Brad Pitt kroppen?!?!


Pumber-Thomas
 Share

Recommended Posts

Det er (for de fleste) forholdsvist nemt at spise noget mad og løfte nogle vægte. Når det kommer til at smide de sidste %, ja så bliver det straks hårdere.

Hvis man har de redskaber som MOL stiller til rådighed med al den viden som findes herinde... så bør det ikke være særlig svært at cutte hvis bare man er lidt determineret.

Se bare på Lasse T, han er jo et klasse eksempel på at man kan gå fra en skod fysik til en filmstjernefysik med tung træning og overvågning af kosten.

Men det er jo bare min mening.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Stats:

17år(1988år)

80kg.

183 høj.

fedt%: mellem 10-15.

Trænet i 2 år præcis - bruger 2-split.

Bænk max: 130kg.

Bænk set med 10: 95kg.

Military press max: 90kg.

Military i set: 75kg.

Dødløft max: 180kg.

Squat max: 120kg.

Pulldowns max: går kun til 120kg..?

Pulldowns i set: 100kg.

Kosttilskud: Protein pulver 80% til morgenmad og lige efter træning.

Kommende mål: Vil ikke blive større end jeg er (foreløbigt) Mindske fedt% måske, for at blive endnu mere trimmet - og netop opnå den Brad Pitt agtige krop + fin justere her og der hehe!

Du er allerede både større og stærkere end Brad Pit...

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår ikke pointen i at folk ikke mener Pitt er stor. Det er da komplet underordnet om han er en tarvelig ål eller hvad han nu er - spørgeren siger specifikt det er hans mål. Det synes jeg er helt fair.

Nu startede spørgeren jo også med at sige at pitt var stor og muskuløs, samtidig med at det var hans mål. Så er det vel helt fair at påpege at det ikke er tilfældet, så han kan gribe hans videre træning realistik an iforhold til at nå hans kropsmål.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, uden pis, at jeg ville have en større, mere atletisk og mere markeret krop end ham hvis bare jeg cuttede fra mit nuværende udgangspunkt som ikke er videre imponerende. Jeg kan SLET ikke se hvor du finder massen på ham.... hans bryst er jo fladere end en pige i præpuberteten.

hvis du bare....

Link to comment
Share on other sites

Pumber-thomas> Vi kan hurtigt blive enige om at BP har en BlingBling fysik. Men jeg kan ikke forstå at du skulle mangle masse i den sammenhæng. Så vidt jeg kan se på dine stats, så owner du mig eftertrykkeligt og jeg tror da personligt, ikke at jeg er meget mindre end BP. Så mangler jeg jo selvfølgelig bare lige at cutte det sidste :cool:

Kunne du evt ikke poste et par mobil-pics?

Link to comment
Share on other sites

Helt enig ang. det med "bare" at cutte ned. Hvis man ikke fra naturens side er udstyret med en ultra lav fedt%, er det sgu ikke "bare" at cutte ned. Det er jo svært at sige, hvad der skal til før du rammer den form - som Jhax sige: Let's see some pics!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig ang. det med "bare" at cutte ned. Hvis man ikke fra naturens side er udstyret med en ultra lav fedt%, er det sgu ikke "bare" at cutte ned. Det er jo svært at sige, hvad der skal til før du rammer den form - som Jhax sige: Let's see some pics!

Det er nemlig rigtigt. Det er uhyggeligt meget lettere at opbygge den sparsomme mængde muskelmasse Brad Pitt har, end det er at opnå den fedtprocent han har i f.eks Fight Club. Specielt hvis man fra naturens side er godt polstret.

Link to comment
Share on other sites

det kan være for nogle mennesker, næsten en umulig opgave at komme ned i en fedtprocent lignende brad pitts og ryan renolds på de billeder der... Man må tage hatten af for at de er sku fanme ripped. Noget jeg prøver hvert år, men så lav fedtprocent der, har jeg aldrig haft. Til jer derude der sidder og siger det er så nemt at få sådan en fysik der, prøv lige engang at cutte ned og se om i selv kan først, det er nu umådeligt sværere at komme ned i fedtprocent, end bare at tage på !

Dermed ikke sagt at brad pitt er muskuløs på nogen måder, men hatten af for den lave fedtprocent. Jeg vil helt sikkert også skyde den til at være omkring 8 eller lavere, næppe 10!!!

Link to comment
Share on other sites

Det er nemlig rigtigt. Det er uhyggeligt meget lettere at opbygge den sparsomme mængde muskelmasse Brad Pitt har, end det er at opnå den fedtprocent han har i f.eks Fight Club. Specielt hvis man fra naturens side er godt polstret.

Ja, meget af det handler også om gener; Det gælder om at vælge de rigtige forældre! :wink: Når alt det så er sagt, kender jeg sgu flere som render rundt med en fysik, som sagtens kan blæse Brad Pitts Fight Club fysik af banen - uden egentlig at gøre andet end at dyrke sport. Mange atleter, som dyrker fx: kampsport, roning, atletik ser jo sådan ud året rundt! Langt de fleste uden at gå op i HST programmer og proteinpulver. De "nøjes" med at dyrke deres sport knaldhårdt - flere gange om ugen (hele året)

Om ikke andet kræver det vilje, diciplin og vedholdenhed. JS er et meget godt eksempel på at man godt kan blive rippet - også selvom man er over de 30! Link :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Helt enig ang. det med "bare" at cutte ned. Hvis man ikke fra naturens side er udstyret med en ultra lav fedt%, er det sgu ikke "bare" at cutte ned. Det er jo svært at sige, hvad der skal til før du rammer den form - som Jhax sige: Let's see some pics!
Det er nemlig rigtigt. Det er uhyggeligt meget lettere at opbygge den sparsomme mængde muskelmasse Brad Pitt har, end det er at opnå den fedtprocent han har i f.eks Fight Club. Specielt hvis man fra naturens side er godt polstret.
det kan være for nogle mennesker, næsten en umulig opgave at komme ned i en fedtprocent lignende brad pitts og ryan renolds på de billeder der... Man må tage hatten af for at de er sku fanme ripped. Noget jeg prøver hvert år, men så lav fedtprocent der, har jeg aldrig haft. Til jer derude der sidder og siger det er så nemt at få sådan en fysik der, prøv lige engang at cutte ned og se om i selv kan først, det er nu umådeligt sværere at komme ned i fedtprocent, end bare at tage på !

Dermed ikke sagt at brad pitt er muskuløs på nogen måder, men hatten af for den lave fedtprocent. Jeg vil helt sikkert også skyde den til at være omkring 8 eller lavere, næppe 10!!!

Nu vil jeg tro at det sikkert også hjælper på motivationen når man får en helvedes masse penge for de roller som de har :cool: (ikke dermed sagt at det "bare" er et spørgsmål om motivation, men alligevel hjælper det nok lidt). Kunne da også godt forestille mig at det hjælper lidt at have en persolig (gerne lettere nazistisk) træner, der råber af den 24 timer i døgnet :tongue:

/MLP

Link to comment
Share on other sites

Brad Pitt vejer så vidt jeg husker omkring 75kg i Fight Club. T-Nation har en artikel liggende omkring det, hvor de inverviewer en (eller flere) af de personlige trænere for filmstjernerne.

ARTIKLEN

Den burde kunne svare på dit spørgsmål :smile:

/MLP

20 Pounds of "Hollywood" Muscle! er en ganske fremragende artikel! Tak :4thumbup:

Nede midt i artiklen har Christian Thibaudeau et komplet program (Kig efter linket "here") - jeg indsætter hele hans Superhero-program som et eksempel på hvad en prof-træner gør ved en hollywood-stjerne når de har 12 uger til at få i ham/hun i form. Læs i selve artiklen om hvorfor han bruger præcis de valgte øvelser, om kost og meget andet.

Superhero Program

by Christian Thibaudeau

WEEKS 1-4

Monday (Shoulders conjugate/Traps heavy)

A. Seated dumbbell press

4 x 6-8 reps

B1. Upright rowing

3 x 10-12 reps

B2. Seated incline lateral raise

3 x 10-12 reps

C. Arnold press

3 x 8-10 reps

D. Lateral raise

1 x 100 reps (take pauses if needed)

E. Barbell power shrugs

5 x 5 reps

Tuesday (Quads/Hams/Biceps/Triceps)

A1. Back squat

1 x 15, 1 x 12, 1 x 8, 1 x 20

A2. Romanian deadlift

1 x 12, 1 x 10, 1 x 8, 1 x 15

B1. Barbell curl

3 x 6-8 reps

B2. Close-grip decline press

3 x 6-8 reps

C1. Preacher curl

3 x 10-12 reps

C2. Decline dumbbell triceps extension

3 x 10-12 reps

D1. Hammer curl

3 x 12-15 reps

D2. Cable triceps extension

3 x 12-15 reps

Thursday (Traps conjugate/Shoulders heavy)

A. Barbell shrugs

4 x 6-8 reps

B1. Haney shrugs (behind the back shrugs in the Smith machine)

3 x 10-12 reps

B2. Upright rowing

3 x 10-12 reps

C. Standing calf machine shrugs

3 x 8-10 reps

D. Rear delt machine

1 x 100 reps

E. Military press

5 x 5

Saturday (Chest/Back)

A1. Incline bench press

3 x 6-8 reps

A2. Bent over barbell rowing

3 x 6-8 reps

B1. Flat dumbbell bench press

3 x 10-12 reps

B2. Lat pulldown

3 x 10-12 reps

C1. Decline bench press

3 x 12-15 reps

C2. Seated rowing

3 x 12-15 reps

* NOTE: Abdominal work is performed after every workout. Alternate between these two:

ABS WORKOUT 1

A1. Kneeling cable crunch

3 x 12-15 reps

A2. Machine crunch (use a 505 tempo)

3 x 6-8 reps

A3. Swiss ball crunch

3 x max

ABS WORKOUT 2

A1. Eagle sit-up

3 x max

A2. Roman chair Russian twist

3 x 12-15 reps

A3. High pulley woodchop

3 x 12-15 reps per side

WEEKS 5-8

Monday (Upper chest conjugate/Biceps heavy)

A. Incline bench press

4 x 6-8 reps

B1. Low-incline dumbbell press (stop short of lockout)

3 x 10-12 reps

B2. Incline cable flies

3 x 10-12 reps

C. Low-pulley crossover

3 x 8-10 reps

D. Bench press

1 x 100 reps (take pauses if needed)

E. Barbell curl

5 x 5 reps

Tuesday (Quads/Hams)

A1. Back squat

1 x 15, 1 x 12, 1 x 8, 1 x 20

A2. Romanian deadlift

1 x 12, 1 x 10, 1 x 8, 1 x 15

B1. Leg press

3 x 10-12 reps

B2. Gironda leg curl (leg curl with an elevated torso, as in a push-up position)

3 x 10-12 reps

C. Leg curl

1 x 100 reps

Thursday (Biceps conjugate/Upper chest heavy)

A. Barbell curl

4 x 6-8 reps

B1. Reverse preacher curl

3 x 10-12 reps

B2. Hammer curl

3 x 10-12 reps

C. Machine curl 2/1 technique (lift with 2 arms, lower in 5 seconds with 1 arm)

3 x 5-6 reps per side

D. Preacher curl

1 x 100 reps

E. High incline dumbbell press

5 x 5

Saturday (Back/Triceps)

A1. Barbell rowing

3 x 6-8 reps

A2. Fat-man pull-ups

3 x max reps

B1. Weighted chins

3 x 6-8 reps

B2. Lat pulldown

3 x 10-12 reps

C1. Decline EZ-bar triceps extension

5 x 6-8 reps

C2. Rope triceps extension

5 x 12-15 reps

* NOTE: Abs work is still performed after every workout in an alternate fashion.

WEEKS 9-12

Monday (quadriceps/hamstrings)

A. Back squat

1 x 10, 1 x 8, 1 x 6, 1 x 8, 1 x 10

B1. Leg press

3 x 10-12 reps

B2. Leg extension

3 x 10-12 reps

C. Romanian deadlift

1 x 10, 1 x 8, 1 x 6, 1 x 8, 1 x 10

Tuesday (Shoulders/Back)

A1. Upright rowing

1 x 10, 1 x 8, 1 x 6, 1 x 8, 1 x 10

A2. Seated incline dumbbell lateral raise

4 x 12-15 reps

B. Cable lateral raise (one arm at a time)

3 x 15-20 reps per arm

C1. Barbell rowing

1 x 10, 1 x 8, 1 x 6, 1 x 8, 1 x 10

C2. Lat pulldown

1 x 10, 1 x 8, 1 x 6, 1 x 8, 1 x 10

E. Haney shrugs

3 x 12-15 reps

Thursday (Biceps/Triceps)

A1. Preacher curl

4 x 8-10 reps

A2. Alternate dumbbell curl

4 x 10-12 reps per arm

A3. Reverse barbell curl

4 x 12-15 reps

B1. Close-grip bench press

4 x 8-10 reps

B2. Lying barbell triceps extension

4 x 10-12 reps

B3. Rope triceps extension

4 x 12-15 reps

Saturday (Chest/Shoulders)

A1. Decline dumbbell press

3 x 8-10 reps

A2. Dips

3 x max reps

A3. Cable crossover

3 x 12-15 reps

B1. Seated dumbbell press

4 x 8-10 reps

B2. Standing lateral raise

4 x 10-12 reps

B3. Front dumbbell raise

4 x 12-15 reps

* NOTE: Abs should be worked after every workout (same as two other phases) plus additional resistance free abs work everyday.

Link to comment
Share on other sites

MANGE tak for alle de fine svar :4thumbup: :bigsmile:

Men som alle vist mere eller mindre er enige om, så er det cardioen og kosten jeg skal have fat i hvis jeg vil blive lige så trimmet som BP.

Men er der så nogen der har et godt cardio program? Altså simpelthen et helt program bare med cardio, selvfølgelig skal det passe med min muskel træning også.. men skulle der tilfældigvis være nogen der har noget godt om cardio?

Altså istedet for bare at løbe 5km hver dag, kører jeg simpelthen nok død i, sys det er forkedeligt... hvis i kan følge mig lidt i det? hehe.. Men altså sån en program?

Link to comment
Share on other sites

Hvad med noget spinning?

Har har du mulighed for at forbrænde en h*lvede masse Kjoule, samtidig med at det ikke er særligt skades-fremmende, da det er non-impact.

Som de andre i tråden siger, er du jo vildt stærk, så du skal bare igang med at forbrænde noget mere i forhold til hvad du indtager, så kommer det af sig selv.

Det kræver viljestyrke, men kompenser ved at lave noget ekstra cardio.

Nu er jeg ikke i nærheden af din styrke, men til gengæld er fedtpct nogenlunde i orden. Og det kan altså godt lade sig gøre at få en BP-agtig fedtpct, hvis det virkelig er det du vil.

Held og lykke med det, og post evt. pics i processen.

Link to comment
Share on other sites

Nu siger jeg noget man nok sjældent hører i samme sætning... But here goes...

Jeg synes tit hans form bliver undervurderet. Nu har folk allerede nævnt fedt procenten, så den springer jeg lige over.

Men han præstere alligevel at have en hvis symetri af den "masse" han nu engang har. Mine arme er f.eks aaaalt for små i forhold til min brystkasse, og det ser jo fjollet ud :blush:

Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde den artikel. Men den var om en BB'er der havde set Brad der hvor han trænede og havde gået og luret Brads træning.

Han svinede egentlig Brad til med hvad han løftede, men han sagde at Brad lå med omkring 90kg (det stod godt nok i pund, men kan huske jeg regnede på det i sin tid) i bænk pres og reppede vist omkring 8 uden spotter. Det er selvfølgelig ikke hjerneblæsende mange kilo, men det følger da ret godt gennemsnittet her på MOL. Og det var vist før Troy (altså før han skulle træne mere til Troy), så han har da nok været ret stærk op til og under optagelserne af Troy.

Jeg har aldrig set ham og kan kun sige hvad jeg har læst, men jeg synes nu han er undervurderet. Og så kør han super meget on and off træning, så hvis man også lige tager det i betragtning synes jeg da det er flot.

Som sagt alt sammen noget jeg har læst mig til, så har bare måtte danne mig et billede ud fra det.

Det var bare min mening om sagen :smile:

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Jeg har været PT for en kvinde der bænkede 85 og vejede ca 70 kg.

På dette tidspunkt anede jeg intet om styrkeløft, opspænd osv...

Så med noget teknik træning osv. havde hun pattet 90kg.

hvad vil jeg sige med det?

At en voksen mand repper med 90kg i bænkpres, er sgu kun tilnærmelsesvis imponerende hvis han mangler den ene arm...

Link to comment
Share on other sites

Synes BP er lidt mere fornuftig bygget i Troy.

Helt enig. Jeg synes dog det er mærkeligt, at alle altid snakker om Brad Pitt når de taler om Troy, og aldrig Eric Bana. Bevares, BP er mere markeret i filmen end Eric Bana, men synes nu personligt at hans (EBs) størrelse er mere imponerende.

post-8781-1151267844_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været PT for en kvinde der bænkede 85 og vejede ca 70 kg.

På dette tidspunkt anede jeg intet om styrkeløft, opspænd osv...

Så med noget teknik træning osv. havde hun pattet 90kg.

hvad vil jeg sige med det?

At en voksen mand repper med 90kg i bænkpres, er sgu kun tilnærmelsesvis imponerende hvis han mangler den ene arm...

Hvis han bænker 90 kg 8 gange kan han jo tage ca 110 i max. og det er

altså okay af en mand med en kropsvægt på 70 kg. Taget i betragtning at

han træner on-off. Han er jo ikke styrkeløfter, han er skuespiller!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været PT for en kvinde der bænkede 85 og vejede ca 70 kg.

På dette tidspunkt anede jeg intet om styrkeløft, opspænd osv...

Så med noget teknik træning osv. havde hun pattet 90kg.

hvad vil jeg sige med det?

At en voksen mand repper med 90kg i bænkpres, er sgu kun tilnærmelsesvis imponerende hvis han mangler den ene arm...

ptpoul>> Jeg tror ikke helt du fangede min pointe, som netop er den som zetter skriver.

Jeg skrev jo også han var gennemsnit, ikke han lå blandt toppen af MOL.

Ikke for at være på tværs, men nu er tråden lidt om Brad og ikke Eric. (Men i det heltaget er tråden lidt på et sidespor :raisebrow: )

Og når det så er sagt, er jeg nu også mest til Eric Bana's fysik.

Edited by Underwear
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at mange undervurderer den visuelle effekt at en meget lav fedtprocent.

Spock der har bidraget her i tråden tik for nogen tid siden taget nogle før efter billeder. Før billederne ser ikke ud af så meget, men efterbilledet er ret ”Fight Club” artigt.

Det kan være, at Spock selv vil kommentere billederne (stats osv.):

gallery_1882_17_1084527671.jpg

gallery_1882_119_1103758293.jpg

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

-->Spock.. Arhh spinning er godt nok ikk lige mig.. altså så skal man til og bestille tid til spinning i ens center eller selv have lidt udstyr og sådan.. tænkte mere på noget lidt mere "simpelt" altså bruge lidt af det fitness gejl der jo tit er i et center.. eller en sport man ku hygge med der hjemme eller sådan...

Men anyway, tusinde tak for alle de gode svar, det er efterhånden også blevet en laaaaang tråd :4thumbup:

Ps. Hva er præcis on - off dage?? Hvordan vil træningen se ud.. kom med et eksempel hvis nogen kan..?

Ex..

Mandag: ... ?

Tirsdag: ... ?

Onsdag: ... ?

Torsdag: ... ?

Fredag: ... ?

Lørdag: ... ?

Søndag: ... ?

Link to comment
Share on other sites

Saint-pauli har lige sat en stor fed streg under det jeg har skrevet. Måtte lige lure Spock's log og han løfter jo lige præcis det samme som Mr. Pitt og så ligner han tilmed Mr. Pitt.

Jer -> :bowdown::4smartass: <- Mig

:tongue:

Nå men tilbage til topic.

Pumber-Thomas> Hvis du tænker på on and off som skrevet her i tråden, så er det ikke et program. Men det er fordi der nogle gange går måneder mellem hans trænings dage. Så det er vist ikke det du vil :wink:

Men jeg kan anbefale THE 20 REP BREATHING SQUAT ROUTINE

Har selv kørt det og der er en del her på MOL der har, og rigtige mange har gode erfaringer med det.

Men det kræver du kan presse dig selv i ben.

Men du kan også bare fjerne breathing squat'en og køre tungt (som du nu kan) i squat. Jeg kørte 3-4x6-8 i squat på et tidspunkt hvor jeg så kørte alt andet som det står i det programmet (2x6-8). Og selvfølgelig bare kører så tungt man nu kan med de reps.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share