31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Held og lykke!

Det store smil tyder på, at SG Dalhoff lige har fortalt en af sine utalligt mange utroligt platte vitser :laugh:

Tak. Jeg blev dog, helt som forventet, slagtet hårdt bagfra. Klart rød kort og minimum to dages karantæne. Da jeg var ca. halvt færdig kalder vores professor lige et kækt "3 minutes left" :laugh: lol, hvor var det ringe!

Med Dalhoff var det altid noget med Brøndby eller noget covert sjofelt. Good times :smile:

Hej og godnat til 6Bach og Godmorgen til PAKTANON.

Jeg har netop spillet Burnout i frikvarteret sammen med Flette, Minibosse og Kiwien. Det er herligt med frikvarter.

Hej hej og held og lykke med midterm.

Frikvarter - sikke et koncept! Tænk lige over hvor meget social status, der er skabt i frikvarterer. Det er ikke småting..

Måske burde jeg begynde at spille computer igen?

Træning

C2

1500 m

DB Pres

8x85 lbs

8x85 lbs

8x85 lbs

8x85 lbs

Dødløft

5x250 lbs

5x250 lbs

5x250 lbs

5x250 lbs

Fint nok lige at køre bevægelsen lidt igen

Læg

15x135 lbs

15x135 lbs

15x135 lbs

15x135 lbs

+ noget excentrisk halløj

DB Krøl

10x45 lbs

10x45 lbs

10x45 lbs

10x45 lbs

Ud over min midterm fik jeg også lagt sidste hånd på et udlæg til en opgave i "Propaganda and Persuasion", der kommer til at handle om Disney's kønsroller i de tidlige film og frem til i dag. I morgen holder vi fest på adressen, og jeg agter at drikke mig fuld :smile:

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med midterm. Det er vildt så stærkt semesteret er gået, ikke? Jeg er allerede igang med mine afsluttende projekter i mine fag. Jeg har i øvrigt nedtur over at jeg snart skal hjem til DK igen - kunne snildt bruge et halvt år mere her. Hvor flytter du i øvrigt hen?

Btw, jeg har forsøgt at få folk med til jeres fest, men der afholdes en ret stor house party samme dag her - og det trækker lidt. Desværre.

Link to comment
Share on other sites

Held og lykke med midterm. Det er vildt så stærkt semesteret er gået, ikke? Jeg er allerede igang med mine afsluttende projekter i mine fag. Jeg har i øvrigt nedtur over at jeg snart skal hjem til DK igen - kunne snildt bruge et halvt år mere her. Hvor flytter du i øvrigt hen?

Btw, jeg har forsøgt at få folk med til jeres fest, men der afholdes en ret stor house party samme dag her - og det trækker lidt. Desværre.

HELT vildt så stærkt det er gået! For mit vedkommende, så tror jeg meget af det kan tilskrives den temmelig store mængde afleveringer + tests der har været. Jeg er ganske enkelt ikke vant til at læse og forstå alt stoffet i løbet af semesteret. Der har simpelthen været noget at se til konstant.

Nedtur - både og.. Der er så meget, der er lækkert herovre, men på den anden side så savner jeg også familie og venner derhjemme. Jeg savner dog IKKE sne og slud! Det er helt uvirkeligt at det er koldt og nederen derhjemme, når man står op til blå himmel hver formiddag og smider et par shorts på.

Jeg flytter til Århus igen og skriver min bachelor, hvorefter jeg rykker til Kbh og finder på noget :smile:

Helt forståeligt med festen. Det kunne ellers have været spas nok.

Link to comment
Share on other sites

Mandagstræning

Fin lille omgang i et propfyldt 24 hour fitness

Skulderpres i maskine

10x110

10x110

10x110

10x110

10x110

Alt andet var optaget

A1 Hack Squat

8x230 lbs

8x230 lbs

8x230 lbs

8x230 lbs

20x180 lbs - Cardio! Min puls var ca 230 efter 20. rep

Fint skub i stængerne, men jeg var også på druk 2 gange i weekenden

A2 DB Curl

6x50 lbs

6x50 lbs

6x50 lbs

6x50 lbs

Dårlig kontakt og ondt i håndleddet

Dips

15

15

Der var alt alt alt for mange mennesker, og jeg besluttede mig for at calle quits og snuppe en træning igen i morgen.

Fin weekend for øvrigt, hvis i forstår sådan en lille en :smile:

Link to comment
Share on other sites

Numsebeskrivelse kræves!

Tysker (et nyt flag, WeeEeeEEEeee), fin numse, og så spiser jeg aldrig fra det køkkenbord igen.

Taksigelsestrænings

turkey_01_thumb.jpg

Chins

8

8

6

6

DB OH Pres

10x50 lbs

10x50 lbs

10x50 lbs

10x50 lbs

Rope Curl

10x100

10x100

10x100

10x100

Leg Curl

10x165

10x165

+ noget som jeg for en gangs skyld har glemt

Hjem til football, kalkun, stuffing, tre slags mos, pumpkin pie, rødvin og irish coffee. Bromance :wub:

Link to comment
Share on other sites

Arg det lyder fandme lækkert. Ud over irish coffe. Kaffe er lort. Hellere Frangelico til desserten el. efter maden :smile:

Her tager du helt fejl, Spøer. Kaffe er pisse lækkert. Og meget BB.

Morten: Fedt at høre du har det godt derovre. Lyder som en super oplevelse - og hold kæft hvor jeg misunder det gode vejr, når man render rundt i sneen herhjemme iført vintertøj.

Håber i øvrigt du finder vej til The Gym, når du engang flytter til Kbh :smile:

Link to comment
Share on other sites

Her er et gammelt billede af mig, der fyrer den af med 6 mm og vatrondeller :smile:

148101_467490843330_696238330_5432971_7532907_n.jpg

Du var nok hurtig lige at gemme føntørren!

Jeg flytter til Århus igen og skriver min bachelor, hvorefter jeg rykker til Kbh og finder på noget :smile:

Der kan man tilføje, at hvis du vil læse videre på CBS, så skal du nok begynde at researche på hvilke fag du skal tage på summer school for at kunne komme ind på nogle af alle deres fancy cand.-uddannelser.

Og hvis du skulle blive i 8000, så kan jeg kun anbefale virksomhedskommunikation (på dansk!). Det er som at blive genfødt som studerende efter 3 år på lorte mmc...

Edited by Dr. Durden
Link to comment
Share on other sites

Venner, det er hyggeligt når i skriver i min log :smile:

Arg det lyder fandme lækkert. Ud over irish coffe. Kaffe er lort. Hellere Frangelico til desserten el. efter maden :smile:

A MA GAD, maden var god! Det hele var bare lækkert. Oveni var det også sundt :smile: Men Spøer, bro og flot fyr, kaffe er IKKE lort! Kaffe er lækkert når det bliver behandlet med respekt, og ikke bliver drukket konstant og hele tiden. Som med så meget andet her i livet er kvalitet > kvantitet

Her tager du helt fejl, Spøer. Kaffe er pisse lækkert. Og meget BB.

Morten: Fedt at høre du har det godt derovre. Lyder som en super oplevelse - og hold kæft hvor jeg misunder det gode vejr, når man render rundt i sneen herhjemme iført vintertøj.

Håber i øvrigt du finder vej til The Gym, når du engang flytter til Kbh :smile:

Jeg har det rigtig godt, men det er heller aldrig rigtig blevet andet end en ferie herovre. En ferie hvor jeg har lavet en masse skolearbejde :4disguise:

The Gym - Tjaa, det kommer nok an på hvor jeg finder bolig :smile:

Du var nok hurtig lige at gemme føntørren!

Jeg brugte faktisk ikke føntørre. Det gav en meget porøs gejlig, syntes jeg. Hold da fucking kæft hvor var jeg træt af det lort til sidst. Spild af tid i 32. potens :laugh:

Der kan man tilføje, at hvis du vil læse videre på CBS, så skal du nok begynde at researche på hvilke fag du skal tage på summer school for at kunne komme ind på nogle af alle deres fancy cand.-uddannelser.

Og hvis du skulle blive i 8000, så kan jeg kun anbefale virksomhedskommunikation (på dansk!). Det er som at blive genfødt som studerende efter 3 år på lorte mmc...

Jeg flytter helt sikkert. Jeg trænger til at prøve noget nyt. Af samme grund gider jeg heller ikke læse :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nå, nu går der lige lidt blog i den.

I fredags var vi en tur i byen efter at have afleveret den sidste "store" opgave, der i realiteten ikke var så stor igen. Jeg skrev, som tidligere nævnt, om Disney og deres fremstilling af kvinder fra 1937 (Snehvide) og frem til i dag (Princess and the frog). Det kan gå lidt begge veje tror jeg. Mine pointer er imo interessante nok.

Men det var byen vi kom fra.. Vi startede ud med at hygge lidt og drikke nogle frygtelige Keystone Light øl inden vi ramte et af stederne helt nede på stranden. Det var fint nok, og vi stod egentlig mest bare og sludrede indtil omkring midnat. Jeg havde i forvejen skrevet lidt med to piger jeg har set herovre og havde aftalt at se dem begge to. Grunden til jeg vælger at overbooke er egentlig grunden til dette indlæg i første omgang; Amerikanske bitches (dem hernede i PB ihvertfald) er fandme nogle små, forkælede kællinger, der er vant til ALT for meget opmærksomhed fra bøvede jocks, der går i byen med alt for højt test niveau og omvendt baseball cap.

Folk, der kender mig, ved at jeg normalvis virkelig ikke er bitter over piger, eller føler mig forsmået på noget måde. Amerikanerne er dog langsomt ved at få mig omvendt.. Fuck de bitches!

Om lidt tager jeg ned og æder en burger og ser football, og i aften vil jeg ned og blaste pecs :smile:

Link to comment
Share on other sites

Amerikanske bitches (dem hernede i PB ihvertfald) er fandme nogle små, forkælede kællinger, der er vant til ALT for meget opmærksomhed fra bøvede jocks, der går i byen med alt for højt test niveau og omvendt baseball cap.

Haha - diverse amerikanske teenage soaps dukker op i hovedet efter den beskrivelse :laugh:

Om lidt tager jeg ned og æder en burger og ser football, og i aften vil jeg ned og blaste pecs :smile:

Triple Win!

Link to comment
Share on other sites

Haha - diverse amerikanske teenage soaps dukker op i hovedet efter den beskrivelse :laugh:

Jeg vil gerne skynde mig at fortælle, at jeg efterfølgende brugte 15 min på Skype hvor jeg talte med min norske flirt, der pt befinder sig i Cambodia. Dette oprettede min tro på det kvindelige køn igen :smile:

Triple Win!

Jeg besluttede mig for at drikke tre øl i stedet for, og desuden er jeg lige kommet i tanke om, at jeg skal til en afsluttende eksamen i morgen, og derfor måske burde læse bare en lille smule lol :laugh:

Min arbejdsmoral hvad angår træning er fandme faldet over de tre måneder herovre.. Jeg skal have gang i en eller anden form for chokterapi når jeg kommer tilbage til DK. Et eller anden, der kan hanke op i kuglerne på mig

Link to comment
Share on other sites

Jeg besluttede mig for at drikke tre øl i stedet for, og desuden er jeg lige kommet i tanke om, at jeg skal til en afsluttende eksamen i morgen, og derfor måske burde læse bare en lille smule lol :laugh:

Dert er stadig triple win :smile:

Min arbejdsmoral hvad angår træning er fandme faldet over de tre måneder herovre.. Jeg skal have gang i en eller anden form for chokterapi når jeg kommer tilbage til DK. Et eller anden, der kan hanke op i kuglerne på mig

Wakeboard!

Link to comment
Share on other sites

Dert er stadig triple win :smile:

Du er triple win, ven :wub:

Wakeboard!

Jamen jeg er skam ganske seriøs om at begynde på det. Det kunne være super sjovt :smile:

Dagens træning

En omgang BB på automatpilot. Skrå pres, Skulderpres, Triceps Extensions, Facepulls, Hypers. Det var dejligt at være afsted efter en veloverstået første eksamen hvor vi (godt nok uforskyldt) startede brilliant ud med at komme for sent.

Nu mangler jeg kun en opgave, der skal løses online i løbet af denne uge, og så den helt store presbold på torsdag hvor det gælder supply chain. I morgen agter jeg at lave meget lidt udover at blive klippet og træne :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share