31


No6bach
 Share

Recommended Posts

Kære venner.

Allehistorier er velkomne her i loggen :smile:

(Eksemplificeret ved at jeg nu fortæller en selv)

Da jeg var en frisk ung mand på en 18-19 år og spillede fodbold kan jeg huske, at en knægt, der var en par år yngre end mig, som imponerede i ungdomsafdelingen. Har lige set ham score to mål for førsteholdet og fremvise en decideret flotmandsform. Han er i øvrigt neger og har en stor pik. Snyd, er det :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Sådan! OK!

En gang da jeg var en lille knejt besøgte vi min fars tidligere køremakker, Jens. Firskåren jydetamp, der kun når han var aller mest frisk kunne udtale ordene så andre end hans kone kunne forstå noget.

De bor helt ude i det aller vestligste Jylland ved Henne Stationsby i et stort hus med en god del grund til. Hans to drenge havde anskaffet sig en gammel knallert og den skulle selvfølgeligt prøves! Den var i en horribel tilstand og manglede blandt andet en pedal.

Hele næste fortællings begivenheder tager nok lige omkring 20 sek.: Imens familie og venner står og ser på hopper mini-patkanonen på knallerten og vrider i håndtaget. Utroligt overrasket og forskrækket over hvor hårdt den accelererer klemmer jeg endnu hårdere og vrider endnu mere. Knallerten kører selvfølgeligt endnu hurtigere og jeg har ingen kontrol. Hele skaren af tilskuere står og råber at jeg skal slippe gassen, men da jeg er stivfrossen af skræk sker det ikke. Jeg styrer hektisk og meget heldigt (næsten) uden om 3-4 små grantræer alt imens min far løber efter knallerten i træsko. Han får på mirakuløs vis indhentet mig og lukker for gassen :laugh:

Meget slukøret kniber jeg efterfølgende en lille tåre :cry:

Nårh... Det var før du blev en patkanon. Den gang var du kun en lille pat-hundepistol :smile:

Jeg loller dog lidt, når jeg ser det for mig :laugh:

Kære venner.

Allehistorier er velkomne her i loggen :smile:

(Eksemplificeret ved at jeg nu fortæller en selv)

Da jeg var en frisk ung mand på en 18-19 år og spillede fodbold kan jeg huske, at en knægt, der var en par år yngre end mig, som imponerede i ungdomsafdelingen. Har lige set ham score to mål for førsteholdet og fremvise en decideret flotmandsform. Han er i øvrigt neger og har en stor pik. Snyd, er det :unhappy:

Sådan et MORON! :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Majet funktionel!!

5 chins

400 m løb

5 OA BB Curl @ ?

30 Tire Flip (Dette var hårdt)

2 Sand bag shouldering

400 m løb

5 chins

3 Sand bag C&J

5 chins

Lidt flere curls

Noget OH halløj

Noget mere OH halløj

+ En del jeg har glemt

Bar mave og brøleri på den gamle fodboldbane hos mine forældre. Nice nice nice :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hjem til Århus

The Awesome protocol

Bænk

6x90 kg

5x100 kg

4x100 kg

4x100 kg

4x100 kg

6x90 kg

A mass building movement

KB Thrusters

5x2x24 kg

5x2x24 kg

5x2x24 kg

5x2x24 kg

5x2x24 kg

A fat burning movement

A1 BW Squat

15

15

15

15

15

A2 Hanging Leg Raise

5

5

5

5

5

A terrible superset movement

Cable Row

5x100

5x100

5x95 For teh strictness

5x95

5x95

A movement for the muscles on the back of the body

Tate Press

12x15 kg

12x15 kg

12x15 kg

A POWER bodybuilding movement

Awesome protokollen er forresten nóget, der er stjålet fra en eller andet meat head fra T-Nation. Er det ikke awesome, så laver jeg det ikke. Her er tate press et godt eksempel - tate press er awesome hvorimod kick backs ikke er det.

Sidder for øjeblikket og skriver på min sidste eksamen i Integrated Marketing Communication hvor vi har været så heldige at skulle launche MBT sko i England. For søren da et spændende og interessant firma, der indbyder til højtbesunget, oprigtig lovprisning :smile:

Her er dagens råd fra No6bach:

1. Køb en bøtte SuperPump og brug det inden du bodybuilder

2. Smut i Løvbjerg og køb tun til 3 kr

Link to comment
Share on other sites

Underholdende log, og ond ond træning. I hvilket center i Århus kan man finde en så great bodybuilder som dig?

Velkommen indenfor, Nis. Hvor der er hjerterum er der husrum, som man siger :smile:

Jeg træner i AUS og er vældig glad for det. Specielt angående brugersegmentet.

Nu jeg er her kan jeg jo lige notere træningen fra i går

DB OH Pres

8x25 kg

8x25 kg

8x25 kg

8x25 kg

8x25 kg

Cable Crunch

12x80+20 kg

12x80+20 kg

12x80+20 kg

12x80+20 kg

12x80+20 kg

A1 Hypers

10x15 kg

10x15 kg

10x15 kg

10x15 kg

A2 Kabel Krøl (SSSS)

8x55

8x55

8x55

8x55

Benpres

10x140 kg

10x140 kg

Så var tiden løbet fra mig, og jeg måtte indstille yderligere planlagt aktivitet

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Har du Abs til Roskilde? :w00t:

Jeg har god undertrøje form :tongue:

Ej, ikke lige abs - den klassiske "ikke cut nok til at kompensere for manglende buffness" og omvendt.

Min hjerne er helt fucked over den eksamen. Det ligner mig virkelig ikke, og det må have noget at gøre med alle de andre ting omkring lejlighed, San Diego, sommerskole osv, der messer med mig.

Tingene lysner dog eftersom jeg har fundet en gut, der gerne vil have mit værelse, SD papirbunken er næsten væk og jeg sidder lige nu og ligger sidste hånd på min præsentation til på tirsdag. Imo er det blevet ret godt, og det der hovedsageligt bekymrer mig, er om jeg magter at formidle det på en god måde.

Trængte til at blæse mit hovede igennem inden arbejde i går, så ramte AUS en times tid med fuld sukker på supersæt og korte pauser. I dag trængte jeg til at sove og vågnede kl. 18.30 :smile:

I morgen snupper jeg en omgang BB (af ben, tror jeg) inden turen går til København og infomøde med Bacardi hos manageren. Desværre skal jeg jo så lige hjem engang inden turen igen går østpå til Roskilde. Shit hvor skal jeg være stegt og bare ikke tænke på noget i fire dage :w00t:

En historie fra det virkelige liv:

I går mødte jeg ind på arbejde kl. 23.00 og efter lidt preppen af tagtaresse går jeg tilbage i vores underetage og ligger straks mærke til en numsepige med et helt perfekt propotioneret krop. Hendes attitude og udstråling var bare helt i særklasse og jeg gik bare og ventede på en åbning. Hun vinker mig hen og spørger så om hun må ønske et nummer - på fucking syngende norsk! Jeg blev helt paf og jeg havde endda monteret mit head set på secret service maner. Hun gik desværre lige efter og en af vores dørmænd gik direkte ind til og spurgte "Fuck mand, Morten. Så du hende der? Hendes røv var to fucking.. æhh.. HÅNDBOLDE!!" :laugh:

Pyt.. man skal ikke one time de alt for gode piger alligevel :smile:

Link to comment
Share on other sites

:sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:

WEEEEeeeeEeEEeEeEEEeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!1

Sommerferie! (Et par dage, anyways)

Trak en 10er i min sidste eksamen og da det også var det mest spændende (og relavante, imo) fag er det jo bare lækkert :smile:

En træning fra i går:

BB Bulgarian Squat

6x40 kg

6x40 kg

6x40 kg

6x40 kg

6x40 kg

Awesome øvelse! Godt mine ben er så uproportionelt store i forhold til min styrke

Skull Crusher

10x37,5 kg

15x37,5 kg

15x37,5 kg

15x37,5 kg

12x37,5 kg

KB Squat

10x48 kg

10x48 kg

10x48 kg

10x48 kg

Abs på bold med fødder i ribbe

25

20

20

15

15

Korte pauser, så det gjorde faktisk ondt til sidst :cry:

Bænk

5x90 kg

5x90 kg

5x90 kg

Lige lidt bænk, i ved :smile:

Con Curl

10x15 kg

10x15 kg

8x15 kg

8x15 kg

Out of juice, men fed træning! Jeg er vild med at køre ben for tiden.

Så tog jeg over til manageren, som desværre havde andre gøremål :unhappy: Vi fik dog gjort infomødet færdigt efter en allerhelvedes masse bøvl og kævl omkring vagtplanen. Det er gået op for mig, at jeg og min kammerat er nogle af de eneste, der rent faktisk glæder os til at arbejde i baren, og ikke bare gør det for billetten.. Indretningen af barene og måden vi arbejder på er til gengæld rigtig lækker og det skal nok blive sjovt uanset hvad :smile:

Hov, glemte helt at fortælle at Bacardi ambassadøren approvede mine guns. "Strong arms, bro" sagde han. Eller han sagde ikke "bro" men ellers er det sandt :smile:

Nu vil jeg smide en omgang Superpump i fjæset, bodybuilde og derefter lede efter et telt og andre forsyninger. Kan man bolle med pikken på Roskilde? Det har jeg lige lyst til :smile:

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Så tog jeg over til manageren, som desværre havde andre gøremål :unhappy: Vi fik dog gjort infomødet færdigt efter en allerhelvedes masse bøvl og kævl omkring vagtplanen. Det er gået op for mig, at jeg og min kammerat er nogle af de eneste, der rent faktisk glæder os til at arbejde i baren, og ikke bare gør det for billetten.. Indretningen af barene og måden vi arbejder på er til gengæld rigtig lækker og det skal nok blive sjovt uanset hvad :smile:

Yo bro. Det kunne have været hyggeligt. Simon og jeg slår lige forbi dig lørdag. Er du i mediebyen der?

Link to comment
Share on other sites

Yo bro. Det kunne have været hyggeligt. Simon og jeg slår lige forbi dig lørdag. Er du i mediebyen der?

Det endte med at hele planen bliver lavet om (Eller nu får vi se hvor meget de gider igen) så jeg ved det faktisk ikke. Giver selvfølgelig besked når jeg ved noget :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Rack Pulls

6x110 kg

6x110 kg

6x110 kg

6x110 kg

12x110 kg

Den sidder lige i I love you. Ærgeligt jeg er nødt til at holde igen

Hanging Leg Raise

5

5

L-Sit Pull Up

4

4

Ad

Military

10x50 kg

9x50 kg

10x50 kg

8x50 kg

Snart er jeg lige så stærk som manageren

Leg Curl

10x87,5

10x87,5

10x87,5

10x87,5

10x87,5

Con Curl

6x17,5 kg

6x17,5 kg

6x17,5 kg

OH Rope Extension

6x75

6x75

6x75

DB Pres

8x37,5 kg

7x37,5 kg

7x37,5 kg

Hypers

10x15 kg

10x15 kg

10x15 kg

Front Raise - Lateral Raise

6x12,5 kg

6x12,5 kg

Hovedet havde bare lyst til at træne og træne og træne, men kroppen løb stille og roligt tør for energi. Damn, en dejlig dag :smile:

Måske kan jeg nå at træne i morgen. Venner, jeg ved det ikke :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sommerferie! (Et par dage, anyways)

Trak en 10er i min sidste eksamen og da det også var det mest spændende (og relavante, imo) fag er det jo bare lækkert :smile:

Tillykke! :4thumbup:

Hov, glemte helt at fortælle at Bacardi ambassadøren approvede mine guns. "Strong arms, bro" sagde han. Eller han sagde ikke "bro" men ellers er det sandt :smile:

Jeg er sikker på han sagde "bro", du hørte det bare ikke :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sommerferie! (Et par dage, anyways)

Trak en 10er i min sidste eksamen og da det også var det mest spændende (og relavante, imo) fag er det jo bare lækkert :smile:

Tillykke med 10-tallet :yahoo:

En træning fra i går:

BB Bulgarian Squat

6x40 kg

6x40 kg

6x40 kg

6x40 kg

6x40 kg

Awesome øvelse! Godt mine ben er så uproportionelt store i forhold til min styrke

Pyt med det - Bodybuilding is not about ego's!

Lifting with your ego puts you at a high risk of injury

(det ville også være værre at have stærke - men tynde - ben)

Hov, glemte helt at fortælle at Bacardi ambassadøren approvede mine guns. "Strong arms, bro" sagde han. Eller han sagde ikke "bro" men ellers er det sandt :smile:

Nice - god fornøjelse på Roskilde :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tak for gratulering, venner :smile: Jeg må dog indrømme, at jeg egenetlig bare er glad for at være igennem det, og det eneste jeg hørte komme ud af munden på min lærer efterfølgende var "Husk at drikke vand og smøre dig ind i solcreme til Roskilde"

Pyt med det - Bodybuilding is not about ego's!

Lifting with your ego puts you at a high risk of injury

(det ville også være værre at have stærke - men tynde - ben)

Sandhed, Marianne! Derfor vil jeg dog gerne være lige liidt stærkere. Jeg føler umiddelbart at det er en øvelse hvor min lænd ikke sætter grænsen så lavt.

Dagens træning

Løb ned i AUS og fedte rundt med noget beach work. Evil Wheel, lidt til guns, læg osv. Min krop er sgu ved at være kørt godt i sænk af kombien af lave kalorier og træning. Heldigt er det, kan man sige, at jeg så har 4 dages restitution foran mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Post Roskilde træning

Benpres

12x150 kg

12x150 kg

12x150 kg

12x150 kg

12x150 kg

Bænk

15x70 kg

14x70 kg

12x70 kg

11x70 kg

A1 Hypers

15

15

15

15

A2 Face Pull

15x55

15x55

15x50

15x50

Con Curl

12x12,5 kg

12x12,5 kg

12x12,5 kg

12x12,5 kg

B1 Tate Press

15x12,5 kg

15x12,5 kg

15x12,5 kg

15x12,5 kg

B2 BW Squat

15

15

15

15

Swissball Abs

20

20

20

Lidt højrep at komme i gang igen på :smile:

Startede i øvrigt på mit sommerskole forløb i dag. Brand Management har jeg valgt, og det virker super spændende. "Desværre" er faget ekstremt hårdt pakket da det skal overståes på kort tid og trods alt er 10 point værd. Derfor kommer det også til at blive en måned med nok at se til, hvilket måske ikke er så skidt endda. Jeg kan godt have tendens til at falde lidt sammen rent mentalt i den her periode, og komme ind i en sløv cirkel af musik til sent på natten - stå op til middag og se Tour - være for træt til at træne ordentligt eller få noget interessant læst - forfra. Nu må vi se :smile:

Vægten sagde i øvrigt 92 kg fra morgenen af hvilket vil sige, at jeg har taget et kilo muskelmasse på mens jeg har været i Roskilde. Nice!

Formen er sgu egentlig ok..

Link to comment
Share on other sites

Vægten sagde i øvrigt 92 kg fra morgenen af hvilket vil sige, at jeg har taget et kilo muskelmasse på mens jeg har været i Roskilde. Nice!

Formen er sgu egentlig ok..

AWESOME :4thumbup:

Er det egentlig ikke ved at være et stykke tid siden du har flashet dagsformen på MOL? :smile:

Link to comment
Share on other sites

Den træning i går har tilsyneladende sat gang i et eller andet, for jeg vejede 91,1 da jeg stod op, og så tørrere ud end jeg nogensinde kan huske at have gjort før. Min energiindtag var ellers meget standard og endda med en lille overvægt af carbs. Ca. 2400 kcal i en 35-40-25 fordeling.

Her er et lille quote:

To look fucking awesome means you can walk into any room with a t-shirt on and you're going to look better than 99% of people there. They should be able to tell that you lift weights and care about your diet. From any angle they see you, they should know you work out and that underneath your shirt you probably look better than they do.

John Romaniello

Han virker sgu generelt meget fornuftig.

Link to comment
Share on other sites

Træning for at se fucking awesome ud!

Rack Pulls (Et hak under knæet)

6x100 kg

6x100 kg

6x100 kg

5x120 kg

5x120 kg

5x120 kg

Træning for ryggen

Military

6x55 kg

6x55 kg

6x55 kg

5x55 kg

9x50 kg

Manager fitness!

A1 Leg Extension

8x55

8x55

8x55

8x55

A2 Leg Curl

8x95

8x95

8x95

8x95

Skrå DB Pres

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

10x30 kg

45 grader Get-Up Sit-Up

8x16 kg

8x16 kg

10

Desværre ikke mere tid. I morgen tror jeg det bliver til en kort løbetur og lidt bevægelse af guns, skulder og læg.

Det sommerskole tager allerede livet af mig :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share