Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ruhl tillod sig at blive for fed offseason og gik ikke tideligt nok på diæt ifht hans offseason form.

Det er ihvf hvad en af hans bekendte fortalte min kæreste.

Så selv pro bb'ere kan komme galt afsted hvis de hygger sig for meget offseason.

Ærgeligt med hans pec, håber den kommer til at se nogenlunde ud igen :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Gud hvor er de fede tykke narkomaner dog grimme!

Heldigvis er det kun børn og barnlige sjæle, der beundrer, - og interesserer sig for, - den slags småtbegavede tabere.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Din interesse i dem - omend ikke positiv - er ihvertfald temmeligt stor… :wink:

Naturligvis, - som samvittighedsfuld samfundsborger må man selvfølgelig bekymre sig over vildledte unges usunde og helt ureflekterede interesse for, - og beundring af, - narkomanlivsstilen og den æstetiske, moralske, intellektuelle og sundhedsmæssige værdikrise, som det er udtryk for.

Link to comment
Share on other sites

Naturligvis, - som samvittighedsfuld samfundsborger må man selvfølgelig bekymre sig over vildledte unges usunde og helt ureflekterede interesse for, - og beundring af, - narkomanlivsstilen og den æstetiske, moralske, intellektuelle og sundhedsmæssige værdikrise, som det er udtryk for.

Den mand er simpelthen kult!!! :lolabove:

Han trænger seriøst til behandling! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes at David Henry, endnu en gang, blev snydt gevaldigt! Hvis det her ikke er en fysik til min. en top10 eller en top6 placering for den sags skyld, så ved jeg ikke hvad er...

Enig - rigtig flot fysik!

Synes egentlig også han skulle ha fået første pladsen i Ironman Pro i stedet for Lee Priest.

Lee har en fantastisk fysik, men hans bryst burde afholde han fra førstepladser IMO.

Link to comment
Share on other sites

Lagoon>> Enig mht. Henry :dry: Han er sgu nok for let til at vække dommernes opmærksomhed. Det er jo stadig et mass-game :nonono:

Flexi>> Alves har altid været min yndlings BB'er :smile: Hans linjer er for vilde IMO -bare synd han aldrig tørrer ud på bagsiden :dry: Det var dog bedre end sædvanligt i lørdags :superman: Han har de ledeste gaaanz :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Lagoon>> Enig mht. Henry :dry: Han er sgu nok for let til at vække dommernes opmærksomhed. Det er jo stadig et mass-game :nonono:

Flexi>> Alves har altid været min yndlings BB'er :smile: Hans linjer er for vilde IMO -bare synd han aldrig tørrer ud på bagsiden :dry: Det var dog bedre end sædvanligt i lørdags :superman: Han har de ledeste gaaanz :4thumbup:

Nej, han er ikke mere end omkring de 200 lbs, men uden for placering?! :crazy: Men det er vel bare at håbe på, han beholder sine linjer, og ikke går Art Atwood-amok og prøver at kampgaine 20-30 kg det næste år... :unhappy:

Synes Alves havde en meget federe fysik sidste år. Han er blevet liiiige bred nok over taljen, i hans forsøg på at følge de tunge drenge. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share