Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cormier har været igennem nogle pænt grimme ting på det sidste:

http://www.bodybuilding.com/fun/christina21.htm

2måneder i hospitalet med en fucked ryg kan gøre grimme ting ved de fleste.

Ja, og specielt når en diskit stort set kun rammer IV-junkies. Cormier har altid, og vil altid være et spildt talent med en svaghed for at feste liiiidt for meget... :cry:

Link to comment
Share on other sites

En lille video

http://video.google.com/videoplay?docid=-6...=ronnie+coleman

Det var sku ok cutler vandt i år, fårk hvor ser han stor ud på billederne :superman:

Men synes ikk niveauet var særlig højt, de så for bløde ud mange af dem. Men (desværre) lader det også til at være vigtigere at være stor end cut, imo burde det være omvendt, men sådan er mr. olympia jo. Så udfra det kan der vel ikke siges noget til at cutler vandt, men det vil være fedt hvis han var lidt mere ripped til næste år :devil:

Link to comment
Share on other sites

En lille video

http://video.google.com/videoplay?docid=-6...=ronnie+coleman

Det var sku ok cutler vandt i år, fårk hvor ser han stor ud på billederne :superman:

Men synes ikk niveauet var særlig højt, de så for bløde ud mange af dem. Men (desværre) lader det også til at være vigtigere at være stor end cut, imo burde det være omvendt, men sådan er mr. olympia jo. Så udfra det kan der vel ikke siges noget til at cutler vandt, men det vil være fedt hvis han var lidt mere ripped til næste år :devil:

så du mener altså at han skal ned UNDER den fedtprocent på tre som han havede i år? :cool:

Link to comment
Share on other sites

Cutler har aldrig været sååå god og så generelt dårligt ud.

Har set billeder af ham, hvor han så totalt sygt ud og nærmest på niveau med Ronnie, da han var bedst. Men ikke til Olympia.

Ronnie var egentlig skuffende og skide slatten. Andenplads var kun på baggrund af hans tidligere resultater.

Vitor Martinez og Toney Freeman, synes jeg, var bedre end Ronnie og Cutler i år. Melvin Anthony var okay.

Forstår egentlig heller ikke Rühl i top8.

Men det var vel lidt forudset at Cutler ville vinde, siden Ronnie var i så "dårlig" stand.

Edited by delinquent
Link to comment
Share on other sites

Prøv nu for hulen at se på mandens quads og så sig igen at han skal længere ned fordi han er blød?? :blink::nonono:

Faktisk var det heller ikke rigtig cutler, jeg mente var for blød. Jeg siger jo også at det var velfortjent han vandt og ja hans quads er syge. Synes bare der er andre punkter, hvor han godt kunne blive lidt bedre. At sige han skal være mere ripped er måske forkert formuleret.

Og lige for at slå det helt fast, så synes jeg hans form var imponerende, hvis du skulle være i tvivl. Men synes stadig ikke niveauet var så højt som tidligere, ud fra de billeder og videoer jeg har set :smile:

Link to comment
Share on other sites

Cutler har aldrig været sååå god og så generelt dårligt ud.

Har set billeder af ham, hvor han så totalt sygt ud og nærmest på niveau med Ronnie, da han var bedst. Men ikke til Olympia.

Ronnie var egentlig skuffende og skide slatten. Andenplads var kun på baggrund af hans tidligere resultater.

Vitor Martinez og Toney Freeman, synes jeg, var bedre end Ronnie og Cutler i år. Melvin Anthony var okay.

Forstår egentlig heller ikke Rühl i top8.

Men det var vel lidt forudset at Cutler ville vinde, siden Ronnie var i så "dårlig" stand.

Faktisk enig... gode betragtninger :smile:

Link to comment
Share on other sites

Austria GRand Prix

1. Jay Cutler

2. Ronnie Coleman

3. Markus Ruhl

4. Dennis James

5. Ronnie Rockel

6. Eddie Abbew

7. Jaroslav Horvath

8. Danielle Seccarecci

9. Mustafa Mohamad

10. Alex Fedorov

11. Lee Powell

12. Hidetada Yamagishi

13. Manfred Petautshnig

14. Aiman Faour

15. Migger Millazzo

16. Oleg Makshantsev

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share