Brøndby - Tallinn og FCK - Ajax


roc
 Share

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mig bekendt var det da Pimpong, der erstattede Grønkjær...

Pimpong spillede Grønkjærs plads. Oprindeligt skulle Pimpong have spillet i den anden side og Grønkjær på sin plads, men på grund af skaden røg Bergvold ind, og det ville heller ikke have ændret noget, men da Bergvold så blev skadet røg Pimpong i den anden side for at gøre plads til William Kvist.

Nu skal vi ikke afskrive FCK før lodtrækningen har fundet sted! Jeg siger ikke at de går videre, men en sejr i Parken er da ikke usandsynligt hvis de får det dårligste hold fra tredje seedningslag.

Hvad angår Humseper: For at citere MaxPower da Anton svinede os til for at have for meget fritid: "Bare fordi der er en idiot der smider en krog ud, behøver I ikke at bide på."

Jeg var selv ved det i går, og Humseper nåede vist også at læse det, men jeg slettede det igen.

Link to comment
Share on other sites

Det er da superfedt at DK ENDELIG har et hold i CL igen - noget vi alle skal glæde os over uanset klubfarve.

Tillykke til FCK

enig - det er også godt for Danmark ang. UEFA point, som hvert land får/optjener - det værste scenarie ville være hvis den danske mester hvert år højst får lov til at spille om en plads i UEFA cuppen, og ikke CL, for eksempel

Link to comment
Share on other sites

hvilket jeg vist ikke er ene om kongkent, kig evt på dine egne indlæg :nonono:

Som 'salt' også selv siger, så er der intet ondt ment i min drejning af mandens nick. Det var såmænd bare fordi han tramper på en mand og dennes hold mens vi ligger ned. For et tophold i Ligaen der taber en kamp til et hold i 1. division? :crazy::nonono:

Salt ka' ta' det. Intet latrinært i min drejning... bare et spark over skindebenet fra én MOL'er til en anden. Har heldigvis mødt manden IRL, så det gør det lidt nemmere at fornemme hvor langt man kan trække den i et indlæg herinde. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Gruppe A

FC Barcelona

Chelsea

Werder Bremen

Levski Sofia

Gruppe B

Inter

Bayern München

Sporting Lissabon

Spartak Moskva

Gruppe C

Liverpool

PSV Eindhoven

Bordeaux

Gruppe D

Valencia

Roma

Olympiakos

Gruppe E

Real Madrid

Lyon

Steaua Bukarest

Dinamo Kiev

Gruppe F

Manchester United

Celtic

Benfica

FC København

Gruppe G

Arsenal

FC Porto

CSKA Moskva

Gruppe H

AC Milan

Lille

AEK Athen

Anderlecht

Edited by "Snowball"
Link to comment
Share on other sites

FCK fik da en okay gruppe - umiddelbart vil jeg sige at Man Utd er klart nummer 1. Celtic er til at snakke med, men Benfica, hva kan de? ved man noget om dem?

alt andet lige, havde det været sjovt, hvis FCK havde fået Barcelona, Chelsea og Werder Bremen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

FCK fik da en okay gruppe - umiddelbart vil jeg sige at Man Utd er klart nummer 1. Celtic er til at snakke med, men Benfica, hva kan de? ved man noget om dem?

alt andet lige, havde det været sjovt, hvis FCK havde fået Barcelona, Chelsea og Werder Bremen :bigsmile:

Manchester er bestemt osse til at snakke med, ihf på hjemmebane. Sidste år røg de ud af en forholdsvis nem pulje med Benfica/Lille/xxx så de er slet ikke så stærke som før i tiden.

Benfica er altid noget tis. Portugisisk fodbold er altid svært at hamle op med, og de har et rigtig stærkt hold og en stærk hjemmebane.

Celtic, tja i parken kan der sikkert ske ting og sager. Det burde være muligt at hente lidt point her.

FCK skal håbe på lidt heldige resultater, hvilket slet ikke er umuligt. Deres chancer er klart bedre end Brøndby's (RIP) var i 1998/99. Men lad os se om de får flere end BIF 3 point dengang! :superman:

Link to comment
Share on other sites

FUCK! Lad os ikke håbe det er for alvorligt med Duncans skade... Utrolig så uheldige BIF har været med skader. Der sidder da mildest talt en hel del profiler udenfor pt.: Trond Andersen, Thomas Rytter, Martin Retov, Marcus Lantz, Peguero og nu også Duncan... det kan sgu ikke blive ved!

Link to comment
Share on other sites

FUCK! Lad os ikke håbe det er for alvorligt med Duncans skade... Utrolig så uheldige BIF har været med skader. Der sidder da mildest talt en hel del profiler udenfor pt.: Trond Andersen, Thomas Rytter, Martin Retov, Marcus Lantz, Peguero og nu også Duncan... det kan sgu ikke blive ved!

Frygt ej, med så store profiler rent ledelsesmæssigt i 2*Bjerregaard, er der intet der kan slå dem ud af kurs. :smile:

Link to comment
Share on other sites

hverken Thomas Rytter eller Trond A mener jeg kan forstærke det BIF forsvar der spilelr kampene. De andre spillere, ville betyde en del mere at ha til rådighed

og fedt alle gik videre. Var selb på Brøndby stadion, og første halvleg var immervæk ikke overbevisende, men de nye talenter kom ind og fik gjort noget ved det :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share