Brad Pitt kroppen?!?!


Pumber-Thomas
 Share

Recommended Posts

Når man siger man vil være stor herinde, så er der mange der tænker Arnold stor, og selvfølgelig også giver råd derefter.

Men jeg tænker mere på en krop som Brad Pitt (i filmen Fight Club). Han er jo ikke bodybuilder stor, men alligevel er han ret stor og meget muskuløs, og trimmet..

Nogen der ved hvordan et sådanne program vil se ud, til en sådanne krop??

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Når man siger man vil være stor herinde, så er der mange der tænker Arnold stor, og selvfølgelig også giver råd derefter.

Men jeg tænker mere på en krop som Brad Pitt (i filmen Fight Club). Han er jo ikke bodybuilder stor, men alligevel er han ret stor og meget muskuløs, og trimmet..

Nogen der ved hvordan et sådanne program vil se ud, til en sådanne krop??

Brad Pitt vejer så vidt jeg husker omkring 75kg i Fight Club. T-Nation har en artikel liggende omkring det, hvor de inverviewer en (eller flere) af de personlige trænere for filmstjernerne.

ARTIKLEN

Den burde kunne svare på dit spørgsmål :smile:

/MLP

Link to comment
Share on other sites

ifølge den linkede artikel vejer han 155 lbs = 70.3068174kg ... altså uhyggelig lidt, så han er på ingen måde stor eller muskuløs, men han er da ret trimmet :smile: , så hvis det er den krop du efterstræber så er det cutning og cardio du skal igang med (eller højst sandsynligt, da jeg ikke kender din vægt eller bygning)

Link to comment
Share on other sites

Tak for de mange svar.. Men vil nu ikke kun kalde det markeret, der er også en del masse med, bare meget fedtfri.. så som i siger, selvfølgelig sygt lav fedt procent.. Men anyway, har lige tilføjet en 3 billeder.. Så kan i os nemmere fornemme hvilken slags størrelse jeg tænker på :4thumbup:

Ellere nogle forslag til hvordan træningen kunne se ud? eller råd/ideer? :4thumbup:

post-7883-1150921002_thumb.jpg

post-7883-1150921028_thumb.jpg

post-7883-1150921046_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jo det er også markeret som jeg siger, men den er ikke KUN markeret, der er OGSÅ muskelmasse med.. ok?

Tjaahh ved ikk hvorfor man ingen billeder kan finde af hans ryg, men hvis du har set filmen, så er den nu bred og muskuløs nok også.. Men billederne var nu også mere for lige at give et par billeder af det..

Men slet ingen ideer i stedet for bare "morsomheder" og diskussion af lidt irelevante ting? :bigsmile:

Gode råd kom frisk? :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Tak for de mange svar.. Men vil nu ikke kun kalde det markeret, der er også en del masse med, bare meget fedtfri.. så som i siger, selvfølgelig sygt lav fedt procent.. Men anyway, har lige tilføjet en 3 billeder.. Så kan i os nemmere fornemme hvilken slags størrelse jeg tænker på :4thumbup:

Ellere nogle forslag til hvordan træningen kunne se ud? eller råd/ideer? :4thumbup:

hvor er den masse??? :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Tak for de mange svar.. Men vil nu ikke kun kalde det markeret, der er også en del masse med, bare meget fedtfri.. så som i siger, selvfølgelig sygt lav fedt procent.. Men anyway, har lige tilføjet en 3 billeder.. Så kan i os nemmere fornemme hvilken slags størrelse jeg tænker på :4thumbup:

Ellere nogle forslag til hvordan træningen kunne se ud? eller råd/ideer? :4thumbup:

Jeg tror måske du har misforstået noget! Pitt han vejer KUN 70 kg på det billede, dvs. han er IKKE stor, men en meget lav fedtprocent. Billedet snyder ganske simpelt, han ser meget større ud end han i virkeligheden er...

Men til dig spørgsmål, så skal du igang med cardio-træningen, så du kan få din fedtprocent ned...

/MLP

Link to comment
Share on other sites

Fik du ikke en masse gode råd i den tråd du lavede for et stykke tid siden. Men vis du ikke har trænet siden.

Desuden står der alt hvad du har brug for at vide, i den artikel der blev linket til...

Edit, blev lige nørt til at søge, og finde ud af om du godt nok havde spurgt om noget lign før... Og jo, du fik allerede at vide hvordan man træner ordentlig i marts 2005. Kunne godt være der var lidt om det ikke?

Edited by Edu
Link to comment
Share on other sites

Jeg ved udemærket godt hvordan man træner, og jo har lavet et indlæg ligende det her før... Det irriterer mig bare at mane folk herinde hele tiden skriver mere eller mindre irelevante svar, pisser mig virkelig af!

Og ja ved godt der står noget med han kun vejer 70kg, men andre steder står der andet... og desuden er han jo heller ikk ligefrem en af de højeste..

Det jeg egentligt mente var om der måske skulle være en specifik måde at opnå netop det her resultat på?? Altså 100m løbere er jo også store, men træner jo også på deres engen specifike måde, osv osv med så mange forskellige.. så derfor ville jeg høre om der var en fremgangsmåde der måske var at fortrække for at opnå en krop som hans??

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, uden pis, at jeg ville have en større, mere atletisk og mere markeret krop end ham hvis bare jeg cuttede fra mit nuværende udgangspunkt som ikke er videre imponerende. Jeg kan SLET ikke se hvor du finder massen på ham.... hans bryst er jo fladere end en pige i præpuberteten.

Link to comment
Share on other sites

Andet end hård tung træning? Med seriøs styr over kosten, som gør en så lav fedtprocet mulig? Nej egentlig ikke, det skulle lige være.... Hård tung træning :laugh:

Desuden så vil du finde ud af at så godt som alle sportsfolk, især sprintere o.l. vægtræner, tungt vel at mærke... Selv skakspillere gør det :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Nu er han jo som mange skriver ikke vanvittig stor, men jeg synes nu han har en meget flot krop (dog lidt for lidt på pattøjet), og det er temmelig let blot at fyre spydigheder af om hans form. Folk har forskellige mål med deres træning, og dit synes jeg er et fint mål. Se i spejlet snarere end på vægten. Jeg ved ikke hvor høj han er men mener da han er ok, 185?

Jeg har ikke gidet lede efter et sted hvor du skriver hvordan din træningstilstand er, så det er lidt svært at sige om du skal træne mere cardio eller hvad du skal. Den kropstil er helt sikkert opnåeligt :cool: , men skal nok vide noget mere om din nuværende tilstand.

Måske er det nok bare at følge de råd du har fået i tidligere tråde?

Link to comment
Share on other sites

Stats:

17år(1988år)

80kg.

183 høj.

fedt%: mellem 10-15.

Trænet i 2 år præcis - bruger 2-split.

Bænk max: 130kg.

Bænk set med 10: 95kg.

Military press max: 90kg.

Military i set: 75kg.

Dødløft max: 180kg.

Squat max: 120kg.

Pulldowns max: går kun til 120kg..?

Pulldowns i set: 100kg.

Kosttilskud: Protein pulver 80% til morgenmad og lige efter træning.

Kommende mål: Vil ikke blive større end jeg er (foreløbigt) Mindske fedt% måske, for at blive endnu mere trimmet - og netop opnå den Brad Pitt agtige krop + fin justere her og der hehe!

Link to comment
Share on other sites

Nu er han jo som mange skriver ikke vanvittig stor, men jeg synes nu han har en meget flot krop (dog lidt for lidt på pattøjet), og det er temmelig let blot at fyre spydigheder af om hans form. Folk har forskellige mål med deres træning, og dit synes jeg er et fint mål. Se i spejlet snarere end på vægten. Jeg ved ikke hvor høj han er men mener da han er ok, 185?

Jeg har ikke gidet lede efter et sted hvor du skriver hvordan din træningstilstand er, så det er lidt svært at sige om du skal træne mere cardio eller hvad du skal. Den kropstil er helt sikkert opnåeligt :cool: , men skal nok vide noget mere om din nuværende tilstand.

Måske er det nok bare at følge de råd du har fået i tidligere tråde?

Og mange tak for de SERIØSE svar :4thumbup: :bigsmile: Har smidt lidt stats ind også, som du bad om..

Og selvfølgelig man kan sagtens finde folk der er større end ham, mange endda og nemt også. Men nu er det engang denne form her jeg stræber efter!

Link to comment
Share on other sites

Og mange tak for de SERIØSE svar :4thumbup: :bigsmile: Har smidt lidt stats ind også, som du bad om..

Og selvfølgelig man kan sagtens finde folk der er større end ham, mange endda og nemt også. Men nu er det engang denne form her jeg stræber efter!

hvad filan, mit indlæg forsvandt lige, men pointen var ganske åbenlys at du på baggrund af det oplyste sandsynligvis har en fin muskel masse, så det er cardioen du skal fokusere på, spinning, løb, roning etc. og så ellers forsøge at holde din vægttræning vedlige. Så en hel del cardio er nok vejen frem, for der er ikke meget sug på Pitt'en

Hel og lykke, og send endelig et billede ind, når det er opnået. Det burde ikke være umuligt projekt for dig.

Personligt hælder jeg mere til denne stil, hvis det endelig kom dertil at jeg ville træne alene for udseende

image005.png

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror, uden pis, at jeg ville have en større, mere atletisk og mere markeret krop end ham hvis bare jeg cuttede fra mit nuværende udgangspunkt som ikke er videre imponerende. Jeg kan SLET ikke se hvor du finder massen på ham.... hans bryst er jo fladere end en pige i præpuberteten.

Easy to say, hard to do..

Det er (for de fleste) forholdsvist nemt at spise noget mad og løfte nogle vægte. Når det kommer til at smide de sidste %, ja så bliver det straks hårdere.

De færreste kan altså præstere en % som "stjernerne", men nemt nok at sige, HVIS jeg "bare" cuttede :wink:

PS: Vil selv påstå, at hvis jeg smed 3-4kg fedt vil have nogenlunde samme look (og min form er ikke super), det er bare svært at smide 3-4kg fedt.

PPS: Jeg synes BP's form set ud fra et skønhedsideal er flot.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share