CamillaBruun II - mod Copenhagen cup


camillabruun
 Share

Recommended Posts

Aftencardio

PW 5 km med 6 indlagte løbeintervaller i rimelig høj fart for lige at få pulsen op.

Har så i alt tilbagelagt ca 12 km på gåben i dag, så mon ikke det går at jeg kom til at spise ca 500kJ over kostplanen. Men ih, hvor er det irriterende at alt spiseligt ser så lækkert ud i øjeblikket. :dry:

Nu er jeg så badet og indstalleret på sofaen iført nattøj og dyne og to katte, lige klar til en omgang Nynne :bigsmile:

-CAmilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d 24. oktober

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 4 dag 2

ME dag, ben, ryg, biceps

Dødløft

1x6x40kg

1x6x45kg

1x6x50kg

1x6x60kg

Jeg var en anelse svimmel efter sidste sæt, men det gik alligevel overraskende godt. Så jeg må prøve med 62,5kg i næste uge

DB rows

4x8x13kg

Føltes tungere end sidst

BB shrugs

4x6x40kg

Kan næsten ikek holde stangen på de sidste reps, så det kan være jeg må overveje at investere i nogle straps til den her øvelse

Hyperextensions

3x10xmig+10kg

Totalt hade øvelse. Jeg lærer aldrig at snes om at hænge med hovedet nedad :dry:

BB curls

3x10x15kg

Hmm, den her øvelse bliver jeg vist aldrig stærkere i...

Ellers en fin træning. Især dødløften kørte virkelig godt :smile:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Glem de straps og arbejd på nogle lede statiske hold!

Jeg er lidt uenig. I en øvelse som BB shugs er det de færreste, der kan holde deres 5-10 RM uden hjælp. Så IMO skader straps ikke i den øvelse, så længe grebet får rigelig anden træning i fx dødløft, pulldown osv. Så, Camilla, KØB STRAPS! :cool: God runde DL i øvrigt! :w00t:

Rommel

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh::laugh:

Nej i julen skal der guffes igennem :4pizza:

Jeg vejede 42 kg indtil jeg blev 18 år, men det var som om jeg var tynd på en anden måde dengang. Hvis jeg kom ned på 42 kg idag, ville det se langt mere sygeligt og afpillet ud end det gjorde dengang. Jeg gainer lidt for tiden, men til foråret vil jeg også på diæt, så jeg kan blive en lækker strandløve :w00t:

- Pia (Bambi)

I er nogle små damer :blush: Det er gledet helt ud af min erindring at jeg nogensinde skulle have vejet 42 kg (men det har jeg vel i princippet :laugh: - på et eller andet tidspunkt i mit tidligere liv :tongue: ).

Link to comment
Share on other sites

:laugh::laugh:

Det er godt I kan holde gang i min log, når jeg ikke selv lige har noget fornuftigt at poste :blush:

Nå, jeg skulle så have været ude og løbe her til morgen, men det er ligesom at jeg slet ikke kan planlægge min tid i øjeblikket. Jeg var oppe lidt over 6, og skulle så lige ordne lidt vasketøj og køkkenet først. Og så var det lige det slog mig at jeg ikke har fået forberedt mig til det vi skal lave på skolen i dag, hvor vi kal opponere på en anden gruppes opgave og undervisningsplan... og jeg har slet ikke læst opgaven :cry:

Så løbeturen er lige blevet lagt på hylden for nu. Og i aften når jeg kommer hjem skal jeg ned og træne, så der bliver det heller ikke.

Hmm, jeg skal seriøst til at blive bedre til at planlægge og organisere min tid. Jeg synes aldrig jeg får forberedt mig på det jeg bør til seminarene. Jeg bruger for meget tid på at tulle rundt og nusse misser og sludre med folk på MSN og lure på MOL. :nonono:

Så jeg må virkelig til at tage mig sammen

Og så havde jeg egentlig bestemt mig for at nu gider jeg ikke cutte mere, men så var det at jeg kom til at spise citronfromage og chokoladekage på arbejde i går, og nu har jeg helt vildt dårtlig samvittighed. Så jeg tror nu alligevel lige jeg hopper tilbage på diætplanen igen. Utroligt som lidt (meget :blush: ) kage kan få en til at føle sig som en elefant :laugh::laugh:

Og så er det at jeg er hende der har en time til at få læst deres opgave :dry:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hmm, jeg skal seriøst til at blive bedre til at planlægge og organisere min tid. Jeg synes aldrig jeg får forberedt mig på det jeg bør til seminarene. Jeg bruger for meget tid på at tulle rundt og nusse misser og sludre med folk på MSN og lure på MOL.

Hvorfor lyder det bekendt? :blush::innocent: Jeg er blevet væk fra skolen idag fordi jeg skal aflevere min praktikopgave på 13 sider i morgen - behøver jeg fortælle at den ikke er færdig endnu :tongue:

Hvad siger vægten?

- Pia (Bambi) :wub:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt uenig. I en øvelse som BB shugs er det de færreste, der kan holde deres 5-10 RM uden hjælp. Så IMO skader straps ikke i den øvelse, så længe grebet får rigelig anden træning i fx dødløft, pulldown osv. Så, Camilla, KØB STRAPS! :cool: God runde DL i øvrigt! :w00t:

Rommel

Tak :bigsmile:

Hvorfor lyder det bekendt? :blush::innocent: Jeg er blevet væk fra skolen idag fordi jeg skal aflevere min praktikopgave på 13 sider i morgen - behøver jeg fortælle at den ikke er færdig endnu :tongue:

Hvad siger vægten?

- Pia (Bambi) :wub:

Hmm, jeg har ikke været på vægten siden mandag, hvor den sagde 48,2. Men jeg er nu ret sikker på at den ikke er lavere end det :innocent:

Torsdag d 26. oktober

Aftencardio

Løb 5 km fartleg

God fart i benene i dag.

Tager styrketræningen fredag og lørdag. Syntes lige det var lidt vigtigt at få løbet når dte var så mange dage siden.

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Fredag d 27. oktober

Efter en laaang dag på sygeplejeskolen med formidling, sociologi og videnskabsteori var det tiltrængt at komme ned og bruge kroppen lidt... uden at skulle tænke for meget :laugh:

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 4 dag 3

Volumen dag. Bryst, skulder, triceps

Bænkpres

6x6x27,5kg

1 min mellem sæt

Lettere end sidst, men stadig tungt til sidst

Militær pres

6x6x17,5kg

1 min mellem sæt

Føltes ikke meget tungere end sidst, selvom der var flere kg på

DB lying triceps extensions

6x8x5kg

1 min mellem sæt

Pushdown

1x10x15kg

1x9x15kg

1x10x15kg

DB rear laterals

3x10x3kg

Og så står den lige på skole igen i morgen. På en lørdag... :nonono:

-Camilla

Edited by camillabruun
Link to comment
Share on other sites

Hej Camilla :bigsmile:

Laver du øvelsen i Kabel med reb??

Temmelig 'down under' at skulle i skole i morgen :sneaky2:

- Pia (Bambi) :smile:

Joda, den er god nok... det er en kabeløvelse...

Jeg laver ellers ikke mange kabeløvelser, men lige den her og et par stykker mere har sneget sig ind som hjælpeøvelser

JA, det er lidt nederen at skulle i skole. Men jeg ver lige på vægten her til morgen, og den sagde 48,0kg, så selvom jeg ikke har gjort meget ud af det med at cutte i denne uge er det da ikke gået helt galt :smile: Det løftede lige humøret lidt

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Men jeg ver lige på vægten her til morgen, og den sagde 48,0kg, så selvom jeg ikke har gjort meget ud af det med at cutte i denne uge er det da ikke gået helt galt Det løftede lige humøret lidt

Imponerende vægttab Camilla. Det er stærkt gået :4thumbup: Det er jo altid sværrest at smide de kilo som man egentlig ikke behøver smide, sådan set ud fra et sundhedssyn. Du er jo normalvægtig og det var du også før :bigsmile:

- Pia (Bambi)

Link to comment
Share on other sites

Imponerende vægttab Camilla. Det er stærkt gået :4thumbup: Det er jo altid sværrest at smide de kilo som man egentlig ikke behøver smide, sådan set ud fra et sundhedssyn. Du er jo normalvægtig og det var du også før :bigsmile:

- Pia (Bambi)

Tak skal du have

JA, jeg er normalvægtig, så jeg skal ikke klage :cool:

Jeg får besøg i aften, så den står på flødekartofler og frikadeller, og så er jeg ved at bage kæmpe skildpadde brownies (hugget fra Boznes log) så der bliver vidst ikke meget underskud i dag. Men pyt. Og vi tager ned og træne først (om lidt faktisk) så overskuddet kommer da til at gå til noget fornuftigt :laugh:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d 28. oktober

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 4 dag 4

Volumen dag. Ben, ryg, biceps

Squat

6x6x40kg

1 min pause mellem sæt

Lidt hårdt til sidst. Men for en gangs skyld havde jeg en ordentlig spotter, så det var ikke noget problem, selvom han ikke rørte mig eller stangen på noget tidspunkt

Dødløft

6x6x47,5kg

1 min mellem sæt

Prøver med 50 kg næste uge :devil: Tror godt jeg kan

Supersæt

Pulldown

5x6x37,5kg

supersættet med

Stiff arm pulldown

1x11x15kg

1x15x12,5kg

1x13x12,5kg

1x12x12,5kg

1x11x12,5kg

DB curls

3x8x8kg

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Så trækker du mere end du selv vejer :w00t: Selvfølgelig kan du det, det handler om at tro på det :4thumbup:

- Pia (Bambi) :bigsmile:

Hehe, ja selvfølgelig kan jeg trække 50 kg, dte har jeg gjort før uden problemer. Spørgsmålet er om jeg kan trætte det i seks sæt med kun 1 min pause. Men når jeg kommer op på 50 kg får jeg nogle større skiver på stangen, hvilket gør udgangspositionen lidt højere. Så er det lettre at få fart på stangen.

Synes forøvrigt det virker som om det her program virker bedre for mig end den gode Bill Starr. Glæder mig til at prøve det i overskud :cool:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja selvfølgelig kan jeg trække 50 kg, dte har jeg gjort før uden problemer. Spørgsmålet er om jeg kan trætte det i seks sæt med kun 1 min pause. Men når jeg kommer op på 50 kg får jeg nogle større skiver på stangen, hvilket gør udgangspositionen lidt højere. Så er det lettre at få fart på stangen.

Synes forøvrigt det virker som om det her program virker bedre for mig end den gode Bill Starr. Glæder mig til at prøve det i overskud :cool:

-Camilla

Det skulle selvfølgelig været skrevet fra min egen profil... :4slap:

Nu er jeg nødt til at tilkalde MZ. CamillaBruun har åbenbart hacket min konto, og bruger den efter sit eget forgodtbefindende!! Hjælp MZ! :tongue:

Rommel (the real one)

Tsk tsk. Nogle mennesker kan bare ikke styre deres misbrug af andre menneskers computere... og så prøver de tilmed at skyde skylden fra sig :nonono::laugh:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Søndag d 29. oktober

Aftencardio

Luntetur 4 km

-med sidetik og brownies + is siddende helt oppe i halsen undervejs. Men jeg skulle alligevel hjem til de gamle og aflevere bilen, og så vidste jeg bare at jeg ikke ville komme ud igen og løbe senere. Så hvis det skulle være, så skulle det være nu :bigsmile:

Har desuden været ude og gå en skøn tur i skoven i eftermiddags og se på dådyr, urokser og vildsvin

Jeg har liiidt ondt i lårene efter træningen i går :laugh:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Mandag d 30. oktober

Træning i FK Thor

BB inspireret WSB uge 5 dag 1

ME dag - Bryst, skulder, triceps

Smal bænk

1x6x20kg

1x6x22,5kg

1x6x25kg

1x6x27,5kg

1x5x30kg

Supersæt

Bænkdips

5x8xmig+10kg

Supersættet med

CG pushups (på knæene)

1x12xmig

2x10xmig

1x9xmig

1x8xmig

Rotatorcuff øvelse

3x10x2kg

Side laterals

3x10x5kg

Hyggelig træning, hvor Eva også var i huset. Vi har gået i skole sammen, så der blev kørt lidt kæbe. Hun fik lokket mig til at vise hende hvordan man dødløfter, når jeg nu alligevel skal dødløfte i morgen. :tongue:

-Camilla

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share