Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger
Kim Kold ville også veje mere, hvis han fik gjort noget ved sine stænger :smile:

Han skal da bare tage noget mere narko,

så ville hans beundrerskare på MOL også vokse.

Link to comment
Share on other sites

Han skal da bare tage noget mere narko,

så ville hans beundrerskare på MOL også vokse.

hvis dit mål er at få små drenge væk fra en åh så grufuld fremtid i bb verdenen så skulle du vist tage et andet sted hen.De fleste på mol er over 18 og ved godt hvordan denne verden fungere...de fleste herinde har vidst også mere indsigt indenfor sportsgrenen end du har og kan fint passe på sig selv...

Det er sku forsent at frelse os mester! Så skrid!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
hvis dit mål er at få små drenge væk fra en åh så grufuld fremtid i bb verdenen så skulle du vist tage et andet sted hen.De fleste på mol er over 18 og ved godt hvordan denne verden fungere...de fleste herinde har vidst også mere indsigt indenfor sportsgrenen end du har og kan fint passe på sig selv...

Det er sku forsent at frelse os mester! Så skrid!

Sikke dog en gang pladder, - denne tråd illustrerer på frygtindgydende vis, at I er en flok vildledte forvirrede børn, som er midsvejs i en monumental værdikrise.

PS:

Det er vel nok nogle fæle tævepatter Ronnie har, til gengæld er tisseren fuldstændigt fraværende.

Edited by greybigtop
Link to comment
Share on other sites

Okay jeg er heller ikke sikker på de 2 meter, men høj det er han :tongue:

192cm er da ikke noget specielt :innocent:

JB, er det blevet bekræftet om Ronnie havde haft en lat. tear?

DocH: sidste år vejede de tungeste (Günter Schlierkamp og Ronnie) ind på henholdsvis 138 og 134 kg. Ronnie er 180 cm og Günter lidt højere. Du mangler i øvrigt en Mr O. i din fine collage :tongue:

Og ignorer nu bare onkel Jørgen, hvis hans indlæg hidser jer op :wink:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

"Ronnie's højre lat ser jo puny ud."

De fraværende gonader ser da mere sølle ud, men man har da lov til at håbe, at skaden er permanent og smertefuld.

"Man kunne fristes til at sige at det er på grænsen til det pinlige at en gammel herre som du, som netop påstås at eje noget, tydeligvis endnu ikke har opnået forståelse for den før omtalte ejendomsret."

Og man kunne fristes til at mene, at en religiøs tosse, der netop har fået de første hår på karamellen og ikke ejer meget andet end en rusten cykel, nok ikke er den rette til at rode rundt i begreber som ejendomsret og andre ting han heller ikke har forstand på.

I stedet skulle du bruge dine sparsomme kræfter på at analysere hvorfor du og de andre vildledte smådrenge er så betaget af hvad nogle småtbegavede og hæsligt deforme narkomaner foretager sig.

Du er sgu en flink fyr IRL, også ganske intelligent. Men dine indlæg bliver mere og mere ligegyldige og forvrøvlede.

Mærkeligt at du er så optaget af AS, det med smådrengene giver mere mening :wink:

At krudt karamellerne smadrer deres egen fertilitet, og dør før tid, er da accelereret Darwinisme og som sådan noget man kun kan støtte :wink:

Lidt ærgeligt du misrepræsenterer din person på denne måde. Min oplevelse af dig IRL og er ihvf anderledes positiv :smile:

Link to comment
Share on other sites

192cm er da ikke noget specielt :innocent:

JB, er det blevet bekræftet om Ronnie havde haft en lat. tear?

DocH: sidste år vejede de tungeste (Günter Schlierkamp og Ronnie) ind på henholdsvis 138 og 134 kg. Ronnie er 180 cm og Günter lidt højere.

Og ignorer nu bare onkel Jørgen, hvis hans indlæg hidser jer op :wink:

Det er kun rygter osv jeg har hørt/læst ang. lat tear men noget kunne i hvert fald godt tyde på det.

Link to comment
Share on other sites

Nu må du fortælle mig hvorfor jeg er naiv?

Blackice.. Bare fordi nogen viser dig en krog med en orm på behøver du ikke bide på.

Let the trolls be

Husk, at debatere med trolls er som at prøve at lære en gris at danse..det spilder din tid og forstyrer bare grisen.

Link to comment
Share on other sites

Doc..god post med billederne af Mr O'erne.

Sergios arme er stadigt, idag, out of this world! :blink:

Mht mr O i år så det nu mere ud som om Coleman tabte den end at Jay vandt den. Jeg syntes ikke der var nogen af dem der hverken havde de cuts eller de linjer man kunne forvente

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Doc..god post med billederne af Mr O'erne.

Sergios arme er stadigt, idag, out of this world! :blink:

Mht mr O i år så det nu mere ud som om Coleman tabte den end at Jay vandt den. Jeg syntes ikke der var nogen af dem der hverken havde de cuts eller de linjer man kunne forvente

Thx,

De bicepshæftninger på Olivia...det er så vildt! :devil: Er man lidt misundelig?? :w00t:

Man må bare hammercurle noget mere :laugh:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Blackice.. Bare fordi nogen viser dig en krog med en orm på behøver du ikke bide på.

Let the trolls be

Husk, at debatere med trolls er som at prøve at lære en gris at danse..det spilder din tid og forstyrer bare grisen.

Amen

Fed billedserie DocHolliday!! Tilstræber selv en fysik i retning af nr. 1. For mig at se den æstetisk pæneste. Dog ikke i nærheden af at være så imponerende som fx Jay Cutlers

Link to comment
Share on other sites

Mht mr O i år så det nu mere ud som om Coleman tabte den end at Jay vandt den. Jeg syntes ikke der var nogen af dem der hverken havde de cuts eller de linjer man kunne forvente

Enig. Jeg læste en post der sammenlignede Mr O drengene med biler; Cutler var en Bugatti med en stor ridse på køleren, og Coleman var en McLaren med et fladt dæk. Martinez, Dexter og Melvin var derimod Ferrarier i tiptop stand. Spørgsmålet er så om man vil have en McLaren med et fladt hjul, eller en splinterny Ferrari? - Håber ikke det er alt for sort :smile:

Jeg så helst at dommerne havde valgt det sidste, da både fejlene på Cutler og Coleman er for graverende til at burde kunne repræsentere det ypperste indenfor BB-sporten.

Da Haney vandt Mr O bragte han en ny standard for masse ind i gamet.

Da Yates vandt ændrede han grænsen for hvor stor og tør et menneske kan være.

Coleman rykkede igen voldsomt ved grænsen for hvor muskuløs det er muligt at være med et minimum af fedt på kroppen.

Jeg synes ikke Cutler bringer noget nyt til sporten i forhold til disse tre mestre, snarere tager den et skridt tilbage med ham som Mr O.

Misforstå mig ikke - det er ikke fordi jeg ikke er imponeret over Cutler og den form han viser i dag, og han virker også som et meget sympatisk menneske i sin optræden, jeg synes bare han var en bedre BBer for 4 år siden. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det synd at en uregistreret bruger kan få lov at stjæle så meget opmærksomhed.

Han skal have lov at have sine holdninger, men jeg tror at vi næsten alle er åbentlyst uenige med ham i mange af de ting han siger. Selvom vi er nødt til at give ham ret på nogle punkter, så synes jeg stadig at de sidste to sider af tråden er god stil! Han bliver tiet ihjel, og lad ham bare skabe sig!

Heldigvis kan man jo bare scrolle forbi indlæggene og lade være med at læse dem.

Som MaxPower skrev da Anton bad os alle om at få et liv: Bare fordi der er en idiot der smider en krog ud behøver man ikke at bide på.

Og nu gjorde jeg det så selv. Skriv løs! Se hvor længe moderatoren gider lytte til det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share