Chuck Vogelpohl Rack Pulls


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Jeg faldt lige over det her klip af Chuck Vogelpohl på min harddisk. Kom til at tænke på Phoenix, som synes dødløft er oohhhh så farligt. Hvis Chuck Vogelpohl´s ryg har kunnet tåle at dødløfte som han gør i klippet, og som han sikkert har gjort de sidste mange mange år, mon ikke man så kan konkludere at dødløft er et relativt sikkert løft for dem der løfter det halve, og som løfter med picture perfect teknik :wink:

Chuck Vogelpohl Rack Pulls

Link to comment
Share on other sites

Overarmen kører bare en af sine jokes omkring OL benbøj...

Nicolai Holsting aka Champen fra OBBC diktere nemlig OL benbøj til alt og alle, hvilket vi laver lidt grin med ret ofte.

Der Jan burde nok have tilføjet en smilie af en art :bigsmile:

var lige inde i hans log og kigge og kunne godt se at den jonglerede lifligt rundt derinde.. :bigsmile: Burde man måske lige have gennemskuet :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Owned. :laugh:

Medieplayer :smile::tongue:

Fandt faktisk ud af det. Den gad bare ikke første gang jeg prøvede for some reason :blush:

Smider et klip med Vogelpohl om lidt, hvor han laver goodmornings. Han har en dejlig aggresiv stil i goodmornings. Man ser tydeligt at han ikke frygter for sin lænd :bigsmile:

Lyder jo beundringsværdigt :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Vogelpohl er lige røget ind på min idol-liste.....Gal tilgang til rygtræning...Lændesvej min bare.... :tongue:

Det er noget de praktisere helt bevidst, at kører en del af deres good mornings med rund ryg. At det så nok ikke er noget man bør efterligne med mindre man har en meget stærk ryg er en anden sag. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share