Brøndby - Tallinn og FCK - Ajax


roc
 Share

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det var smukt! Jeg rystede helt vildt efter 1-0-målet!

Jeg tror ikke jeg har set en så spændende kamp (de sidste minutter) siden jeg så Danmark - Holland i 92.

1. jeg kunne slet ikke fatte vi var foran 0-2.

2. Det skulle gå galt, for det har det jo gjort så mange gange før.

Enden var god og alt var godt.

Link to comment
Share on other sites

Rettet: Gik over gevind her! Sorry, Humseper! Jeg kender dig jo ikke engang (Har ikke læst dit indlæg før jeg rettede dette!)

Jeg kunne sgu da aldrig drømme om at sidde og fryde mig over at Brøndby blev slået ud af UEFA-cuppen! Det er da bare for lavt! I sidste ende kommer det jo altsammen dansk fodbold til gode.

Lad os sige at FCK vinder CL i år. Ikke bare lidt urealistisk, men lad os lege!

Samtidig vinder Brøndby UEFA-cuppen.

Brøndby bliver danske mestre og takket være alle de point de to hold har samlet i fællesskab, kan Brøndby spadserer lige ind i hovedturneringen i CL. Det kræver naturligvis at begge hold vinder ALLE kampe under vejs, men HEY! det her er en fantasi, så hvorfor ikke!?!

(Til de langsomt opfattende: Min sidste sætning hentyder ikke til at det var uventet at FCK kom i Champions League, så hvorfor skulle de ikke kunne gå hele vejen!?! Det hentyder til den leg fra før hvor begge hold vandt de europæiske turneringer!)

Edited by ShotPut2012
Link to comment
Share on other sites

Hvor fanden er "puke" smiley'en når man har brug for den... :dry:

Nå så er det ned med persiennerne og undgå at komme uden for en dør de næste par dage, for jeg kan simpelthen ikke klare at se de kokainfarvede trøjer...

Edited by humseper
Link to comment
Share on other sites

Kongen: Hvorfor ville Aab lige pludselig ikke være med i pokal-turneringen mere? :tongue:

Så, så, Peber. Ikke næsvis bare fordi dit hold lige har sneget sig ind i CL! :tongue:

Men jeg ved ikke hvad der går galt for AaB. Til tider spiller de skidegodt, og så lige pludselig falder de igennem. Det sker hvert år. Og hvert år be'r jeg til, at det sker så sent, at det ikke gør nogen skade - men ak... :laugh:

Og nu husker du lige hvor I hentede Silberbauer mens I fejrer jeres CL-indtræden, m'kay? :wink:

Link to comment
Share on other sites

holder selv med BIF, men synes det er fint nok vi får danmark på fodbold landkortet i klubfodboldmæssig forstand og vi får måske kan få skrabet nogle tiltrængte point sammen til dansk klubfodbold.

Håber og tor på en synergi effekt for ligaen med europæisk success. Det kræver dog mere end bare det at FCK har kvalificeret til CHL, nu må de andre hold lige dele lidt røvfudl ud i UEFA cuppen idag :superman:

synes det er slemt at nogle BIF fans kan være SÅ misundelige. Og så slår de det hen med at de er hardcore fans. jaja, flot meyer. Desuden kan det måske gøre at BIF har en reel chance for at vinde mesterskabet, hvis de selvi kke får så meget success i Europa, og kun skal fokusere på ligaen.

Link to comment
Share on other sites

Du har sgu nogle gode pointer, Prehn!

Det eneste tidspunkt hvor jeg ikke ville håbe at Brøndby ville vinde en europæisk kamp var hvis modstanderen hedder FCK.

Man kan sige meget om Royal League, men jeg tror altså på en eller anden måde at den turnering har haft medindflydelse på FCK's kvalifikation til Champions League. De møder hold, som er stærkere end mange af dem de kan møde i den danske liga. Det giver noget ballast.

Hvad angår SAS-ligaen, så er det svært at spå om. Sidst noget lignende skete, led Brøndby under at deres trup ikke var superbred.

FCK har en rimeligt bred trup, og hvis de kan opruste med at par stærke spillere, så er det ikke umuligt at de kan gøre sig begge steder. Men det bliver nok ikke en double til FCK i år. Hvis det gør det, og de stadig får bare lidt succes i Champions League, så er det i hvert fald en sensation!

Link to comment
Share on other sites

Hvor fanden er "puke" smiley'en når man har brug for den... :dry:

Nå så er det ned med persiennerne og undgå at komme uden for en dør de næste par dage, for jeg kan simpelthen ikke klare at se de kokainfarvede trøjer...

Tsk,Tsk... Så ung og så meget had.

Jeg holder personligt altid med danske hold i europacuppen.

Link to comment
Share on other sites

Man kan sige meget om Royal League, men jeg tror altså på en eller anden måde at den turnering har haft medindflydelse på FCK's kvalifikation til Champions League. De møder hold, som er stærkere end mange af dem de kan møde i den danske liga. Det giver noget ballast.

En knægt som den unge Kvist spillede jo forrygende i går, virkeligt herligt at se en ung spiller som spiller så uimponeret og uden at kny snupper bolden fra Ajax-talenterne. Hans indtræden i FCK-truppen tog jo også fart, da han netop fik en del spilletid i forbindelse med Royal League, så jeg er enig i dit synspunkt.

Som FCK-fan går man i en underlig glædesrus i dag - noget som må virke totalt nørdet for folk som ikke interesserer sig for fodbold. :innocent:

Herudover var det fedt at se Ståle kaste sig i græsset sammen med spillerne, da dommeren fløjtede kampen af. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det var fedt at Don Ø næsten ikke kunne tale da han blev interviewet! Alle dem, som kalder Don Ø for en kynisk businessman, kan vist godt stikke deres ord et vist sted, hvor solen sjældent skinner!

Ja, Flemming Østergaard har forvandlet FCK til en forretning, men han har sgu ikke glemt sjælen i den proces. Og hvor viser han overskud ved at hyre en mand som Ståle Solbakken, som ingen egentligt tror specielt meget på! Han overbeviste mig i går!

Link to comment
Share on other sites

holder selv med BIF, men synes det er fint nok vi får danmark på fodbold landkortet i klubfodboldmæssig forstand og vi får måske kan få skrabet nogle tiltrængte point sammen til dansk klubfodbold.

Håber og tor på en synergi effekt for ligaen med europæisk success. Det kræver dog mere end bare det at FCK har kvalificeret til CHL, nu må de andre hold lige dele lidt røvfudl ud i UEFA cuppen idag :superman:

synes det er slemt at nogle BIF fans kan være SÅ misundelige. Og så slår de det hen med at de er hardcore fans. jaja, flot meyer. Desuden kan det måske gøre at BIF har en reel chance for at vinde mesterskabet, hvis de selvi kke får så meget success i Europa, og kun skal fokusere på ligaen.

Det er en fed holdning!! Jeg er fckér, men ku da ikke drømme om andet end at holde med bif når de spiller europæisk! Når vi er ude i europa er vi sgu da danskere alle sammen :superman:

Derudover gælder det da om at få skrabet internationale point sammen til superligaen :smile:

Syns det er en latterlig holdning Humseper og andre har... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Det er en fed holdning!! Jeg er fckér, men ku da ikke drømme om andet end at holde med bif når de spiller europæisk! Når vi er ude i europa er vi sgu da danskere alle sammen :superman:

Derudover gælder det da om at få skrabet internationale point sammen til superligaen :smile:

Syns det er en latterlig holdning Humseper og andre har... :dry:

Det er ikke holdninger. Det er følelser :wink:

Jeg kan ikke tro andet, end at du må være det sørgelige resultat, af alt for mange kvindelige pædagoger og lærere :tongue: Hvor er Dolph når man står og mangler ham :nonono:

Fodbolden er hulemandens sidste bastion :devil:

Link to comment
Share on other sites

Tjaa, eller også er der for mange af de såkaldte "ægte fans", der går mere op i at hade et andet hold end at støtte sit eget.

Ja det er da soleklart. Godt nok er der lavkonjunktur i bif og Papa Doc er snart mere pinlig end Baby Doc - men alligevel :nonono:

Eller den var måske rettet andre end mig?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også BIFer - men hold da kæft jeg sad da også og råbte og skreg foran fjernsynet igår, mens venner og bekendte ringede til mig nede fra stadion i Amsterdam, totalt fucked up af forvirring og glæde...

Sidste melding jeg fik var: "fuck vores fly - nu vælter vi Amsterdam i nat"... :devil::devil:

Det er da superfedt at DK ENDELIG har et hold i CL igen - noget vi alle skal glæde os over uanset klubfarve.

Tillykke til FCK :superman:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også BIFer - men hold da kæft jeg sad da også og råbte og skreg foran fjernsynet igår, mens venner og bekendte ringede til mig nede fra stadion i Amsterdam, totalt fucked up af forvirring og glæde...

Sidste melding jeg fik var: "fuck vores fly - nu vælter vi Amsterdam i nat"... :devil::devil:

Det er da superfedt at DK ENDELIG har et hold i CL igen - noget vi alle skal glæde os over uanset klubfarve.

Tillykke til FCK :superman:

Thats the spirit :4thumbup:

Takker :smile:

Link to comment
Share on other sites

JA, det er da superflot gået af FCK. Især målet til 2-0 var imponerende, det var jo immervæk noget af en teknisk svær løsning Kvist valgte.

Nu mangler vi bare at se om FCK kan formå at vinde en CL-kamp i Parken, ligesom Bif engang gjorde - apropos teknisk svær løsning :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share