden (alkohol gør du smider overflødig væske og den smule sukker der er i en ice, gør du kan danse i længere tid = bedre cardio).

Kort sagt ufattelige mængder af discotræning og -dans!

Mit svar på de 90kg for reps i bænkpressen handler om at det IKKE er imponerende. Ikke kan bruges som en argumentation for at han skulle have nogen uopnåelig styrke eller muskelmasse.

han er på dette område ganske ordinær. hans struktur og fedt% er derimod udenfor normen. Små ballethofter og led som en 11årig pige, kombineret med en lav fedtprocent, ser altid godt ud hvis man vil have det polerede look.

Link to comment
Share on other sites

Og desværre kan ikk poste et billede, da jeg intet kamera har.. Men store og store, altså de er 60cm i omkreds, og synes selv det er rigeligt i første omgang.

Nu har jeg selv de tyndeste ben nord for alperne og mine ben måler 61 cm.

PtPoul: Skal jeg lave flyers for at træne det inderste bryst? Er det noget du kunne smide op i et exel-ark?

Link to comment
Share on other sites

Pumber Thomas

Du vil dyrke cardio på tidspunkter, du selv bestemmer. Jamen så få købt dig et par løbesko og kom i gang med noget løberi. Det er dejligt her om sommeren. Prøv at finde et program på www.dourun.dk

Ellers tag 5 km 3 x om ugen eller 2x 10 km alt efter, hvor meget du kan klare. Kan du ikke lide at løbe ?. Find stålhesten frem og tag nogle lange cyckelture fx. 2 x 30 km og 1 x 100 kg om ugen.

Gider du ikke cyckle, så er der power walking. Gå nogle meget lange ture i hurtigt tempo.

Hvis det skal foregå i centret, så løb på løbebånd eller motionscyckel.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at mange undervurderer den visuelle effekt at en meget lav fedtprocent.

Spock der har bidraget her i tråden tik for nogen tid siden taget nogle før efter billeder. Før billederne ser ikke ud af så meget, men efterbilledet er ret ”Fight Club” artigt.

Det kan være, at Spock selv vil kommentere billederne (stats osv.):

Gys nogle billeder :laugh: ...

Det første "fede-billede" blev, så vidt jeg husker, taget efter en del tids sygdom, eller også var det efter en operation, hvor jeg ikke måtte lave alt for meget i lang tid.

Styrkemæssigt er der ikke megen forskel på de to billeder, det er ene og alene fedtpct der er bragt ned til et fornuftigt leje igen -da jeg kunne begynde at træne igen :innocent:

Link to comment
Share on other sites

du kan ikk træne det inderste bryst sku da!

der hjælper hverken flyers eller cablecrossover!

måden brystmusklen hæfter på (på langs) umuliggør det da at træne det inderste.

det eneste der skal til er da store nok patter og en lav BF hvis man vil ha markering derinde

Link to comment
Share on other sites

du kan ikk træne det inderste bryst sku da!

der hjælper hverken flyers eller cablecrossover!

måden brystmusklen hæfter på (på langs) umuliggør det da at træne det inderste.

det eneste der skal til er da store nok patter og en lav BF hvis man vil ha markering derinde

Velkommen til ironiens fagre verden :w00t:

Men det var selvfølgelig heller ikke flinkt gjort...

Link to comment
Share on other sites

Helt enig ang. det med "bare" at cutte ned. Hvis man ikke fra naturens side er udstyret med en ultra lav fedt%, er det sgu ikke "bare" at cutte ned. Det er jo svært at sige, hvad der skal til før du rammer den form - som Jhax sige: Let's see some pics!

jeg er selv gået fra 97 til 75 - så hvor der er vilje er der vej... det var ikke "bare" sådan lige, men hvis man gør det på den måde man synes er bedst (fx meget cardio eller mindre mad eller kombinationen deraf) så er vægttabet også mere holdbart og sjovere at tabe, end hvis man absolut skal både spise mindre samt dyrke mere cardio - mit valg af de de tre kombinationer var mindre mad.

Jeg tror at mange undervurderer den visuelle effekt at en meget lav fedtprocent.

Spock der har bidraget her i tråden tik for nogen tid siden taget nogle før efter billeder. Før billederne ser ikke ud af så meget, men efterbilledet er ret ”Fight Club” artigt.

Det kan være, at Spock selv vil kommentere billederne (stats osv.):

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

nu skal det også kommenteres til billederne at der hvor spock er mest cut er hans arme poseret så skuldrene ser mere imponerende ud end på det ovenstående billede...

men billederne viser nu alligevel godt forskel på fedt%!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share