Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest Slettet bruger

"Det er naturligvis dybt forfejlet at vurdere folks intelekt ud fra at de lader sig underholde af noget sådant."

Selvfølgelig er det IKKE det, - det er bare politisk ukorrekt, - og det har man sådan nogle lidt smågrå snitdanskere som dig til altid at påpege!

Man kunne lige så godt "interessere" sig for seriemordere eller voldtægtsmænd som for disse latterligt deforme og hæslige megablandingsmisbrugere.

Det er udtryk for en æstetisk, menneskelig og intellektuel værdikrise, at folk interesserer sig for noget som helst disse vanskabte narkomaner foretager sig.

PS:

Hvorfor skulle det være en provokation, at konstatere, at al religion er noget slemt barnepjat?

Det er jo et uigendriveligt faktum!

Link to comment
Share on other sites

Synes alle de haters som ødelægger denne tråd skulle finde et andet sted.. En hver ved at for at være med i Olympia'en skal man tage massive mængder steroider og hvad de nu ellers fylder sig med. Hvad er det i bliver så chokeret over at i HVER gang skal begynde med det fucked up tuderi fordi der er nogle som vælger den leve vej? :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Synes alle de haters som ødelægger denne tråd skulle finde et andet sted.. En hver ved at for at være med i Olympia'en skal man tage massive mængder steroider og hvad de nu ellers fylder sig med. Hvad er det i bliver så chokeret over at i HVER gang skal begynde med det fucked up tuderi fordi der er nogle som vælger den leve vej? :sneaky2:

Der er skam INGEN som bliver "chokerede", - hvor har du dog fået den besynderlige idé fra.

Men vi er nogle få, som synes det kunne være positivt, hvis man kunne inducere en smule selvstændig tankevirksomhed ind i hovederne på de vildledte børn og unge som helt misforstået ser op til, - og interesserer sig for, - disse groteske narkomaner.

UANSET hvor meget man prøver at pølsesnakke sig fra det, så er det naturligvis dybt problematisk, at vi befinder os i en så monumental æstetisk, intellektuel og sundhedsmæssig værdikrise, at nogen ofrer den mindste opmærksomhed på, hvad disse taberjunkies foretager sig.

Men som man se, så er den blotte opfordring til en smule selvindsigt og analyse nok til at få de unge vildførte drenge til at gå helt fra koncepterne og fråde om munden, når det irrationelle i deres adfærd og det sygelige i deres interesse påpeges.

Edited by greybigtop
Link to comment
Share on other sites

Der er skam INGEN som bliver "chokerede", - hvor har du dog fået den besynderlige idé fra.

Men vi er nogle få, som synes det kunne være positivt, hvis man kunne inducere en smule slevstændig tankevirksomhed ind i hovederne på de vildledte børn og unge som helt misforstået ser op til, - og interesserer sig for, - disse groteske narkomaner.

UANSET hvor meget man prøver at pølsesnakke sig fra det, så er det naturligvis dybt problematisk, at vi befinder os i en så monumental æstetisk, intellektuel og sundhedsmæssig værdikrise, at nogen ofrer den mindste opmærksomhed på hvad disse taberjunkies foretager sig.

Men som man se, så er den blotte opdring til en smule selvindsigt og analyse nok til at få de unge vildførte drenge til at gå helt fra koncepterne og fråde om munden, når det irrationelle i deres adfærd påpeges.

Luk nu bare og smut et andet sted hen! Folk gider dig ikke jo :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Luk nu bare og smut et andet sted hen! Folk gider dig ikke jo :nonono:

Og hvad så?

Som altid er det hamrende ligegyldigt hvad "folk" mener eller synes!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ja, men vil du så ikke stoppe med at ødelægge tråden her. Lav din egen, som handler om hvor meget du hader bb osv.

Denne tråd er ikke stedet som så mange har skrevet.

Man kan naturligvis IKKE "ødelægge" en tråd, - det er jo rent vås.

Det som du i virkeligheden har problemer med er eksistensen af dissens som totalitært disponerede fundamentalister aldrig kan kapere!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
"Mods? Please? Det her kan ikke være rigtigt... "

Man føler sig henført til den såkaldte Muhammed-krise, hvor væsner, som burde vide bedre, skriger på censur - (og moar) - for dissens må naturligvis ikke forekomme blandt fundamentalister.

Pudsigt som moderne unge føler sig skræmt fra vid af sans af alt andet en varianter af deres egen holdning +-3%.

Ualmindeligt fattigt i ånden, - og tidstypisk, - kunne man tilade sig at mene.

Jørgen du er og bliver tykhovedet. Desuden opfører du dig anarkistisk, og med det menes der ikke anarkokapitalistisk - forstår du den?

Du fatter bare ikke forskellen på censur pålagt af staten, som er reel censur, og så at private personer selv må bestemme hvad der publiceres på DERES hjemmesider. Det her er MOTION ONLINE, et privat men offentligt-tilgængeligt foretagende. MZ bestemmer selv hvad der skal og ikke skal skrives her. Det er ligesom jeg ikke må brænde dit hus ned, da det er dit - så må din anarkistisk-oprørske adfærd ophøre.

Det er ikke et spørgsmål om andre brugere vil have dig, det er et spørgsmål om at boardets ejer - private boards ejer - ikke vil have dig. At du så får adgang via proxies og andre brugere er i strid med boardets regler og således krænker du ejendomsretten. Det kan selv små børn forstå, ergo må du være debil.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er det IKKE det, - det er bare politisk ukorrekt, - og det har man sådan nogle lidt smågrå snitdanskere som dig til altid at påpege!

Man kunne lige så godt "interessere" sig for seriemordere eller voldtægtsmænd som for disse latterligt deforme og hæslige megablandingsmisbrugere.

Det er udtryk for en æstetisk, menneskelig og intellektuel værdikrise, at folk interesserer sig for noget som helst disse vanskabte narkomaner foretager sig.

PS:

Hvorfor skulle det være en provokation, at konstatere, at al religion er noget slemt barnepjat?

Det er jo et uigendriveligt faktum!

Det er naturligvis igen blot et udtryk for din manglende evne til at argumentere for din sag. Du har naturligvis lov til at have din mening, men dit postulat giver absolut ingen mening. Det er så bredt et emne du udtaler dig så generelt om, at du kun kan tage fejl. Ligeledes er det ganske humoristisk at en aldrende mand som du, som befinder sig på et privat ejet internet forum, hvor du ulovligt er trængt ind på, kalder mig for værende en snitdansker uden at have den mindste kendskab til mig.

Det er naturligvis ikke sjovt at blive sagt imod, når man ikke kan forsvare sine holdninger, men du generaliserer, uden at argumentere, to uintelligente ting, bliver desværre ikke til en intelligent ting. I øvrigt vil det være ganske naturligt at have interesse for serie mordere og andet, hvis man blot har et minimum af interesse for menneskeden, og vores forskellige virkeligheds opfattelse.

Ligeledes kan det være interessant at betragte atleter i Mr. Olympia, ikke alene ud fra deres sportslige præstationer, men mindst lige så meget for det pyskologiske aspekt.

Dit forsøg på at blande religion ind i tråden giver ingen mening. Det er reltativt dårligt gennemtænkt provokation, ommed, man kan mene det var et ok forsøg, resten af nivaouet taget i betragtning.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Åh nej.. "Min" olympia tråd er ved at blive ghey mbgreddyfz1.gif

Det løses nemt - modsne burde bare banne JS igen-igen-igen-igen :wink: Jeg synes også det er ringe tråden bliver ødelagt. JS har forøvrigt gjort det samme på fitforum med deres olympia-tråd.

----

Noget helt andet er, har I kendskab til en billedserie hvor alle Mr. Olympias poserer i samme stilling og sammenlignes, altså en lang stribe? Det kunne være ret sjovt/interessant at se udviklingen.

Det er helt vildt hvad der er sket mht. masse siden 70erne og 80erne. Altså jeg vil ikke diskutere om det er godt eller dårligt, det er bare vildt at gutterne fra 70erne og 80erne ikke ville have en jordisk chance overhovedet. det kunne være sjovt at se hver Mr. Olympia sammenlignet med den efterfølgende, fra starten til nu.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvem kan man dog provokere ved at konstatere det alle ved: nemlig at alt religion er nonsens for tosser.

Jeg nægter at tro, at du skule være inficeret af dette pladder, men det ville på den anden side forklare ret så meget.

Dog ikke hvorfor nogen interesserer sig det mindste for noget som helst disse hæsligt vanskabte narkomisbrugere foretager sig.

Mht. til den pudsige Doc, der pludrer ret så meget om den såkaldte "ejendomsret", så er det jo ret pudsigt, da han jo stort set ingenting ejer.

Forklaringen på hans forvrøvlede indlæg fandt jeg i hans profil: 19 Marts 1987

"gutterne fra 70erne og 80erne ikke ville have en jordisk chance overhovedet"

Det kommer naturligvis KUN og UDELUKKENDE an på, hvor evnesvage de såkalte dommere er!

Som det er nu ville en vægt og en fedtprocentmåler være fuldt tilstrækkeligt, - enhver kællingesnak om harmoni og proportioner er jo absurd med dagens deforme narkotabere.

Edited by greybigtop
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jørgen,

Forventer du virkeligt at folk gider være med i dit lille cirkus?

Jeg opfordrer alle til at ignorere Jørgen Storms vrøvleri og fortsætte tråden - det var god læsning! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mit sidste indlæg

Hvem kan man dog provokere ved at konstatere det alle ved: nemlig at alt religion er nonsens for tosser.
Du kan som sagt ikke provokere nogen. Det er derfor jeg har forklaret dig at forsøget er forfejlet. Så det er et godt spørgsmål. Jeg ved ikke hvem DU kan provokere.
Jeg nægter at tro, at du skule være inficeret af dette pladder, men det ville på den anden side forklare ret så meget.

Set i lyset af din relativt mangelfulde "argumentation" og manglende evne til at forstå hvornår du er ønsket og hvornår du ikke ønsket, og yderligere din tilsyneladende manglende evne til alt andet end at gentage dig selv i ensformelige gabende kedelige vendinger, så er det næppe en dialog jeg på nogen måde gider tage med dig.

Dog ikke hvorfor nogen interesserer sig det mindste for noget som helst disse hæsligt vanskabte narkomisbrugere foretager sig.
Man kunne fristes til at mene at dine evner til at forstå, og læse andres indlæg desværre nok er en mangel vare, da det tydeligvis ikke helt er trængt ind til dig, at der er argumenteret ganske tydeligt og klart for at der kan være meget stor interesse for disse atleter, og at man ud fra det ikke kan udlede noget som helst.

Hvor imod du tydeligvis ikke formår andet end at give udtryk for din holding, dog ikke argumentationen for en sådan. Det minder mig lidt om dansk front.

Mht. til den pudsige Doc, der pludrer ret så meget om den såkaldte "ejendomsret", så er det jo ret pudsigt, da han jo stort set ingenting ejer.

Forklaringen på hans forvrøvlede indlæg fandt jeg i hans profil: 19 Marts 1987

Man kunne fristes til at sige at det er på grænsen til det pinlige at en gammel herre som du, som netop påstås at eje noget, tydeligvis endnu ikke har opnået forståelse for den før omtalte ejendomsret.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvis JS spørger pænt om lov må han få lov at røre...

:laugh::laugh:

-----

Hvad ligger normal kampvægt for Olympia gutterne på i dag?

Mike Menzter til 1980, hvad vejede han, 100 kg, Zane, 90-something, Arnold 105-110?

I dag, 120-130 kg? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Wrong, han ejer et guldur!

full_632906775671718750.jpg

Men selvom man intet jordisk gods besidder, så kan man stadig godt eje en moral og derfor respekt for ejendomsretten :wink:

Det kan man godt, men det har bare INTET med sagen at gøre!

Jeg betragter med fuld ret dette forum som et offentligt forum indtil det ikke længere er muligt at meddele sig herinde.

Doc´s forvrøvlede eksempel med afbrændte huse er nonsens, - for i modsætning til husafbrænding, så foretager jeg mig intet strafbart herinde udover at konfrontere nogle drengebørn med det absurde i deres infantile betagelse af deforme narkomaner.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

"Ronnie's højre lat ser jo puny ud."

De fraværende gonader ser da mere sølle ud, men man har da lov til at håbe, at skaden er permanent og smertefuld.

"Man kunne fristes til at sige at det er på grænsen til det pinlige at en gammel herre som du, som netop påstås at eje noget, tydeligvis endnu ikke har opnået forståelse for den før omtalte ejendomsret."

Og man kunne fristes til at mene, at en religiøs tosse, der netop har fået de første hår på karamellen og ikke ejer meget andet end en rusten cykel, nok ikke er den rette til at rode rundt i begreber som ejendomsret og andre ting han heller ikke har forstand på.

I stedet skulle du bruge dine sparsomme kræfter på at analysere hvorfor du og de andre vildledte smådrenge er så betaget af hvad nogle småtbegavede og hæsligt deforme narkomaner foretager sig.

Edited by greybigtop
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share