CamillaBruun II - mod Copenhagen cup


camillabruun
 Share

Recommended Posts

Tirsdag d 31. oktober

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 5 dag 2

ME dag ryg, ben, biceps

Dødløft

1x6x40kg

1x6x45kg

1x6x50kg

1x4x62,5kg

1x2x67,5kg

2x0x75kg

Jeg skulle jo vise Eva hvordan man dødløfter, så derfor de ekstra sæt med tung vægt. Jeg måtte jo være solidarisk så lang op jeg kunne... hun endte med at trække 100kg. Hun var faktisk rimelig rå til det :devil:

Jeg havde til gengæld troet at jeg selv havde kunnet præstere noget mere. At jeg kun kunne tage 4 gentagelser med 62,5 kg og slet ikke kunne lette de 75 kg er ikke så fedt. Det havde jeg jo regnet med at jeg kunne :nonono:

DB rows

4x8x13kg

BB shrugs

4x6x42,5 kg

-puha, grebet er virkelig på overarbejde her. Mine straps ligger på posthuset, men de ville ikke udlevere dem til mig i dag :cry:

Hyperextensions

3x10xmig+10kg

BB curls

3x10x15kg

Hmm, en hyggelig omgang sammen med Eva, men den der dødløft er jeg lidt nede over. Syntes jo ellers lige det gik så god i den øvelse :cry:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d 1. November

Hvem sagde skodvejr? :cry:

Aftencardio

Løb 4 km

Jeg startede egentlig ud med at løbe fartleg, men jeg kom meget hurtigt i seriøs modvind. Og så gik energien til at holde et fornuftigt tempo og ikke blæse omkuld.

Synes ellers der er fin fart i de små pølser i øjeblikket. Og lysten til at løbe er faktisk også ved at indfinde sig igen

Om lidt skal jeg ud og ride. Fatter ikek at jeg meldte mig frivilligt til at motionere Jerry i dag. Jeg vidste jo egentlig godt at vejret blev skidt :dry: Nå, men jeg må klæde mig grundigt på og så ty til ridehuset, selvom det ikke huer mig.

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d 4. November

jeg må nok tilstå at de sidste to dage har været stort set ikke eksisterende. Jeg har simpelthen været begravet i praktik og arbejde, så jeg nærmest ingen fritid har haft. 4 dages praktik og tre vagter på arbejdet på 5 dage :dry: Så træningen er blevet forsømt :nonono:

Men i dag har jeg fri, så nu skal der tages revanche

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 5 dag 3

Volumen dag - Bryst, skulder, triceps

Bænk

1x5x20kg

6x6x27,5kg

1 min mellem sæt

Tung, tungere end sidst :nonono:

Militær pres

6x6x17,5kg

1 min mellem sæt

DB Lying triceps extensions

6x8x5kg

1 min mellem sæt

Push down

3x17x12,5kg

DB rear laterals

3x10x3kg

hmm, men bliver åbenbart ikke stærk af at holde to dages træningsfri :cry: Gad vide om jeg nogen sinde bliver stor og stærk...

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

hmm, men bliver åbenbart ikke stærk af at holde to dages træningsfri Gad vide om jeg nogen sinde bliver stor og stærk...

Selvfølgelig gør du det, men husk nu, man skal ikke undervurdere det psykiske aspekt i denne forbindelse. Du har lige haft en del dage med fart på og lur mig om det ikke har irriteret dig, at det har "fået lov til" at komme i vejen for din træning. Det er nogle gange nok til at ødelægge en ellers go form :unhappy: Jeg kender det selv alt for godt.

- Pia (Bambi) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d 5. novenber

Ja, så nåede jeg efterhånden frem til fredagens træning... kun 2 dage forsinket :blush:

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 5 dag 4

Volumen dag - ben, ryg, biceps

Squat

1x6x20kg

6x6x40kg

1 min mellem sæt

Hvorfor er det så svært for knæene at forstå at de ikke skal indad :crazy:

Dødløft

6x6x50kg

1 min mellem sæt, dog 1½ min inden sidste sæt

I de to sidste sæt rystede mine ben godt nok på de sidste reps, men den kom da op :devil:

Pulldown smalt greb

5x6x37,5kg

Stiff arm pushdown

2x17x12,5kg

var supersættet med de første sæt i pulldown, men så kom der en og indtog det kabeltårn jeg skulle bruge, og jeg gad ikke diskutere med ham. HAvde faktisk lidt travlt, så det passede mig fint at skære lidt i øvelserne :innocent:

DB curls

3x9x8kg

-og så på arbejde. Men jeg nåede da ugens træning inden søndagen var overstået, selvom der gik fisk i min planlægning

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d 7. November

Det var jo meningen jeg skulle have løbet en tur i går, men det kunne jeg godt nok ikke finde hverken tid eller overskud til. Desuden havde jeg onde onde doms efter dødløften.

Men i dag har jeg da fået lavet lidt

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 6 dag 1

ME dag - Bryst, skulder, triceps

DB incline Bænkpres

1x6x8kg

1x6x9kg

1x6x10kg

1x6x11kg

:blink: Ufatteligt at jeg er så svag... troede da jeg ville kunne løfte de samme kg som i alm incline bænk

Supesæt

Bænkdips

5x8xmig+13kg

kørte rigtig godt i dag, men i sidste sæt fik jeg ondt i albuen

supersættet med

Close grip pushups på knæene

3x10xmig

2x8xmig

Hyperextensions

3x10xmig+10kg

DB laterals

3x8x5kg

Derudover:

20km transportcykling på hjem fra praktikken og 4 km transportgang

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Hej Camillaaaaaa :bigsmile:

Jeg kender slet ikke noget til WSB programmet. Men øvelserne DB incline bænkpres og DB Lateral raise kører jeg også. jeg synes det tog mig noget tid at blive stærk i disse øvelser. Men det afhænger selvfølgelig også af hvordan man udfører øvelsen. Når jeg kører DB incline bænkpres fører jeg armene ned så de danner 90 grader og så op igen, der er nogle som døjer helt sammen i albuerne, så de faktisk et kort øjeblik "låser" i leddet. Den udførsel synes jeg ikke om.

- Pia (Bambi) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hej Camillaaaaaa :bigsmile:

Jeg kender slet ikke noget til WSB programmet. Men øvelserne DB incline bænkpres og DB Lateral raise kører jeg også. jeg synes det tog mig noget tid at blive stærk i disse øvelser. Men det afhænger selvfølgelig også af hvordan man udfører øvelsen. Når jeg kører DB incline bænkpres fører jeg armene ned så de danner 90 grader og så op igen, der er nogle som døjer helt sammen i albuerne, så de faktisk et kort øjeblik "låser" i leddet. Den udførsel synes jeg ikke om.

- Pia (Bambi) :tongue:

Jeg kører lige så langt ned eller en anelse længere ned end jeg gør ved alm bænkpres. Synes da netop det er fordelen ved at køre med DBs at man ikke har stangen i midten til at begrænse ROM. Men det kan da sagtens være at det er derfor jeg ikek kan løfte så mange kg som med BB

Laterals er bare en lille fesen isolationsøvelse, som jeg tror de færreste kan blive rigtig stærke i... Men hvad gør man ikke for at få pæne skuldre ??? :tongue:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

DB incline Bænkpres

1x6x8kg

1x6x9kg

1x6x10kg

1x6x11kg

Ufatteligt at jeg er så svag... troede da jeg ville kunne løfte de samme kg som i alm incline bænk

Sådan spiller klaveret desværre ikke når man skal "oversætte" fra stang til håndvægte! :wink:

Det har ikke kun at gøre med den længere ROM, men faktisk mere at gøre med at banen på løftet ikke er styret på samme måde som med en stang.

Rommel

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Sådan spiller klaveret desværre ikke når man skal "oversætte" fra stang til håndvægte! :wink:

Det har ikke kun at gøre med den længere ROM, men faktisk mere at gøre med at banen på løftet ikke er styret på samme måde som med en stang.

Rommel

Det er nu rart at vide det ikke kun er mig det sker for :smile:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d 8. november

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 6 dag 2

ME dag - Ben, ryg, biceps

Box squat lige over parallel

1x5x20kg uden box

1x6x25kg

1x6x30kg

1x6x40kg

1x6x50kg

Uha, det kørte godt. Selv de 50kg føltes slet ikke uoverkommelige. Mere vægt næste uge

DB rows

4x8x13kg

Let, mere vægt næste uge

BB shrugs (nu med straps)

4x6x45kg

Kæmpe forskel med straps :cool: Meget bedre

BB curls

3x8x17,5kg

Rotator manchet

3x10x2kg

Uh, en god træning i dag. Alle øvelserne kørte bare super godt og var med overskud. Fed fed træning :wub:

En fridag, ordentlig mad og en lang morfar gør altså underværker

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Det sker for selv de bedste... (True story! It happened to me! :devil: )

:laugh::laugh::laugh: Åh Jesper. Det er sgu da godt du altid er god for en fin kommentar :tongue:

Fredag d 10. november

Morgencardio

PW 47 min

Har ikke rigtig kunne sove i nat, så da klokken var 6 gad jeg ikke blive liggende længere. Og så var vejret jo lige forrygende til en tur ud i det blå :smile:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 6 dag 3

Volumen dag - bryst, skulder, triceps

Bænk

1x6x20kg

6x6x27,5kg

1 min pause mellem sæt

Militærpres

6x6x17,5kg

1 min mellem sæt

DB lying triceps extensions

6x8x5kg

DB rear laterals

3x10x3kg

Pushdown

2x13x12,5kg

1x12x12,5kg

Fin træning med overskud, på trods af at jeg kun har sovet 2 timer det sidste døgn og har spist alt, alt for lidt.

Mehmet (formanden) var i klubben habde en fedt tang med, så vi stod alle sammen for tur. Hans kommentar da han målte min tricepsfold: Orv, der er meget :blink:

Hmm, så overvejer man lige et øjeblik om man vil vide resultatet.. Men han nåede frem til ca 25%, hvilket vist skulle være nogen lunde normalt :innocent:

Og så fik han i samme omgang på en eller anden måde overtalt til at kigge ned i Tae Kwondo (staveplade) klubben på tirsdag, hvor han sjovt nok også er formand. Han mente lige det var noget for mig... :blink: Måske var det en pæn hentydning til mine manglende talenter i styrkeklubben??? :innocent:

Nå, men hvorom alting er, så tror jeg da at jeg gør det... det er meget rart med et cardio-alternativ til løbeturene her om vinteren. Bare jeg ikke behøver hoppe rundt i deres hvide nattøj med farvede bælter... :tongue:

Og dagens nedtur:

Fik sgu en bøde i toget i dag (lokal banen nordpå). Automaten på trinbrættet i min baghave virkede ikke, så kontrolløren mente at en "afgift" var på sin plads. Håber sgu da at han har ret i at jeg kan få den refunderet :dry:

Og lige til sidst

Transportcykling ca 30 km

... synes faktisk selv jeg har været rimelig aktiv i dag :laugh:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Lørdag d 11. Nobember

Eftermiddagscardio

Interval løb 20 min

Hurtig løbetur efter arbejde, og derefter videre til København oig mødes med veninderne. Vi skulle jo ind og se George Michael.

Det var en kanon fed koncert, stemningen var helt i top og lyden var faktisk helt fin. Jeg synes dog der manglede et par klassikere som "Don't let the sun...", "Wham rap" og "Killer/Papa was a rolling stone"

Men det var nu ren hit parade alligevel, og en kanon oplevelse

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Søndag d 12. november

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 6 dag 4

Volumen dag - ben, ryg, biceps

Squat

1x6x20kg

6x6x40kg

-ingen energi, jeg kunen slet ikke nøjes med 1 min mellem sættene

Dødløft

6x6x50kg

-heller ingen energi og lange pauser for at komme igennem

Supersæt

Pulldown smalt greb

5x6x37,5kg

supersættet med

Stiff arm pulldown

4x17x12,5kg

1x15x12,5kg

DB curls

3x10x8kg

-eneste øvelse der kørte godt

Puha, seriøst søvnunderskud og alt for lidt mad har sat sine spor... Jeg må lige prøve at komme ind i kampen igen... nogen der evt kan give mig et los i røven hvis jeg ikke selv magter det? :unhappy:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Kom nu ind i kampen for fanden! :mad:

:blush: Det er lige hvad jeg har brug for...

Fik faktisk sovet 8 timer i nat, hvilket er ca de dobbelte af, hvad jeg har fået de sidste mange nætter, så der er da håb for at træningen i dag går bedre.

Var lige på vægten... 47,3kg :blink: Må vist lige tage mig sammen og spise lidt mere...

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

:blush: Det er lige hvad jeg har brug for...

Fik faktisk sovet 8 timer i nat, hvilket er ca de dobbelte af, hvad jeg har fået de sidste mange nætter, så der er da håb for at træningen i dag går bedre.

Var lige på vægten... 47,3kg :blink: Må vist lige tage mig sammen og spise lidt mere...

-Camilla

Ja med det vægttab går det nok efterhånden lige lovligt meget ud over din styrke :dry: Frem med de store gryder Camilla :laugh: :4mewantfood:

- Pia (Bambi) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ja med det vægttab går det nok efterhånden lige lovligt meget ud over din styrke :dry: Frem med de store gryder Camilla :laugh: :4mewantfood:

- Pia (Bambi) :bigsmile:

Hehe, jeg var faktisk holdt op med at cutte, det her var ikke lige tilsigtet. :blush: Har bare lige haft en hel masse kørende i hovedet, der har taget en hulens masse energi. Men der er ved at være styr på tingene igen... :innocent:

Mandag d 13. november

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 7 dag 1

ME dag - Bryst, skulder, triceps

DB incline press

1x6x7kg

1x6x9kg

1x6x10kg

1x6x11kg

Supersæt

Bænkdips

5x8xmig+13kg

supersættet med

CG pushups

1x11xmig

2x10xmig

2x8xmig

Side laterals

3x10x5kg

Rotator cuff

1x10x2kg

2x10x3kg

Mave på bold

3x10xmig

Hurtig træning, klaret på under en time... synes godt nok volumen dagene er noget hårdere end de her ME dage. Det meste her er jo ren hygge :laugh:

Men jeg må åbenbart ligne en ægte vat-arm, for da jeg skulle flytte en bænk gennem lokalet kom der straks en fyr springende og flyttede den for mig :wub: Meget sødt af ham, men også ret pinligt at han ikke troede jeg var i stand til at flytte den selv :blush:

Og så fik formanden lige lokket mig med til deres julefrokost. Mig og 11 fyre... bum bum, det skal nok blive muntert :blink:

Hehe, og så er det jo i morgen jeg skal teste mine evner for tae kwondo (eller hvordan det nu staves) :laugh: Jeg er ret spændt på, hvordan det spænder af, eftersom min kondi er jævnt faldende, mine led stive som en gammel kones og min motorik jævnt dårlig. Jeg var en gang nødt til at forlade en begynder-step time fordi jeg syntes det var for pinligt at instruktøren kom ned og viste mig serien flere gange undervejs og jeg stadig ikke fattede en bønne :blush:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Men jeg må åbenbart ligne en ægte vat-arm, for da jeg skulle flytte en bænk gennem lokalet kom der straks en fyr springende og flyttede den for mig Meget sødt af ham, men også ret pinligt at han ikke troede jeg var i stand til at flytte den selv
Eller også så han lige sin chance for at komme i kontakt med et lille nips :laugh::laugh:
Jeg var en gang nødt til at forlade en begynder-step time fordi jeg syntes det var for pinligt at instruktøren kom ned og viste mig serien flere gange undervejs og jeg stadig ikke fattede en bønne

Åhhhh humor humor :laugh: I love it :wub: Jeg er også blevet spurgt om jeg ikke skal være med, når der starter et nyt kamphold oppe i centret. Det kom jeg vist til at sige ja til :blush::crazy: Træneren skal nok få sig et billigt grin :laugh:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Eller også så han lige sin chance for at komme i kontakt med et lille nips :laugh::laugh:

Åhhhh humor humor :laugh: I love it :wub: Jeg er også blevet spurgt om jeg ikke skal være med, når der starter et nyt kamphold oppe i centret. Det kom jeg vist til at sige ja til :blush::crazy: Træneren skal nok få sig et billigt grin :laugh:

- Pia (Bambi)

Ja, nu er det jo meget sjovt at tænke tilbage på, men dengang var det godt nok pinligt, og jeg kom aldrig til en eneste hold-time mere. De eneste af slagsen jeg kunne finde bare nogenlunde ud af var pump-timerne :tongue:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d 14. november

Morgencardio

PW 55 min

Hmm, efter at have siddet og læst i P-pille tråden overvejer jeg faktisk lidt om jeg skulle stoppe med at tage p-piller eller evt gå over til minipiller. Jeg synes det er lidt træls at have en krop der oser af østrogen, både hvad angår fedtfordeling og styrkeniveau. Om det kunne gør en forskel ved jeg ikke rigtig, men det var måske værd at prøve :unsure:

Fedtfordelingen er jeg nok strandet med lige meget hvad, men jeg tænker at det måske kunne give en smule bedre resultater på styrken, hvis jeg ikke proppede mig selv med ekstra østrogen.

Bum bum... er lige i tænkebox over det...

Og eftersom jeg stort set ingen bryster har, kan de vel dårligt blive mindre :dry: Jeg har taget p-piller siden jeg var 17, så det var måske værd at se, hvad der kommer ud af at lade være.

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share